Als je vriend er daar uitklapt is het pas echt feest........Luco/Alpine-racer schreef:Is de derde keer Monza voor mij, en derde keer eerste chicane.
Edit, krijg net de brief, we zitten in parabolica, persoonlijk vind ik dat wat minder, maar goed het is gratiesssssssssssssssssss, dus niet zeuren maar kijken en zuipennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
Ja dat zou wel lachen zijn, met 240+ lekker de grindbak in met die kinnenbakArno17 schreef:Als je vriend er daar uitklapt is het pas echt feest........Luco/Alpine-racer schreef:Is de derde keer Monza voor mij, en derde keer eerste chicane.
Edit, krijg net de brief, we zitten in parabolica, persoonlijk vind ik dat wat minder, maar goed het is gratiesssssssssssssssssss, dus niet zeuren maar kijken en zuipennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
Zo zaten Kim en ik op de nurburgring camping dit jaar. Wat een feesten daar ´s nachtsMerijn schreef:Ik heb in 2001 in Lesmo 2 gezeten en op de camping daarachter. Mooie ervaringen! 's Nachts is het feest groter dan overdag!De race vond ik na een paar rondjes niet meer boeiend. Je ziet geen reet, ook al heb je een scherm voor je neus.
Want.......de bolide of de coureur?.......Luco/Alpine-racer schreef:Ik denk dat het een groot drama wordt.
Worden wel weer boeiende persconferenties........plus de verkoop van sterke drank zal weer toenemen....Luco/Alpine-racer schreef:kimi
Tsja dat zou kunnen. Tenzij Williams het licht zien en een goeie auto maken net zoals RBRLuco/Alpine-racer schreef:laatste
zoveel te laat remt hij niet hoor, kijk maar naar de afstand tot RaikkonenLuco/Alpine-racer schreef:Nee zijn illegale abs was kapot.
Sauber?Arno17 schreef:Luco,
Je vriend mag stoppen met racen....iets voor jou dat vrije stoeltje bij Sauber?
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/28 ... n-coureur/Luco/Alpine-racer schreef:Sauber?Arno17 schreef:Luco,
Je vriend mag stoppen met racen....iets voor jou dat vrije stoeltje bij Sauber?