Klopt, zelfs direct op de HU (Head Unit) oftwel de Radio gaat het al best aardig.
Had eerst de Audio System MXc 165 in de deuren welke ik vorig jaar heb vervangen voor een setje CO 165 plus speakers.
Ondanks dat ik er nog steeds geen versterker tussen heb zitten klinkt het als een klokje moet ik zeggen.
Ze geven lekker veel en strakke kickbass en over het geheel genomen gewoon een zeer goed geluid voor de prijs.
Heb deze coaxiale speakers in combinatie met de originele tweeters van Renault in de het dashboard spelen en dit klinkt gewoon erg lekker.
Dus is het alsnog een compo set
Het enige nadeel aan deze setup is dat je natuurlijk niet erg hard qua volume kan draaien, de interne versterker van de radio heeft daar gewoon weg het vermogen niet voor en je merkt dat die vrij snel de controle verliest als je de volume knop echt omhoog wil draaien.
Maar dit voldoet prima voor mij het hoeft niet hard maar het klinkt wel erg lekker.
Maar in een Megane kun je niet een setje 16,5 cm kwijt ? zeker ivm de kickbass size does matter.
Je zal wel je deuren moeten gaan dempen met bitumen met een Helon set anders gaan die rammelen als een gek

Anything worth doing is worth doing right!.