Nieuwe dynodagen Goes 17 September

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
-jo-

bij die "ja" hoorde een link maar die was ik blijkbaar vergeten :( . Ondertussen heb je het topic gevonden ;-)
Laatst gewijzigd door -jo- op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
disciple
Contacteer:

Fastchip schreef:@ronald

Als je geen storingslampje hebt hoef je verder niks te doen. (uiteraard)
De standaard 182 kat is geen grote restrictie. Af fabriek hebben ze het uitlaatsysteem herzien van 172-->182.
Je kan hem even rollen om te zien wat de AFR doet. Maar ik verwacht niet dat er aanpassing nodig is.
Wat houd het stage 1 / stage 2 (enz.) chippen in? En geld dit ook voor mijn 182? Of is dat meer van toepassing bij andere nokkenassen
Stage 2 is voor nokkenassen/TB's enz. inderdaad.

@arno

zodat je nog langer uit kunt slapen,..? :D

Het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk (gezien bovenstaande): heeft een racekat nou wel of geen zin op een Clio rs 172? Als ik het goed lees is de 182 dus een 172 met een aangepast uitlaatsysteem, en de standaard kat is verantwoordelijk voor de meeste restrictie toch? Zit te twijfelen of ik voor de remap toch eerst een sportkat monteer, of dat dit weggegooid geld is omdat alleen een remap het meeste rendement oplevert. Henk heeft eerder gezegd dat het zo goed als niets uitmaakt, maar ben benieuwd naar de reden...
Laatst gewijzigd door disciple op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
disciple
Contacteer:

Zijn jullie nog aan het nadenken :smile:
Laatst gewijzigd door disciple op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Fastchip
Contacteer:

De reden is dat Renault Sport geen katalysator onder de auto hangt die vermogen kost. Logisch toch :D
Laatst gewijzigd door Fastchip op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
disciple
Contacteer:

Aha, ze gebruiken dus al een sportkat 8) Dan is het idd logisch, maar je moet je wel even weten! Ben heel benieuwd naar de software remap, tot maart !
Plaats reactie