mijn naam is danny en ben de nieuwe eigenaar van een twingo open air uit 94 die graag gered wou worden
om heel eerlijk te zijn was ik eerst niet zo grote fan van de twingo weinig pk s weinig koppel maar eerlijk is eerlijk ze zitten en rijden heerlijk en hebben een hoge doe het zelf factor
zelf werk ik op een volvo sloperij en dat maakt deze auto in eens heel intressant als jullie snappen wat ik bedoel
ik heb hier een op me werk gekeken naar een turbo blokje nou is me 1ding opgevallen de plek van de motor steun van een 480 zit niet echt op de zelfde plek als een twingo heeft zijn hier steunen voor te krijgen of van een andere auto af te halen want den dat die waterpomp behoorlijk dwars gaat zitten
hey vriend!!!! hahaha iemand die op een volvo sloop werkt die moet ik wel te vriend hebben/houden/.. ik wil namelijk in mijn 19 zon volvo turbo blok bouwen maar heb daar (volgend jaar ofzo) het liefst een complete auto voor nodig. dichter bij het vuur kun je niet zitten volgens mij? ik heb ooit een gechipte rekeneenheid gekocht voor 25 euro voor een volvo. (de turbo regelunit) en ben toch na al die jaren nu wel heeeel erg benieuwd of het echt een gechipte zal zijn hahaha. in ieder geval erg welkom hier met je twingo.
dik plan om zon blok in een twingo te leggen !!!
als we er 1 binnen krijgen waar de motor nog goed van is post ok het wel ff
maar enig idee welke motor steun aan een 1.7t 480 past van renault
je zit namelijk met je water pomp wat in de weg zit moet trouwens in een twingo