Ik rij vanaf begin 2011 een Clio 3 RS "fase1" (45-ZN-DL).
De clio was toen 3 jaar jong en had een kleine 30.000km op de teller staan. De auto bleek volgens het onderhoudsboekje nooit in onderhoud te zijn geweest en de verkoper kon hier ook niet echt iets zinnigs over vertellen. Ik vond dat pure verwaarlozing en kon dat niet langer aanzien. Rede tot aankoop.

Een grote beurt was hard nodig. De computer werd geupdate en er volgde ook de nodige reparaties zoals:
Het onstoppen van een drain van het dakraam. Het water liep wel weg maar dan via de binnenkant van me auto. Bleek toch een hele operatie te zijn geweest voor een paar dennennaalden die zich hierin verscholen. "Ziet zijn factuur" Gelukkig geen waterschade aan het interieur.
Een nieuw fuselichaam, een nieuwe pomp voor de koplampsproeiers, een nieuwe module voor het afstellen van de zijspiegels, een nieuw mattensetje en een Renault sport embleem voor op me stuur.
Nu blijkt er ook nog een grote slag in een van me velgen te zitten. Dacht in de eerste instantie dat het gehobbel van de auto te wijten was aan het wegdek hier in Brabant.

De rede voor me kennismaking.
Allereerst. Ik verblijf hier al een langere tijd op dit forum en ben al menigmaal geholpen door de vragen en antwoorden van andere leden. Daarvoor me dank. Nu wil ik een "tekoop gevraagd" advertentie plaatsen voor die velg maar vind uit goed fatsoen dat ik me eerst moet voorstellen. Vandaar .....
M.v.g. Dennis
PS. Wou nog even laten weten dat ik hiervoor een clio 2 fase2 (1.6 16 klepper) reed. Was mijn eerste auto