Helaas, meneer is vertrokken.
-
nouja, om even ontopic te gaan, laat eens een foto zien van je ingebouwde KMS systeem dan? ben wel benieuwd
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
ik zie een nieuw onderschrift ! 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
post eens wat foto's van je kms systeem. Wel dikke skills als je dat zelf hebt gedaan. 

---
Laatst gewijzigd door xanquezer op do 1 dec 2011 21:59, 2 keer totaal gewijzigd.
hoezo ? wordt je geen lid ? Mssn zit er een turboconversie bij het welkomspakket, mssn ook niet. You never know !xanquezer schreef:We worden hier een beetje belachelijk gemaakt en dan durven ze ook nog te vragen of ik foto`s ga maken.
Ciao ciao.
Jullie lijken net een stel kleine kinderen??![]()
![]()
![]()
Staat er niet echt netjes zo voor als jullie nieuwe leden willen ontvangen.![]()
![]()
![]()
Maarre.. ik weet genoeg.![]()
Tot nooit meer ziens hier.![]()
----
Laatst gewijzigd door xanquezer op do 1 dec 2011 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Ach, niet zo klein zielig doen. Niet alle komentaar is slecht bedoelt.
Je moet niet vergeten dat de overgrote deel hier 30+ is en als er dan een broekie langs komt dat we soms eens wat lachen over iemand. Maar de meeste zijn ook ooit op die mannier begonen.
Als ik mijn eigen post van het begin lees dan staat ook af en toe het schaam rood op mijn kaken.

Je moet niet vergeten dat de overgrote deel hier 30+ is en als er dan een broekie langs komt dat we soms eens wat lachen over iemand. Maar de meeste zijn ook ooit op die mannier begonen.
Als ik mijn eigen post van het begin lees dan staat ook af en toe het schaam rood op mijn kaken.

shit heb hem weg gejaagd. 

Jo doe eens gek en doe eens een dyno uitdraai van de laatste 21T blok?
En ik bedenk me net dat de 1.7T van volvo plug and play is met jouw blok en dat die ook serieus getuned kunnen worden tot dik in de 200PK met een redelijk budgetje. Die blokken kosten ook niet de wereld zo als een 21T blok
En ik bedenk me net dat de 1.7T van volvo plug and play is met jouw blok en dat die ook serieus getuned kunnen worden tot dik in de 200PK met een redelijk budgetje. Die blokken kosten ook niet de wereld zo als een 21T blok
Laatst gewijzigd door Abel op do 1 dec 2011 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Wie is hier zielig?
je hebt het over kinderen?hou eens een spiegeltje voor je,dan komt
je er al gauw achter dat je er zelf (nog) 1 bent.
want alleen kinderen doen de raarste dingen om aandacht te trekken.

je hebt het over kinderen?hou eens een spiegeltje voor je,dan komt
je er al gauw achter dat je er zelf (nog) 1 bent.
want alleen kinderen doen de raarste dingen om aandacht te trekken.

Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Contacteer:
moet je daar om treuren?Geert schreef:shit heb hem weg gejaagd.

Abel schreef:Jo doe eens gek en doe eens een dyno uitdraai van de laatste 21T blok?
lol, ik heb iets beters...
[img]http://www.mtb-motorsport.nl/beheer/beh ... LMS_08.jpg[/img]
Sja, dit was toch al snel duidelijk?
Ik weet dat ik hier ook slecht van start ben gegaan maar dit slaat toch alles of ben ik nu gek?

Ik weet dat ik hier ook slecht van start ben gegaan maar dit slaat toch alles of ben ik nu gek?

-
- Contacteer:
Dat is het hem nou juist,dat is al gebeurdAbel schreef:oh Chrissie doe nou niet.. Straks begint het megane forum ook te hoesten

waarom denk je dat ik over die pc ventilator begon?

dat stond in zn topic op het rmc forum,wat toen al een leuke
discussie werd.
Laatst gewijzigd door chris-mc op do 1 dec 2011 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
je 21 toen die nog van gilles was?-jo- schreef:Abel schreef:Jo doe eens gek en doe eens een dyno uitdraai van de laatste 21T blok?
lol, ik heb iets beters...
[img]http://www.mtb-motorsport.nl/beheer/beh ... LMS_08.jpg[/img]
Dit is toch niet allemaal serieus hoop ik?? Krijg het gevoel van de eerder voorbij gekomen 'Tampie' 

chris-mc schreef:moet je daar om treuren?Geert schreef:shit heb hem weg gejaagd.
Ach ik zie het goede in een mens en hoop dat hij toegeeft dat het kms verhaal gelogen is.
Heb zijn 600 posts op megane forum ff doorgelezen en lees geen woord over een kms systeem, alleen een paar neons en pc fans. KMS installeren met elecktronica ervaring van je 12e tot je 21e is toch best impressive en iets om trots op te zijn.
haha dacht ik ook al, ze pakken flink uit met tampie2. Zelfs helemaal een fake topic gemaakt op het megane forumRemon schreef:Dit is toch niet allemaal serieus hoop ik?? Krijg het gevoel van de eerder voorbij gekomen 'Tampie'

Laatst gewijzigd door Geert op do 1 dec 2011 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
veel te bang dat iemand van het megane forum het leest. En terrecht natuurlijkRobke schreef:Jammer dat hij bijna al z'n posts heeft verwijderd, ik had wel zin in potje lachen tot het pijn doet.
-
- Moderator
- Car: MB
Hij is zelfs zo kinderachtig om zijn topicnaam te wijzigen in iets zieligs dus die heb ik weer even aangepast. Dit topic gaat een slotje op. Als meneer over een jaar of 15 volwassen is is hij weer welkom.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Waar kun je dat welkomspakket ophalen dan ?-jo- schreef:hoezo ? wordt je geen lid ? Mssn zit er een turboconversie bij het welkomspakket