[AFTER Chat] Afsluitmeeting 27-11-2011 RTC i.s.m. ARCN

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Klopt Riel (& Hessel), er spelen meer zaken en dat was blijkbaar een druppel ... Heeft niets met de persoon te maken, alleen met het non-optreden tijdens een toch wel belangrijke meeting en het jezelf (niet) laten zien dat je betrokken bent op het forum / bij de club. Dat is wat ik mis nu.

En tot heden lees ik vanuit het bestuur nog steeds niet of zij inzien dat zij het met 2 man niet gaan redden en daarbij de hulp nodig hebben van meerdere personen ... :-( :(

Kort & bondig : Je gaat de kar niet trekken met 2 personen en daarnaast nog een aanhanger duwen. Dat kan niet. Dat lukt niet. Zie het in.

Het gedachtegoed is goed. De instelling is juist, maar waarom zou na tig jaar proberen om de leden bij meetings te betrekken en het initiatief leggen bij hun, het nu opeens wel lukken ?? Niet d.m.v. een ALV, niet d.m.v. een post in een topic.
Betrek meerdere mensen bij het bestuur zodat er een betere verdeling is van het e.e.a. en daardoor ook meer mensen worden betrokken bij het organiseren (en dus ook juist/goed/beter regelen) van b.v. meetings, tripjes e.d. De Ardennen-trip is toch ook een samenspel van diverse leden die redelijk op 1 lijn zitten en daardoor de zaken kan verdelen om te regelen ?

Niet om het een of ander, ook dat was de insteek bij het vorige meetingsbestuur. Een aantal om je heen verzamelen en dat proberen uit te breiden. Mensen enthousiast maken om het regelen / beet te pakken.

Zeggen dat je "zaken wilt faciliteren" zegt niets en doet niets. Overleg plegen en regelen. Dat zet meer zoden aan de dijk lijkt mij ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Waarom er een lege stand stond is een vraag die ik niet kan beantwoorden. Het is niet goed. Was deze hele discussie zonder stand dan niet geweest?
Toch vreemd dat je dan in een eerdere post aangeeft dat het een bewuste keuze was.

Zoals eerder gezegd hebben redelijk wat mensen je gewaarschuwd dat dit niet gaat werken.
Daarnaast kom je dan de meest simpele afspraken niet na.
En je gaat dan ook nog dingen ontkennen, tot er echt geen uitweg meer is en dan geef je pas toe.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Riël
Über-Spammer

Jep, teruglezend in het topic over de organisatie van die meeting moet ik de bewuste keuze bijstellen. Het is niet opgepakt.

Ik kijk naar dingen die wel opgepakt zijn. Dat likt men te gegeten. Er is nota bene een reden waarom we het niet op Arcos voorgestelde manier doen!!! Dat werkte zeer zeker niet meer.

Dat het lijkt dat we als bestuur niet betrokken zijn kunnen we onszelf wel aanrekenen. Maar dat staat los van wat er aan inzet van de leden is! Dat er duidelijk iemand van de rtc moet staan klopt. Dat ik of hessel dat moeten zijn? Nee. We hadden wel moeten zorgen dat dat gebeurt.

O zegt dat we leden niet bij meeting betrekken? Hoe denk je dat alle aktiviteiten dit jaar ontstaan zijn? Of wasnt me. arco we zijn effectief met veel meer dan twee. Ik vind het krom datje ons dingen aanrekenent die niet zouden werken, die vorig jaar, op de oude wijze, zeker niet werkten. Ij ga daar niet naar terug. Dat mag iemand anders best NOG eens proberen.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Ik hoop dat dat gaat gebeuren ja, want dit werkt nog veel minder.
Arco
Über-Spammer

Riël schreef:Jep, teruglezend in het topic over de organisatie van die meeting moet ik de bewuste keuze bijstellen. Het is niet opgepakt.

Ik kijk naar dingen die wel opgepakt zijn. Dat likt men te gegeten. Er is nota bene een reden waarom we het niet op Arcos voorgestelde manier doen!!! Dat werkte zeer zeker niet meer.

Dat het lijkt dat we als bestuur niet betrokken zijn kunnen we onszelf wel aanrekenen. Maar dat staat los van wat er aan inzet van de leden is! Dat er duidelijk iemand van de rtc moet staan klopt. Dat ik of hessel dat moeten zijn? Nee. We hadden wel moeten zorgen dat dat gebeurt.

O zegt dat we leden niet bij meeting betrekken? Hoe denk je dat alle aktiviteiten dit jaar ontstaan zijn? Of wasnt me. arco we zijn effectief met veel meer dan twee. Ik vind het krom datje ons dingen aanrekenent die niet zouden werken, die vorig jaar, op de oude wijze, zeker niet werkten. Ij ga daar niet naar terug. Dat mag iemand anders best NOG eens proberen.
Lees terug Riel. Daar heb ik het ook over. In het verleden heeft een aanpak niet gewerkt met veel mensen (al moet ik zeggen dat de beide openingsmeetings zoals wij ze georganiseerd hebben wel goed was), en nu werkt de aanpak met minder mensen blijkbaar (even van buiten af gezien) ook niet ...

Aktiviteiten onstaan door EN met mensen. Tuurlijk staat en valt dat met medewerking van een hoop mensen, maar als het lijkt dat het bestuur er geen tijd / zin (of welke reden ook) er niet voor heeft, wordt het moeilijk om de rest wel mee te krijgen.

Dat jij daar niet etrug naar wil, kan ik mij voorstellen... maar bekijk dan ook na een jaar het resultaat. Terugvallen op 1 Ardennen weekeend is dat niet voldoende ... of wel ?? Luister naar de leden, je hebt nu te weinig armslag om zaken wel te regelen. Daar draait het om !!!!

-jo-

Riël schreef: Om het je uit te leggen: ik ben erin gestapt met de voorwaarde dat alles georganiseerd zou worden door de leden.
Ik kan moeilijk geloven dat dit zo gestemd is. In het geval van Patrick, die daar als vrijwillige RTC'er staat, wordt hij ook verantwoordelijk gesteld. Niet door de rtc, maar wel door de organiserende club (alpine club) gewoon omdat Patrick daar initiatief toond net zoals diverse andere mensen die niet eens in het "bestuur" zitten.

Dit heb ik jou van in het begin gezegd en wist dat er problemen van gingen komen. Het gaat niet om gelijk krijgen, het is helaas een bevestiging. Jij vind het blijkbaar normaal dat je een titel van voorzitter draagt maar niet de verantwoordelijkheid draagt wanneer er "iets" fout gaat.

Je zegt ook zelf dat je geen tijd hebt voor een functie als voorzitter maar toch probeer je de zaken te schuiven en je eruit te lullen want, eerlijk is eerlijk, uitleggen kan je wel. Elke keer opnieuw wordt er in een discussie van het crutiale punt afgeweken en worden er enorme flappen txt getypt die helemaal niks met de zaak te maken hebben.

@Hessel, "ik heb het gelezen en ga nu slapen" is ook wel een prachtige afsluiter.

Ik vraag me af wat het volgende gaat zijn. Het topic laten doodbloeden en weer aanmodderen zoals de afgelopen maanden ? Das ook reeds een gewoonte geworden. Tevens heb je wel gelijk dat kritiek geven even makkelijk is als een schouderklopje, maar door een gebrek aan communicatie ziet niemand de reden tot schouderklopjes. Leden weten gewoon niet wat er gebeurd dus verwacht dan ook geen schouderklopje.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Arco
Über-Spammer

Riël schreef: Om het je uit te leggen: ik ben erin gestapt met de voorwaarde dat alles georganiseerd zou worden door de leden.
Ik kan het nu heel hard zeggen Riel, maar vat het niet verkeerd op.

Je had elke eis kunnen stellen die je wou, zelfs dan had men / we voor deze bestuursconstructie gekozen ... Er was namelijk niemand anders die het stokje wou overnemen...

Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

.....zal ik dan maar salaris eisen bij de komende alv :lol: :lol: :lol:

en km vergoeding....ga ik al die welkomstpakketjes wel ronbrengen (0)
Plaats reactie