Hallo,
Elk mens is verschillend en ik ben niet zo van de plannerige. Wanneer je in je vriendenkring iets afspreekt dan ga je meestal ook niet verder als: plaats, tijd en wie haalt het bier. Oftewel: of je pakt het inderdaad serieus aan met een vereniging of club (met een bestuur enz) of je houdt het simpel door af en toe iets via internet af te spreken op een plaats waar iemand bekend is (zodat je niet hoeft te gaan zoeken naar een geschikte plek).
Elk mens is verschillend en ik ben niet zo van de plannerige. Wanneer je in je vriendenkring iets afspreekt dan ga je meestal ook niet verder als: plaats, tijd en wie haalt het bier. Oftewel: of je pakt het inderdaad serieus aan met een vereniging of club (met een bestuur enz) of je houdt het simpel door af en toe iets via internet af te spreken op een plaats waar iemand bekend is (zodat je niet hoeft te gaan zoeken naar een geschikte plek).
Het nadeel van CRS vind ik dat de oude garde totaal geen interesse toont voor nieuwe leden!
Je wordt lid, betaalt je contibutie, maar de zogenaamde leiding loopt nooit eens over het grasveld om naar de Autoos te kijken.
En dat is iets wat ik erg jammer vind!
De jongenlui onder mekaar zorgen dat de grasveldmeeting gezellig zijn, de organisatie regelt een plek maar komt nooit eens een praatje maken.
Op deze geweldige site van Bas is dat nu al anders iedereen helpt elkaar en toont interesse in elkaars auto, dat is iets wat ik bij CRS organisatie nog nooit heb meegemaakt.
Roy en ik heb nu al drie keer een soort Mac treffen georganiseerd, daar zijn Maxxy en Jeof op af gekomen en dat is gewoon gelijk gezellig, ik ben bij Tackinardie thuis geweest en das ook gelijk beregezellig.
Ik vind dat we best een algemeen Renault clubje op kunnen richten, iets wat wij in onze regio eigenlijk al hebben omdat we CRS ingeslapen vinden, hun site werken ze niet eens bij.
Ik ben nu 4 jaar lid van CRS en de meetings zijn gezellig omdat je dan Renault liefhebbers treft die op zoek zijn naar hetzelfde als wij : GELIJKGESTEMDEN.
Ik denk/weet dat 6 mei nu al gezelliger wordt als 4 jaar CRS bij elkaar.
En ik wil ze nu echt niet onderuithalen hoor want ALPINE magazine is gewoon heel mooi.
Maar als je andere wielen onder je GTtje gooit dat vinden ze al niks.
CRS heeft gewoon een wat jonger bestuur nodig denken wij!
Reacties?
Je wordt lid, betaalt je contibutie, maar de zogenaamde leiding loopt nooit eens over het grasveld om naar de Autoos te kijken.
En dat is iets wat ik erg jammer vind!
De jongenlui onder mekaar zorgen dat de grasveldmeeting gezellig zijn, de organisatie regelt een plek maar komt nooit eens een praatje maken.
Op deze geweldige site van Bas is dat nu al anders iedereen helpt elkaar en toont interesse in elkaars auto, dat is iets wat ik bij CRS organisatie nog nooit heb meegemaakt.
Roy en ik heb nu al drie keer een soort Mac treffen georganiseerd, daar zijn Maxxy en Jeof op af gekomen en dat is gewoon gelijk gezellig, ik ben bij Tackinardie thuis geweest en das ook gelijk beregezellig.
Ik vind dat we best een algemeen Renault clubje op kunnen richten, iets wat wij in onze regio eigenlijk al hebben omdat we CRS ingeslapen vinden, hun site werken ze niet eens bij.
Ik ben nu 4 jaar lid van CRS en de meetings zijn gezellig omdat je dan Renault liefhebbers treft die op zoek zijn naar hetzelfde als wij : GELIJKGESTEMDEN.
Ik denk/weet dat 6 mei nu al gezelliger wordt als 4 jaar CRS bij elkaar.
En ik wil ze nu echt niet onderuithalen hoor want ALPINE magazine is gewoon heel mooi.
Maar als je andere wielen onder je GTtje gooit dat vinden ze al niks.
CRS heeft gewoon een wat jonger bestuur nodig denken wij!
Reacties?
PS met wij bedoel ik ons GT clubje waar we nog steeds geen naam voor hebben kunnen vinden en waar we ook al 2 jaar bezig zijn met het schetsen van een mooie clubsticker voor op "onze" vijfjes.
Voor "leden" zie Topic Maasvlakte meeting pagina 4 bij Tjabel.
Mazzel!
Voor "leden" zie Topic Maasvlakte meeting pagina 4 bij Tjabel.
Mazzel!
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Chris,
Je haalt de me de woordne uit de mond!!
Ik wilde net dezelfde naam posten.
Ik keek stiekum even op http://www.renault-sport.nl, maar die heeft Renault nederland al geregistreerd.
Ik vind het een goeie naam. Vraag is even naar wat voor een niveau je het allemaal wilt tillen, zie ook zinnige opmerking van Turbo Arie
Je haalt de me de woordne uit de mond!!
Ik wilde net dezelfde naam posten.
Ik keek stiekum even op http://www.renault-sport.nl, maar die heeft Renault nederland al geregistreerd.
Ik vind het een goeie naam. Vraag is even naar wat voor een niveau je het allemaal wilt tillen, zie ook zinnige opmerking van Turbo Arie
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Ik zou het gewoon superleuk vinden als we een soort clubje op zouden kunnen richten, met allemaal gelijkgestemden,
Renault gek, gek op tuning en styling en eens in de zoveel tijd bij elkaar komen,en gezellig praten over het een en ander, wat wij al drie a vier keer in de week doen hier, maar ja wij wonen dicht bij elkaar.
Heeft CRS ooit een meeting gepromoot?
Het zijn altijd dezelfde die er zijn.
Waarom in Vive La France zo'n succes, omdat er in alle bladen aandacht aan wordt besteed, CRS stuurt een briefje naar leden, maar zet het nooit eens in bijvoorbeeld GTI Tuning & Design, gek he dat er bijna nooit ander autoos op de grasveld meetings zijn, als club moet je jezelf promoten en niet als een stel bejaarden achter je kraampje blijven staan en hopen dat er iemand naar je toe komt lopen, en die lid wil worden!
Toon belangstelling voor elkaar, en dat doen wij nu al zonder dat wij elkaar kennen!!
Kicken toch Bas??
Thanks to you!!
Renault gek, gek op tuning en styling en eens in de zoveel tijd bij elkaar komen,en gezellig praten over het een en ander, wat wij al drie a vier keer in de week doen hier, maar ja wij wonen dicht bij elkaar.
Heeft CRS ooit een meeting gepromoot?
Het zijn altijd dezelfde die er zijn.
Waarom in Vive La France zo'n succes, omdat er in alle bladen aandacht aan wordt besteed, CRS stuurt een briefje naar leden, maar zet het nooit eens in bijvoorbeeld GTI Tuning & Design, gek he dat er bijna nooit ander autoos op de grasveld meetings zijn, als club moet je jezelf promoten en niet als een stel bejaarden achter je kraampje blijven staan en hopen dat er iemand naar je toe komt lopen, en die lid wil worden!
Toon belangstelling voor elkaar, en dat doen wij nu al zonder dat wij elkaar kennen!!
Kicken toch Bas??
Thanks to you!!
- Bas
- Bestuurslid
Helemaal mee eens.
Ik ben blij dat ik met mijn uit de hand gelopen hobby allemaal Renault-gekken bij elkaar kan brengen

En ben benieuwd hoe 6 mei gaat worden...
In principe is de plek voor de meeting toch het belangrijkste? Er is verder namelijk geen gelegenheid tot een hapje/drankje helaas....
Ik ben blij dat ik met mijn uit de hand gelopen hobby allemaal Renault-gekken bij elkaar kan brengen

En ben benieuwd hoe 6 mei gaat worden...
In principe is de plek voor de meeting toch het belangrijkste? Er is verder namelijk geen gelegenheid tot een hapje/drankje helaas....
Dan rijden we toch ergens anders heen!
Ik probeer zoveel CRS meetingen als mogelijk te bezoeken, puur om ander 5jes te treffen en van die LEIPOOS
als mij te treffen.
Zoals ik net al zei, ben nu 4 jaar lid, ga naar veel meetings, en er is nog nooit iemand van de organisatie komen kijken bij onze 5jes, en zo denken er heel veel over!
Ik heb al zo vaak gasten gesproken die er zo over denken, daarom is deze site gewoon leuk, we zijn allemaal enthousiast en we zitten elke avond te tikken, SUPER!
Ik probeer zoveel CRS meetingen als mogelijk te bezoeken, puur om ander 5jes te treffen en van die LEIPOOS

Zoals ik net al zei, ben nu 4 jaar lid, ga naar veel meetings, en er is nog nooit iemand van de organisatie komen kijken bij onze 5jes, en zo denken er heel veel over!
Ik heb al zo vaak gasten gesproken die er zo over denken, daarom is deze site gewoon leuk, we zijn allemaal enthousiast en we zitten elke avond te tikken, SUPER!
Bas, wat zou jij voor club willen dan, geef eens een korte omschrijving, als je er nog bent.
Mijn idee, alle Renaults welkom, afspreken via RTC(Renault-Tuning.Com), dit hoeft denk ik eniet te veel te kosten allemaal, de ene keer heb ik een lokatie, de andere keer iemand anders, of weet iemand iets beters?
En waarom het wiel opnieuw uitvinden?
Vergelijk deze site eens met die van CRS en trek daarna een nieuwe conclusie!
Enthousiasme is er nodig om iets te laten slagen!
Mijn idee, alle Renaults welkom, afspreken via RTC(Renault-Tuning.Com), dit hoeft denk ik eniet te veel te kosten allemaal, de ene keer heb ik een lokatie, de andere keer iemand anders, of weet iemand iets beters?
En waarom het wiel opnieuw uitvinden?
Vergelijk deze site eens met die van CRS en trek daarna een nieuwe conclusie!
Enthousiasme is er nodig om iets te laten slagen!
- Bas
- Bestuurslid
Uhm
Mijn gedachten gingen in eerste instantie uit naar een Renault 5 club (iedereen mag lid worden). Geen of lage contributie. Meetings organiseren. Elkaar helpen met problemen/onderdelen.
Na opmerking van Turbo Ari ben ik meer geneigd te zeggen dat een algemene club meer zin heeft. Vooralsnog geen contributie. Veel meetings met gelijkgestemden. Geen geleuter over niet standaard items aan een auto (als ik mijn autowil verkrachten met rammelende nummerplaat en honkbalpet dan doe ik dat
niet dat ik t doe, maar ok).
Tja, qua internet ben ik wel in de gelegenheid iets te regelen.
Mijn gedachten gingen in eerste instantie uit naar een Renault 5 club (iedereen mag lid worden). Geen of lage contributie. Meetings organiseren. Elkaar helpen met problemen/onderdelen.
Na opmerking van Turbo Ari ben ik meer geneigd te zeggen dat een algemene club meer zin heeft. Vooralsnog geen contributie. Veel meetings met gelijkgestemden. Geen geleuter over niet standaard items aan een auto (als ik mijn autowil verkrachten met rammelende nummerplaat en honkbalpet dan doe ik dat
Tja, qua internet ben ik wel in de gelegenheid iets te regelen.
- Bas
- Bestuurslid
Ik weet dat Bas Peijl complete toertochten heeft. Misschien dat die ze wel in wil brengen. Ideetje?
Ken jij hem btw, hij woont ook daar in de buurt toch?
Opmerking van je over flyers is goed idee, ik ben al bezig met Tackinardie over stickers enzo. Moet even kijken naar de kosten.
Ken jij hem btw, hij woont ook daar in de buurt toch?
Opmerking van je over flyers is goed idee, ik ben al bezig met Tackinardie over stickers enzo. Moet even kijken naar de kosten.
Je trekt op je site allerlei soorten Renault rijders, daardoor zijn de eventuele meetings natuurlijk druk bezochter Clio, 21 Turbo, 19, 11+9 Turbo, en de gene die 5jes verslaafd zijn die gaan toch met elkaar lullen, en de jongens met een 21 ook met elkaar, persoonlijk ben ik leip van elke snelle Renault, 5je heeft voor mij de voorkeur, dus een algemeen clubje is het leukste denk ik , ik vind het ook leuk om een mooie Clio te zien.
En waarom een nieuw clubje: RSC zou een club moeten worden voor en door RENAULT enthousiastelingen, daarom een tweede (internet) clubje naast CRS.
We organiseren buiten de CRS meetingen gewoon een aantal eiegen meetingen, das toch lachen!
Reakties?
En waarom een nieuw clubje: RSC zou een club moeten worden voor en door RENAULT enthousiastelingen, daarom een tweede (internet) clubje naast CRS.
We organiseren buiten de CRS meetingen gewoon een aantal eiegen meetingen, das toch lachen!
Reakties?
Klopt, Bas Pijl gaat ook altijd met ons mee en is net zo gek als ons, maar dat weet je misschien al, ik heb al met hem afgesproken om die tochten zekers te doen!
PS hij komt 4 mei ook naar Bodegraven en 6 mei ook naar Nijmegen!
PS hij komt 4 mei ook naar Bodegraven en 6 mei ook naar Nijmegen!
- Bas
- Bestuurslid
Ik moet even router resetten
be right back
be right back
We hebben Bas Pijl ook leren kennen op een meeting en hij is net zo'n fanaat als ons, en daardoor klikt het gewoon.
Bas Pijl komt niet echt uit de buurt maar neemt de moeite om soms een langs te komen, en das altijd hartstikke tof!
Samen met een vriend van hem Jan.
Bas is ook bezig met zijn eigen site.
Maar dat heeft hij misschien al gezegd.
Bas Pijl komt niet echt uit de buurt maar neemt de moeite om soms een langs te komen, en das altijd hartstikke tof!
Samen met een vriend van hem Jan.
Bas is ook bezig met zijn eigen site.
Maar dat heeft hij misschien al gezegd.
Het zou mij echt helemaal te gek lijken als we op een CRS meeting staan met allemaal dezelfde sticker op de auto, het zou toch tof zijn :
Bijv.: Renault Sport Club, allemaal op de voorruit, of word ik nu TE enthousiast??
En uiteraard ook iets van:
http://www.renault-tuning.com Respect is everything.
Ik had vorrige week vrijdagavond toen Bas Pijl ook bij de Mac was gehoord dat jullie die toertochten al een beetje besproken hadden.
Way to go!!
Bijv.: Renault Sport Club, allemaal op de voorruit, of word ik nu TE enthousiast??
En uiteraard ook iets van:
http://www.renault-tuning.com Respect is everything.
Ik had vorrige week vrijdagavond toen Bas Pijl ook bij de Mac was gehoord dat jullie die toertochten al een beetje besproken hadden.
Way to go!!
Gaaf!!!!! 

Ik zie net nieuwe foto's van mijn 5je verschijnen!!!!!

Volgende keer zal ik wat foto's van dichterbin nemen!!
Bas, neem wel even je digitale camera mee he, 6 mei in Nijmegen!!
Als actieve RSC moeten we natuurlijk wel van elke meeting goed veel foto's op de site zetten, of heb ik daar geen gelijk in?

Ik zie net nieuwe foto's van mijn 5je verschijnen!!!!!
Volgende keer zal ik wat foto's van dichterbin nemen!!

Bas, neem wel even je digitale camera mee he, 6 mei in Nijmegen!!
Als actieve RSC moeten we natuurlijk wel van elke meeting goed veel foto's op de site zetten, of heb ik daar geen gelijk in?
- Bas
- Bestuurslid
Ben er weer 
Euhm ja we hebben het inderdaad over die toertochten gehad, lijkt me wel geinig!
Inderdaad zou het wel stoer zijn als we allemaal met Renault Sport Club op de voorruit aan komen rijden!
Moeten we even kijken wat zoiets kost.
Die Renault-tuning.com was ik toch al van plan, dus daar besteed ik dan wat geld aan. Die andere zou wel mooi zijn breed op de voorruit...
Sorry dat t even duurde, mijn trommelvliezen scheurden zowat door mijn vriendin: er zat een spin in slaapkamer whoehhaha

Euhm ja we hebben het inderdaad over die toertochten gehad, lijkt me wel geinig!
Inderdaad zou het wel stoer zijn als we allemaal met Renault Sport Club op de voorruit aan komen rijden!
Moeten we even kijken wat zoiets kost.
Die Renault-tuning.com was ik toch al van plan, dus daar besteed ik dan wat geld aan. Die andere zou wel mooi zijn breed op de voorruit...
Sorry dat t even duurde, mijn trommelvliezen scheurden zowat door mijn vriendin: er zat een spin in slaapkamer whoehhaha
- Bas
- Bestuurslid
Mooi dat je blij bent daarmee 
Denk jij dat ik die van Jochem en Joost ook online mag gooien?

Denk jij dat ik die van Jochem en Joost ook online mag gooien?
Ja, dat willen ze Super graag, ze vragen elke dag aan me waarom het zo lang duurt, ik heb die fotoos van hun samen met hun uitgezocht, maar zij hebben geen scanner, en ik weet niet hoe die van mij werk!
Ik was die donderdag toen met Joost bij Roy om die fotoos in te scannen en op te sturen, ze zouden het echt onwijs tof vinden!
Ps laat me gewoon weten wat die stickers kosten dan betaal ik mijn stickers gewoon aan je!
Ik was die donderdag toen met Joost bij Roy om die fotoos in te scannen en op te sturen, ze zouden het echt onwijs tof vinden!
Ps laat me gewoon weten wat die stickers kosten dan betaal ik mijn stickers gewoon aan je!
- Bas
- Bestuurslid
Ik heb een netwerkje thuis, met een oude compaq servers als router. Met een router kun je netwerken aan elkaar knopen. Ik heb thuis meerdere computers waarmee ik op internet an, via die router. Die router is tevens mijn Renault-tuning.com test server, spannende dingen test ik eerst op die bak voordat ik het upload naar de server op internet.
Ik heb er mee lopen klooien toen ie aanstond (niet slim) en toen was de display op de server helemaal leeg, dus maar even opnieuw opgestart
Ik heb er mee lopen klooien toen ie aanstond (niet slim) en toen was de display op de server helemaal leeg, dus maar even opnieuw opgestart

- Bas
- Bestuurslid
Foto's van Jochem en Joost staan er op!
Roy en ik zouden die fotoos toch niet naar je hebben gestuurd, als het niet zou mogen?
Als je nog interesse hebt in andere fotoos voor op je site dan zeg je het maar, ik heb stapels hier.
-2 jaar Duitslandmeetings.
-4 jaar fotoos van CRS meetingen.
-3 jaar fotoos van Vive La France.
Ik hoor het wel.
Als je nog interesse hebt in andere fotoos voor op je site dan zeg je het maar, ik heb stapels hier.
-2 jaar Duitslandmeetings.
-4 jaar fotoos van CRS meetingen.
-3 jaar fotoos van Vive La France.
Ik hoor het wel.
- Bas
- Bestuurslid
Is wel gaaf op zich, meeting verslagen enzo!
Stuur maar op!
Stuur maar op!
- Bas
- Bestuurslid
Sorry dat 't zo lang duurde, ik ben te druk geweest met mijn auto, om die apk klaar te maken. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken. Ik moet trouwens er wel even bij, die driehoekjes achter de achterbumper, aan de zijkant, die zijn al door. En hij begint ook al aan beide dorpels links en rechts iets, maar ja wat wil je, 1986 en 175000 km
Ik zal proberen om een aantal mooie PICS voor je uit te zoeken en vragen of Roy ze naar je wil mailen!
Bas jij/we moeten vanaf nu vanaf elke meeting die we houden een fotoverslag maken en op de site zetten, dat zie ik bij verschillende merken clubs, niet bij CRS, wel bij de meeste ander merken.
Hopelijk is dit niet nog meer werk voor je want ik vind het nu al knap wat jij allemaal regelt.
Ik baalde echt dat ik vrijdagavond niet op de site kon en bijna de hele zaterdag ook niet!!:sad:
Maar ik zag dat je alles verandert hebt, het ziet er piccobello uit!!
Bas jij/we moeten vanaf nu vanaf elke meeting die we houden een fotoverslag maken en op de site zetten, dat zie ik bij verschillende merken clubs, niet bij CRS, wel bij de meeste ander merken.
Hopelijk is dit niet nog meer werk voor je want ik vind het nu al knap wat jij allemaal regelt.
Ik baalde echt dat ik vrijdagavond niet op de site kon en bijna de hele zaterdag ook niet!!:sad:
Maar ik zag dat je alles verandert hebt, het ziet er piccobello uit!!
Maakt echt niet uit dat het lang duurde, wij dachten alleen op een gegeven moment van : hij wil die fotoos er zeker niet opzetten, ik had het ook al eens gevraagd in een topic maar ik kreeg geen reply, dus ik dacht, das wel jammer, maar ik wist dat je het superdruk had met je 5je, dat had ik al gelezen!
En uiteraard heb ik er alle begrip voor, je werkt, zorgt voor de site en je bent aan het sleutelen, en je hebt een vriendin, druk zat!
En uiteraard heb ik er alle begrip voor, je werkt, zorgt voor de site en je bent aan het sleutelen, en je hebt een vriendin, druk zat!
Kom nou maar even naar Bodegraven 4 mei, vragen we of Tackinardie ook even komt als die zin heeft en 10o en de rest uiteraard!!
Komt allen naar Bodegraven!!
En vergeet 6 mei niet natuurlijk!!!
RSC RULES!!!
Komt allen naar Bodegraven!!
En vergeet 6 mei niet natuurlijk!!!
RSC RULES!!!

- Bas
- Bestuurslid
Af en toe kom ik wat tijd te kort ja 
Maar goed, ik ben blij dat de site flink wat bezoekers trekt, dat ik er dan wat meer tijd aan moet besteden vind ik niet erg.
Ik besteedde er eigenlijk al veel tijd aan toen ik nog maar 50 bezoekers per dag had, dat vond ik toen ook al veel
Dat van die meetings vind ik wel een goed idee. Ik zal daar eens even naar kijken, hoe ik dat het beste op kan zetten. Ik ben van huis uit geen programmeur, maar ik moet wel enige truukjes toepassen om het allemaal nog in mijn eentje te kunnen doen

Maar goed, ik ben blij dat de site flink wat bezoekers trekt, dat ik er dan wat meer tijd aan moet besteden vind ik niet erg.
Ik besteedde er eigenlijk al veel tijd aan toen ik nog maar 50 bezoekers per dag had, dat vond ik toen ook al veel

Dat van die meetings vind ik wel een goed idee. Ik zal daar eens even naar kijken, hoe ik dat het beste op kan zetten. Ik ben van huis uit geen programmeur, maar ik moet wel enige truukjes toepassen om het allemaal nog in mijn eentje te kunnen doen