Dennis' Mégane RS 225 --- Ook verkocht :)
Kijk het massa stekkertje van de fitting eens naDennisT schreef:Ik ga iig beginnen met de knippers achter te vervangen, volgens mij heeft la te weinig massa (knippert soms sneller en achterlicht knippert mee)

De einddemper weghalen moet je denk ik echt van houden, vind het een beetje een lek uitlaat geluid maar dan pruttelt het aan de achterkant van de wagen in plaats van ergens eronder

Die van jou klinkt idd wel een stuk harder als die van Christiaan, met name op hoge toeren. Ik hoor 'm alleen niet echt ploffen op het filmpje, klopt dat? Heb je dat wel meer bij het verwijderen van de middendemper?
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Bij mijn auto is alleen de achterdemper weg, net als bij Christiaan. Waar het verschil vandaan komt weet ik niet. Wel is de uitlaatlijn aangepast tussen R26 en voorgaande RS'en, maar wat de verschillen zijn weet ik ook niet exact.
Op youtube staan meer filmpjes van het verwijderen van de middendemper. Maar Christiaan had dit al beter uitgezocht volgens mij.
Hij ploft laag in toeren, bovenin niet meer. Ik weet ook niet of je dat wel bereikt bij een geblazen motor.
Op youtube staan meer filmpjes van het verwijderen van de middendemper. Maar Christiaan had dit al beter uitgezocht volgens mij.
Hij ploft laag in toeren, bovenin niet meer. Ik weet ook niet of je dat wel bereikt bij een geblazen motor.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
De uitlaat van Adinsx klinkt wel wat harder, maar hij heeft ook een hele andere einddemper met eindstukjes ed. Dat maakt blijkbaar het verschil. Al kan je natuurlijk niet echt vergelijken van een youtube filmpje.
Die fluit komt in het filmpje wel erg naar voren, maar valt in het echt wel mee. Niet veel harder dan origineel. Je woont volgens mij niet echt in de buurt van Alphen aan den Rijn, anders zou je eens kunnen kijken/luisteren.
Ik heb het bij NM parts in Noordwijkerhout laten doen voor 100euro.
Hier hoor je goed het verschil met origineel:
Die fluit komt in het filmpje wel erg naar voren, maar valt in het echt wel mee. Niet veel harder dan origineel. Je woont volgens mij niet echt in de buurt van Alphen aan den Rijn, anders zou je eens kunnen kijken/luisteren.
Ik heb het bij NM parts in Noordwijkerhout laten doen voor 100euro.
Hier hoor je goed het verschil met origineel:
-
- Moderator
- Car: Megane
edit defecte link
Laatst gewijzigd door Patrick RS op do 15 dec 2011 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
hmmm, sja ik kan hem wel zien:
staat in deze map
http://blackscooby.hyves.nl/album/49232 ... /oFR4zHgM/
staat in deze map
http://blackscooby.hyves.nl/album/49232 ... /oFR4zHgM/
- Adinsx
Pff.. hyves, dat is al tijden uitgestorven hier
Maar inderdaad, je moet 'vrienden' met hem zijn om de foto's etc. te bekijken.

Maar inderdaad, je moet 'vrienden' met hem zijn om de foto's etc. te bekijken.
-
- Moderator
-
hahaha van de ene kant wel grappig, we zeiden altijd tegen robert dat hij een dumpvalve moest monteren,. nee dat vond ie allemaal TE, beetje sjonnie achtig. nu word zijn hele auto verbouwd naar "sjonnie" auto...
ik vind het wel cool want zon megane rs kan best wel een zwaarder uitlaat geluidje hebben en een dumpvalve want het vermogen is dr gewoon ook..
niet net als ik met mun twingo 58 pk met sportluchtfilter (voor sjonnie geluid) en dan nog niet vooruit komen.. hahaha
ik vind het wel cool want zon megane rs kan best wel een zwaarder uitlaat geluidje hebben en een dumpvalve want het vermogen is dr gewoon ook..
niet net als ik met mun twingo 58 pk met sportluchtfilter (voor sjonnie geluid) en dan nog niet vooruit komen.. hahaha

Robert wist al dat ik wel wat wil aan gaan passen, maar hij is er geen fan van idd
Uitlaat zit er weer onder, best een klus nog om het netjes te krijgen! Geluid is net wat harder en zwaarder als normaal en het fluiten vind ik totaal niet storend. Je gaat er wel harder door rijden 

- Adinsx
Haha, razend snel geregeld zeg
Nou, dat wordt een filmpje plaatsen dus.
Tussen de R25 en R26 van Christiaan en mij zit al verschil, wellicht klinkt jouw 225 ook weer anders

Nou, dat wordt een filmpje plaatsen dus.
Tussen de R25 en R26 van Christiaan en mij zit al verschil, wellicht klinkt jouw 225 ook weer anders

-
- Moderator
Heb je nou de eind of tussen demper verwijderd?
-
moet jij geen dikke peugeots rijden dan? hahaha
Die laat ik met de 9 de achterkant bekijken met een stoplichtsprint 

-
- Moderator
Ik twijfel nog en eerlijk gezegd ben ik aan het sparen ivm hele andere plannen voor 2012 ( staat geheel los van de meganeAdinsx schreef:Inderdaad, geld moet rollen![]()
Patrick, wanneer ga jij aan het bakken en braden met rvs?

Al sinds een week of 3 een kleintje erbij
:
[img]http://img408.imageshack.us/img408/769/p1140005.jpg[/img]
Was ingeruild op de zaak, en aangezien mijn vriendin voor d'r werk wat meer kilometers moet rijden is dit wel een hele vooruitgang! Cabrio gaat er dus uit want ik ben de staatskas wel heel erg aan het spekken onderhand
Twingo 1.2 Privilège uit 2001, airco, elek ramen en spiegels, 85.000 km. Auto ziet er erg netjes uit nog. Paar dingen al gedaan:
-2 nieuwe banden
-nieuwe ruitenwissers
-beurtje gegeven
-APK erop (in 1x goed!)
-nieuw koudemiddel erin
-witte zijknippers erop
Alleen van de week nog distibutie en waterpomp vervangen.
Bij de RS ook maar even de kentekenplaten vervangen omdat ze vaal geworden waren en de houders ook maar meteen vervangen.
[img]http://img441.imageshack.us/img441/6581/p1140004t.jpg[/img]
Edit: cabrio is net verkocht

[img]http://img408.imageshack.us/img408/769/p1140005.jpg[/img]
Was ingeruild op de zaak, en aangezien mijn vriendin voor d'r werk wat meer kilometers moet rijden is dit wel een hele vooruitgang! Cabrio gaat er dus uit want ik ben de staatskas wel heel erg aan het spekken onderhand

Twingo 1.2 Privilège uit 2001, airco, elek ramen en spiegels, 85.000 km. Auto ziet er erg netjes uit nog. Paar dingen al gedaan:
-2 nieuwe banden
-nieuwe ruitenwissers
-beurtje gegeven
-APK erop (in 1x goed!)
-nieuw koudemiddel erin
-witte zijknippers erop
Alleen van de week nog distibutie en waterpomp vervangen.
Bij de RS ook maar even de kentekenplaten vervangen omdat ze vaal geworden waren en de houders ook maar meteen vervangen.
[img]http://img441.imageshack.us/img441/6581/p1140004t.jpg[/img]
Edit: cabrio is net verkocht

-
gefeliciteerd met de aan en verkoop.. wat mis ik mijn brabantse collegas toch zeg, als ik je kenteken zie ..!! (herinneringen)