Ik ben Tymen Jissink, 22 en woonachtig in Rotsterhaule, Friesland.
Ooit begonnen met een Clio 1.6 16V Dynamique (leuk scheurijzertje!). Deze was afkomstig van mijn broer en ik heb er een jaartje of 2 in mogen rijden.
Toen werd het tijd voor een iets grotere auto met 5 deuren; een Megane 2 1.6 16V Business Line met navi en nog geen 11000km op de klok. Ik was de sportiviteit van de Clio gewend, maar toch deze Megane aangeschaft vanwege de ruimte en het comfort.
Maar na een paar maanden (welgeteld 4 of 5), begon ik toch de sportiviteit wat te missen. Het 1.6 blokje wilde opzich wel, maar Tymen wilde meer

Zodoende gaan kijken en even een proefrit gemaakt; wat een verschil! Heerlijk soepele motor met 6 bakkie eraan. De 1.6 Megane zat volgens mij tegen de 4000rpm te hikken bij 130km/uur, wat op den duur gewoon irritant werd. Deze deed het lekker rustig aan met slechts 2800rpm. En verder een heerlijk panoramisch glazen dak, lekkere stevige stoelen en een wat strakker onderstel. Omdat de 1.6 van 2008 was met erg weinig kilometers en deze GT van 2007 met ook nog maar 34000 op de teller, kon er een leuke deal worden gemaakt.
De GT heb ik dan ook alweer sinds oktober 2009.
Ik zal wel even een nieuw project topicje aanmaken, omdat er inmiddels alweer wat gesleuteld is aan mijn auto

[img]http://subzeuz.nl/meganegt/28082010-GD2 ... 00-800.jpg[/img]