ACT: Algemeen Chat Topic
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Cliogek1978 plaatste het linkje ook al gister, en ik denk dat we de auto wel kennen. Althans, hij komt mij bekend voor...
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Het is 'slechts' 110Nm zie ik op diverse sites.GJ schreef:Ik dacht 140 maar weet het ook niet meer zeker
Maargoed, ze staan nu op 140 vast en dat blijven ze dan maar.

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Kreeg het advies van de bandensponsor al hier om ze met 120Nm na te trekkenAdinsx schreef:Het is 'slechts' 110Nm zie ik op diverse sites.GJ schreef:Ik dacht 140 maar weet het ook niet meer zeker
Maargoed, ze staan nu op 140 vast en dat blijven ze dan maar.
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
De mooiste combi is gewoon een berg koppel onderin, veel bodemvrijheid en een setje goede banden, die samurai's enz. zijn gewoon te laag met alleen een simpele verenlift en redden ook niets in deze kleizooi, en daarbij hebben ze te weinig koppel om beheerst naar boven te klimmen, er waren er nog 3 van de Dodge club met 3 W200's die lager waren dan die van mij maar dan met dikke full-mud noppenbanden, die kwamen echt overal doorheen, dan merk je er echt niets meer van dat ie 2600kg weegtLuco/Alpine-racer schreef:Toch zijn die kleine suzukis het beste.
Patrols, landcruisers enzenz zijn vaak veel te zwaar.
Heb ook een keer meegedaan met de patrol, maar ja lang chassis, niet verhoogd en gewone banden is geen succes![]()
![]()

Laatst met een verhoogde Suzuki Samurai van een maat gereden in 't terrein maar als je eenmaal een US V8 gereden hebt is dat eigenlijk geen reet aan

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Ja Ronald, dat is geen v8 geweld, maar ben diverse keren wezen kijken en aangepaste suzukitjes wonnen bijna alles en kwamen overal doorheen, terwijl de grote jongens het gewoon niet redden.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Vind vooral de beleving tijdens terreinrijden leuk, gewoon het lompe V8 geweld en als een Leopard tank tegen een berg op roffelen terwijl die Suzuki's hetzelfde proberen met 7000 RPM.Luco/Alpine-racer schreef:Ja Ronald, dat is geen v8 geweld, maar ben diverse keren wezen kijken en aangepaste suzukitjes wonnen bijna alles en kwamen overal doorheen, terwijl de grote jongens het gewoon niet redden.

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:


Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 532
- Lid geworden op: ma 29 sep 2003 20:46
- Locatie: Lelystad
- Contacteer:
Als je hem achterin de bak zet bij Ronald wel ja 

-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Denk dat ie voorlopig wel even binnen blijft staan, als de 19 klaar is gaat ie uit elkaar voor wat onderhoud. heb 'm de afgelopen jaren genoeg afgebeerd in het terrein en daar is ie niet echt nieuwer van geworden.
Misschien nog eens een 440 7.4 Big block opscharrelen ofzo.

Misschien nog eens een 440 7.4 Big block opscharrelen ofzo.

Is er iemand hier die op een kort termijn voor mij een remdrukbegrenzer kan vervangen? Liefst een 2 de handsje. En de trommel LA kan nakijken? Wiel loopt wat stroefjes.
Het is voor de APK en de apkboer wil het vervangen met orgineel spul. Heb zelf 0 verstand van remmerij.
Het is voor de APK en de apkboer wil het vervangen met orgineel spul. Heb zelf 0 verstand van remmerij.
Beh. Vergeet nooit je auto te schorsen. Was ik dus wel bij de 5. Boete voor niet hebben van verzekering is echt immens... Bezwaarschrift ingediend omdat dat ding aanwijsbaar nooit de weg op is geweest. Maargoed, ben benieuwd.
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
hoe lang niet geschorst?
Ik heb hier hetzelfde met de circuitbak. Normaal krijg je altijd een herinnering dat de schorsing gaat verlopen.
Ineens kreeg ik een brief met nieuwe tenaamstelling binnen. kak.
Snel online geschorst. 23e verlopen, 29e weer opnieuw geschorst.
Inmiddels wel een brief van de belastingdienst binnen. 120 euro per kwartaal wegenbelasting.
Vanmorgen gebeld en er komt een nieuwe brief, met verrekening (6 euro voor die paar dagen.)
Nu maar hopen dat er niet een brief over verzekering komt... Welk leuk bedrag staat er op bij jou?
Ik heb hier hetzelfde met de circuitbak. Normaal krijg je altijd een herinnering dat de schorsing gaat verlopen.
Ineens kreeg ik een brief met nieuwe tenaamstelling binnen. kak.
Snel online geschorst. 23e verlopen, 29e weer opnieuw geschorst.
Inmiddels wel een brief van de belastingdienst binnen. 120 euro per kwartaal wegenbelasting.
Vanmorgen gebeld en er komt een nieuwe brief, met verrekening (6 euro voor die paar dagen.)
Nu maar hopen dat er niet een brief over verzekering komt... Welk leuk bedrag staat er op bij jou?

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Sinds april moest hij geschorst zijn, echt straal vergeten.
Boete voor verzekering: 386 euro.
Boete voor verzekering: 386 euro.
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Hmm.. dan hoop ik dat ik tussen de controle door kom met die 6 dagen niet geschorst. Zoniet rij ik het ding wel bij ze naar binnen. Hok moet toch weg.
raar bedrag, vast 6 euro administratiekosten er bij in. Oplichters.
Iemand overigens interesse in een R21 Monaco, of anders in onderdelen? (motor 1000km geleden voorzien van nieuwe distributie, en 128.000 gelopen uit mijn hoofd)
raar bedrag, vast 6 euro administratiekosten er bij in. Oplichters.
Iemand overigens interesse in een R21 Monaco, of anders in onderdelen? (motor 1000km geleden voorzien van nieuwe distributie, en 128.000 gelopen uit mijn hoofd)
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Een weekje vind ik nog wel kunnen, maar meer dan een half jaar? Tja... Eigen schuld, ook al is ie de weg niet op geweest. Dat doet er ook vrij weinig toe.
Ik heb onze circuitbak ook te laat herschorst (1 zondag) en een week nadat ik de schorsing verlengd had, heb ik een nieuwe tenaamstelling gehad per post. Maar geen boete, gelukkig!
Ik heb onze circuitbak ook te laat herschorst (1 zondag) en een week nadat ik de schorsing verlengd had, heb ik een nieuwe tenaamstelling gehad per post. Maar geen boete, gelukkig!
Lekt remvloeistoef, heb inmiddels een nieuwe op de kop weten te tikken en een garageturk die het gaat vervangen..Abel schreef:remdruk begrenzer echt stuk of niet gangbaar? welk model auto?
anders ff bij de sloop kijken voor een goede
APK valt bij mij altijd ongelukkig.

Wordt lastig, heb exact hetzelfde gehad met mijn 5 baccara.Riël schreef:Beh. Vergeet nooit je auto te schorsen. Was ik dus wel bij de 5. Boete voor niet hebben van verzekering is echt immens... Bezwaarschrift ingediend omdat dat ding aanwijsbaar nooit de weg op is geweest. Maargoed, ben benieuwd.
Kan alleen als je een bewijs hebt van je verzekering dat hij op dat moment verzekerd was.
Ik kreeg een boete van 75 euro voor het niet hebben van de Apk. (die kan dus ook nog komen)
De 5 onder een hele dikke laag stof uitgehaald en gekeurd.
Binnen een paar dagen verkocht voor 500, en 2 weken later een boete binnen van 320 euro voor de verzekering.
In totaal een eurotje of 50 over

-
- Berichten: 1676
- Lid geworden op: ma 21 mei 2007 18:34
Mijn broer was onlangs 9 dagen te laat met het schorsen van de zwarte AT, kreeg daarna nog een boete binnen voor het niet hebben van een geldige APK en mocht 100,00 (ik denk ook nog plus 6,00 administratiekosten) aftikken.... Die AT staat in totaal al een kleine 13 jaar geschorst / zonder APK en dan wordt je voor 9 dagen zo zwaar gestraft... echt onvoorstelbaar.
Ik moet nog nakijken of er nog een vorm van bezwaar mogelijk is hiervoor.
Ik moet nog nakijken of er nog een vorm van bezwaar mogelijk is hiervoor.
Ik was 1 dag te laat en toen had ik er al een te pakken voor geen apk,bezwaarschrift afgewezen,ookal issie in totaal al 7 jaar geschorst......
-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
7 jaar, het wordt tijd dat hij weer de weg op gaatHaas schreef:Ik was 1 dag te laat en toen had ik er al een te pakken voor geen apk,bezwaarschrift afgewezen,ookal issie in totaal al 7 jaar geschorst......
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
pffff hoe moeilijk kan het zijn, nu heb ik een nieuwe remdrukbegrenzer bemachtigd, wil die kut garage hem de hele dag hebben staan om het te vervangen..
Ik heb die man in mijn beste turks al honderd keer proberen uit te leggen dat ik geen vervoer terug heb en niet voor jan lul met het OV helemaal terug naar huis ga om vervolgens weer terug te gaan. Zoiets kan toch meteen gedaan worden. Al moet ik 'n uur wachten. of 2.
Er staan daar 6 bruggen, 2 auto's binnen.
Ik heb die man in mijn beste turks al honderd keer proberen uit te leggen dat ik geen vervoer terug heb en niet voor jan lul met het OV helemaal terug naar huis ga om vervolgens weer terug te gaan. Zoiets kan toch meteen gedaan worden. Al moet ik 'n uur wachten. of 2.
Er staan daar 6 bruggen, 2 auto's binnen.

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Hij zal wel gelezen hebben dat je hem garageturk noemdealexs schreef:pffff hoe moeilijk kan het zijn, nu heb ik een nieuwe remdrukbegrenzer bemachtigd, wil die kut garage hem de hele dag hebben staan om het te vervangen..
Ik heb die man in mijn beste turks al honderd keer proberen uit te leggen dat ik geen vervoer terug heb en niet voor jan lul met het OV helemaal terug naar huis ga om vervolgens weer terug te gaan. Zoiets kan toch meteen gedaan worden. Al moet ik 'n uur wachten. of 2.
Er staan daar 6 bruggen, 2 auto's binnen.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Terug in de tijd hier. Persmappen van '90 met de eerst mobiele telefoon voor in de auto. 6400,- pietermannen
Overigens, persmappen van Renault (van '80-'90 etc.)zal ik apart leggen. Zijn vast nog liefhebbers voor te vinden

Overigens, persmappen van Renault (van '80-'90 etc.)zal ik apart leggen. Zijn vast nog liefhebbers voor te vinden

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Jammer dat de topics van set promotion op slot zijn, had wel willen weten hoe die +250pk zonder turbo uit een uitontwikkelde 2 liter wil halen en betrouwbaar wil houden, leuk voor in de racevijf
.
Sodemo krijgt dat amper voor elkaar en dan heb je een 8 uren blok ofzo

Sodemo krijgt dat amper voor elkaar en dan heb je een 8 uren blok ofzo

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Sodemo heeft zelfs een 300+ f7r gebouwd dus waarom zou dat met een f4r niet gaan?