Zondag middag gingen er ee aantal mensen weg. En waaronder ook ik. Want ik heb ook nog een leven buiten de rtc. En ja ik voel mij ook aangesproken door jou.

Misschien kan Jochem nog eens kijken naar wat ik te zeggen heb over de rol van ons als bestuur nu. Jochem is wat mij betreft even verantwoordelijk ervoor, als lid kun je natuurlijk net zo goed je mede leden even afblaffen. Maar hij heeft zelf de ervaring ook gehad, gezien zijn succesvolle roadmap bij de RTC. Dat werkte in ieder geval wél. Toch?
Léon, Joost, thanks. Volgende keer wordt het nóg beter
Ik ben ook niet van het bestuur en ik zou alleen maar een opkomst lijst bijhouden. Maar ook ik heb samen met Leon geholpen met de showroom. (ik niet op zondagmiddag).Joost van der Hammen schreef:ben niet eens bestuur maar heb nog spierpijn......
Dankjewel voor deze reactie !!!Patrick.B schreef: Ik ben ook niet van het bestuur en ik zou alleen maar een opkomst lijst bijhouden. Maar ook ik heb samen met Leon geholpen met de showroom. (ik niet op zondagmiddag).
Misschien kan Leon zijn rol is duidelijk maken zodat niet Leon en ik als organisatoren worden beschouwd want dat waren wij zeker niet!
Tom, volgens mij bedoelen we dat ook allemaal, alleen overheerst er nu dat er geen stand was, dat is jammer van al het goede werk van de leden, want al waren die er niet geweest dan was het helemaal een zooitje geweest.Tom schreef:Niet om een veer in iemand zijn *** te steken maar ik vind dat Patrick juist voor de laatste tijd wel eenverdiend. Is goed actief met modden en heeft als een van de weinigen de meeting van afgelopen weekend omhoog gehouden en lijsten bijgewerkt
O nu ben ik nieuwsgierig?Riël schreef:Misschien kan Jochem nog eens kijken naar wat ik te zeggen heb over de rol van ons als bestuur nu. Jochem is wat mij betreft even verantwoordelijk ervoor, als lid kun je natuurlijk net zo goed je mede leden even afblaffen. Maar hij heeft zelf de ervaring ook gehad, gezien zijn succesvolle roadmap bij de RTC. Dat werkte in ieder geval wél. Toch?
Een bestuur hoort leden te sturen en is dus verantwoordelijk voor de gang van zaken, dat elk lid bij juridische problemen in principe ook aansprakelijk is, is een hele andere discussie.Riël schreef:Ja, de bedankjes zijn ver te zoeken. Die zijn net zo makkelijk!
Wie geeft er hier die volle laag? @luco: jep, elk lid is verantwoordelijk in een vereniging. Hard he, als ik dat zo stel? Lees jochems post nog maar eens.
Dit is vanuit ons zelf gekomen. Je kan moeilijk met je handen in je zakken blijven staan als de mannen van ARCN en ahz druk bezig zijn.Jochem de Haas schreef:Patrick en Leon ..ik bedoelde alleen maar te zeggen dat jullie aan het zwemmen waren in het diepe en dat er dus geen controle was vanuit de RTC over hoe de club op een toch wel belangrijke meeting zich tentoon wilde stellen.
Ik bedoel alle veronderstellingen over een tunings/petjes club had je nu als het nog nodig geweest zou zijn wel weg kunnen halen.
Dat jullie op zaterdag geholpen hebben prima ....netjes en zo hoort het ook.
Maar is dat van uit de club gekomen of heb je dat uit jezelf gedaan ?
Dat bedoel ik eigenlijk te zeggen...
Ja en daar voorPatrick.B schreef:Dit is vanuit ons zelf gekomen. Je kan moeilijk met je handen in je zakken blijven staan als de mannen van ARCN en ahz druk bezig zijn.Jochem de Haas schreef:Patrick en Leon ..ik bedoelde alleen maar te zeggen dat jullie aan het zwemmen waren in het diepe en dat er dus geen controle was vanuit de RTC over hoe de club op een toch wel belangrijke meeting zich tentoon wilde stellen.
Ik bedoel alle veronderstellingen over een tunings/petjes club had je nu als het nog nodig geweest zou zijn wel weg kunnen halen.
Dat jullie op zaterdag geholpen hebben prima ....netjes en zo hoort het ook.
Maar is dat van uit de club gekomen of heb je dat uit jezelf gedaan ?
Dat bedoel ik eigenlijk te zeggen...
o oke ....snapte hem ff niet ..ik al terug lezen hahahaRiël schreef:Nee geen pm maar post hier... offtopic was ie wel waarvoor excuus maar ik ben flabbergasted.
Hier ging het om riel, zwaar onder de gordel en dan beschuldig je mij van persoonlijke wrokLuco/Alpine-racer schreef:Misschien kan Jochem nog eens kijken naar wat ik te zeggen heb over de rol van ons als bestuur nu. Jochem is wat mij betreft even verantwoordelijk ervoor, als lid kun je natuurlijk net zo goed je mede leden even afblaffen. Maar hij heeft zelf de ervaring ook gehad, gezien zijn succesvolle roadmap bij de RTC. Dat werkte in ieder geval wél. Toch?
Riel
Ik heb me voorgenomen niet op je verhaal te reageren in de toekomst van de club omdat ik vind dat je zwakke excuses zoekt voor iets wat jezelf gecreeerd hebt.
Maar zeggen dat een lid net zo verantwoordelijk is voor de flater bij de afsluitmeeting, vind ik heel erg onder de gordel en not done.
Een bestuur is verantwoordelijk en niet een of ander lid.
Met deze trap onder de gordel bewijs je bij mij je totale onbekwaamheid als vice voorzitter of uberhaupt als bestuurslid.
Klopt heb ik gezegd in leiden.....geef een ander een kans.Leon Cozijn schreef:Sorry Jochem jij heb niks met mij afgesproken betreft de meeting ik vroeg je een aantal maanden voor de meeting van wil je komen? en je antwoorden liever niet geef eerst de rest de kans. Zoals je zelf zei liever eerst andere en als je niemand kan vinden wil ik er staan.
.
Ha das een goeie...Leon Cozijn schreef: Vervolgens krijg ik een week van te voren een pm van hoe laat moet ik er zijn zaterdag ga ik niet doen blabla wie maken nou de regels ik niet zei.
Rare stelling Riel! Hierover staat ook niks in het regelement.Riël schreef:jep, elk lid is verantwoordelijk op een of andere manier in een vereniging. Zo kun je het stellen.
@ Daan:Hessel schreef: Chris je hebt gelijk, ik moet de hand in eigen boezem steken. Ik kan allerlei zaken uitleggen, verklaren maar dat heeft geen zin. Ik ben voorzitter en dus vind ik dat ik verantwoordelijk ben dat de rtc niet goed gerepesenteerd is. We hadden de RTC er veeel beter kunnen profileren, een gemiste kans!
Ik zie het als een stevig leerpunt.
Daan2D schreef: ook voor jullie als bestuur is dit allemaal nieuw.
ook niks nieuws.Daan2D schreef: Wat ik in dit topic kwalijk vind is dat Riel doet alsof er niks aan de hand is en vervolgens op iedereen met een opmerking hierover wat aan te merken heeft,...![]()
Oh nee, het is niet goed gegaan! Maar die opmerking moet wel in de juiste context gelezen worden en die staat in mijn post niet zo gelukkig. Om het je uit te leggen: ik ben erin gestapt met de voorwaarde dat alles georganiseerd zou worden door de leden. Dit wil ik proberen te faciliteren. Dat bedoel ik ook met die opmerking. Als er geen leden zaken oppakken, dan zijn er ook geen meetings. Al mijn posts die ik maak hebben dit als achterliggende gedachte.Daan2D schreef:Rare stelling Riel! Hierover staat ook niks in het regelement.Riël schreef:jep, elk lid is verantwoordelijk op een of andere manier in een vereniging. Zo kun je het stellen.
Ik ben betalend lid geworden omdat ik een bijdrage wil doen aan de club, het hier gezellig is en veel info beschikbaar is.
De club steld verder geen eisen of verantwoordlijkheden mbt meetings oid. Regels zijn er alleen betreft forum gebruik.
Nu zijn er nog altijd geen duidelijke antwoorden gekomen op de volgende vragen:
-Wie heeft geregeld dat er een stand stond?
-Waarom is er een lege stand geregeld?
-Wie beslist of het belangrijk is op een meeting actief als club/bestuur aanwezig te zijn?
Dit zijn toch vragen waar ik en wellicht meerdere leden/forummers mee blijven zitten.
Dat er fouten zijn gemaakt is nog niet zo erg vind ik, ook voor jullie als bestuur is dit allemaal nieuw. Maar jij doet nu alsof er niks fout gaat