Veel succes met je project

Ik vrees dat ik het eens moet zijn met Robke! Je hebt het nu over opboren van je cilinders en dat gaat je sowieso niet lukken zonder ALLES eruit te plukken, en daar moet je motor voor eruit.Robke schreef: r zijn zo te zien ideeën genoeg, maar verdiep je eerst eens goed in de materie want ik heb echt het idee dat je er veel te simpel over denkt op het moment.
In een 21T bedoel je dan. Dat is een totaal ander blok.xanquezer schreef: Maar 1 ding scheelt, ik heb hier op het forum 1 HEEEL groot goed duidelijk voorbeeld.
Jullie mede lid -Jo- heeft hetzelfde motor blok gehad die 275 pk kon leveren (4WD)
ik reageer eigenlijk nooit maar nu toch maar wel even.xanquezer schreef:Ja, -Jo- kan het beter zelf vertellen.
ik heb zo mn betrouwbare bronnen die niet liegen over het feit wat -jo- heeft.
maar 1 ding is zeker, hij heeft een 275PK 2.0 8V blok gehad/heeft met turrrrrbo
En daar ben ik heel nieuwsgierig naar.
En weetje waarom? omdat hij schreeuwde over diverse forums dat hij 350 pk eruit haalde![]()
en ik weet dat het met mijn blokje ook mogelijk is om de 200 pk over te gaan
Vandaar kom ik dus hierom te zoeken en uit te zoeken hoe hij het heeft gedaan
Verder staan er wel veel renault 5jes op dit forum
Leuke dingentjehoe zwaar wegen ze eigenlijk?
euhm wie had het over grotere injectoren?xanquezer schreef: Volgens berekeningen moet hij zonder turbo 200 pk kunnen halen.
als je 250CC injectoren hebt per cylinder dan kunnen ze 50 pk leveren per cylinder en... bla .bla. bla... ken het niet zo allemaal uit mn hoofd