Na een tijdje meelezen op het forum en contact te hebben gehad met Patrick heb ik me toch maar aangemeld.
Mijn naam is Roy en woon in Poeldijk (naast Den Haag)
Sinds vandaag eigenaar van 2 megane's eigenlijk 1 want de Estate is van ING carlease.
Na lange tijd twijfelen om toch weer een leuke snelle auto te kopen toch maar de knoop doorgehakt, ik heb in het verleden altijd wel redelijk snelle auto's en motoren gereden dus ik ben erg gek van snelheid, ik heb zelf altijd een eigen auto gehad dus ook zelf invloed op wat voor auto ik bestuur, maar sinds 3 jaar heb ik een baan waarbij ook een leasewagen zit (zonder echte keuze).
De laatste auto van mezelf voordat ik in een leasewagen reed was een Opel Astra Coupe Turbo 2.0 16V gechipt naar +- 255PK dus een snelle auto.
Ik heb toen gekozen om hem eruit te doen omdat ik te lax ben om kilometer bij te houden en daar ook totaal geen zin in heb, maar het is altijd blijven kriebelen om een snelle auto te rijden want die 90 pony's in die Estate daar worden we niet vrolijk van

Dit is dus de reden dat ik vandaag voor erbij een RS heb gekocht.
Vandaag dus een Megane RS gekocht met wat werk en extra aandacht dus voordat ik er echt in kan sturen ben ik 2 weken verder (ivm bestellen onderdelen).
Het is een Zwarte 3 deurs RS ph1 met veel opties erop o.a leer en navigatie af fabriek, jammergenoeg geen Xenon maar dat maakt de auto niet minder leuk.
Even terugkomen op het extra aandacht voor de RS, heb hem voor een leuk bedrag kunnen kopen en moet daarom nog wel een paar dingen herstellen voordat ik fun kan hebben.
De RS heeft het afgelopen jaar weinig onderhoud gehad en dus alleen het hoog nodige, ik moet het onderstaande aan de auto repareren of beter gezegt laten repareren

Remschijven & blokken rondom (voorzorg)
Aandrijfaskeerringen Links en Rechts
Stuurkogels Links & Rechts
en een hoognodige GROTE BEURT!!!
Ook wil ik voordat ik erin ga rijden hem helemaal laten polijsten om alle wasstraat krassen eruit te halen en later wil ik de velgen nog netjes laten maken want die hebben nog wel eens tegen een stoep gezeten

Ik zou graag foto's willen plaatsen maar ik moet eerst uitvinden hoe dit moet