[AFTER Chat] Afsluitmeeting 27-11-2011 RTC i.s.m. ARCN

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Jochem, ik heb samen met leon en robert de hele middag geholpen met opbouw en spullen aan de kant te zetten. Ook hebbe we auto s naar buiten gereden.

Zondag middag gingen er ee aantal mensen weg. En waaronder ook ik. Want ik heb ook nog een leven buiten de rtc. En ja ik voel mij ook aangesproken door jou.

;-)
Joost van der Hammen
Contacteer:

ben niet eens bestuur maar heb nog spierpijn......
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Riël
Über-Spammer

Misschien kan Jochem nog eens kijken naar wat ik te zeggen heb over de rol van ons als bestuur nu. Jochem is wat mij betreft even verantwoordelijk ervoor, als lid kun je natuurlijk net zo goed je mede leden even afblaffen. Maar hij heeft zelf de ervaring ook gehad, gezien zijn succesvolle roadmap bij de RTC. Dat werkte in ieder geval wél. Toch?

Léon, Joost, thanks. Volgende keer wordt het nóg beter ;)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Misschien kan Jochem nog eens kijken naar wat ik te zeggen heb over de rol van ons als bestuur nu. Jochem is wat mij betreft even verantwoordelijk ervoor, als lid kun je natuurlijk net zo goed je mede leden even afblaffen. Maar hij heeft zelf de ervaring ook gehad, gezien zijn succesvolle roadmap bij de RTC. Dat werkte in ieder geval wél. Toch?

Léon, Joost, thanks. Volgende keer wordt het nóg beter

Riel

Ik heb me voorgenomen niet op je verhaal te reageren in de toekomst van de club omdat ik vind dat je zwakke excuses zoekt voor iets wat jezelf gecreeerd hebt.

Maar zeggen dat een lid net zo verantwoordelijk is voor de flater bij de afsluitmeeting, vind ik heel erg onder de gordel en not done.

Een bestuur is verantwoordelijk en niet een of ander lid.
Met deze trap onder de gordel bewijs je bij mij je totale onbekwaamheid als vice voorzitter of uberhaupt als bestuurslid.
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op ma 28 nov 2011 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Patrick RS
Moderator

Joost van der Hammen schreef:ben niet eens bestuur maar heb nog spierpijn......
Ik ben ook niet van het bestuur en ik zou alleen maar een opkomst lijst bijhouden. Maar ook ik heb samen met Leon geholpen met de showroom. (ik niet op zondagmiddag).

Misschien kan Leon zijn rol is duidelijk maken zodat niet Leon en ik als organisatoren worden beschouwd want dat waren wij zeker niet!
-jo-

Patrick.B schreef: Ik ben ook niet van het bestuur en ik zou alleen maar een opkomst lijst bijhouden. Maar ook ik heb samen met Leon geholpen met de showroom. (ik niet op zondagmiddag).

Misschien kan Leon zijn rol is duidelijk maken zodat niet Leon en ik als organisatoren worden beschouwd want dat waren wij zeker niet!
Dankjewel voor deze reactie !!!

Dat is nu net wat ik destijds bedoelde. Leden die de boel "moeten" sturen, en gelijk ook verantwoordelijk gesteld worden ! Dat was de nieuwe wind. Maar wat krijg je ? Een lid dat behulpzaam is en gelijk de volle laag krijgt.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Tom
Moderator
Car: MB

Niet om een veer in iemand zijn *** te steken maar ik vind dat Patrick juist voor de laatste tijd wel een (Y) verdiend. Is goed actief met modden en heeft als een van de weinigen de meeting van afgelopen weekend omhoog gehouden en lijsten bijgewerkt (Y)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Patrick en Leon ..ik bedoelde alleen maar te zeggen dat jullie aan het zwemmen waren in het diepe en dat er dus geen controle was vanuit de RTC over hoe de club op een toch wel belangrijke meeting zich tentoon wilde stellen.

Ik bedoel alle veronderstellingen over een tunings/petjes club had je nu als het nog nodig geweest zou zijn wel weg kunnen halen.

Dat jullie op zaterdag geholpen hebben prima ....netjes en zo hoort het ook.
Maar is dat van uit de club gekomen of heb je dat uit jezelf gedaan ?

Dat bedoel ik eigenlijk te zeggen...
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Tom schreef:Niet om een veer in iemand zijn *** te steken maar ik vind dat Patrick juist voor de laatste tijd wel een (Y) verdiend. Is goed actief met modden en heeft als een van de weinigen de meeting van afgelopen weekend omhoog gehouden en lijsten bijgewerkt (Y)
Tom, volgens mij bedoelen we dat ook allemaal, alleen overheerst er nu dat er geen stand was, dat is jammer van al het goede werk van de leden, want al waren die er niet geweest dan was het helemaal een zooitje geweest.

Alleen die leden krijgen nu ook het gebeuren van de stand over zich heen, niet terecht maar begrijpelijk omdat die er waren en het bestuur schitterde in afwezigheid, terwijl het wel ten alle tijden de verantwoording is van een bestuur, of je nu alleen faciliteerd of niet je bent en blijft als bestuur verantwoordelijk.

Vrijwilligers moet je koesteren, want zonder kan je niet.
Riël
Über-Spammer

Ja, de bedankjes zijn ver te zoeken. Die zijn net zo makkelijk!

En over verantwoordelijkheid van deze meeting heb ik al wel wat gezegd, die leggen wij toch niet bij hun twee? Ze hebben het gewoon goed gedaan.

Wie geeft er hier die volle laag? @luco: jep, elk lid is verantwoordelijk op een of andere manier in een vereniging. Zo kun je het stellen.
Laatst gewijzigd door Riël op ma 28 nov 2011 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Riël schreef:Misschien kan Jochem nog eens kijken naar wat ik te zeggen heb over de rol van ons als bestuur nu. Jochem is wat mij betreft even verantwoordelijk ervoor, als lid kun je natuurlijk net zo goed je mede leden even afblaffen. Maar hij heeft zelf de ervaring ook gehad, gezien zijn succesvolle roadmap bij de RTC. Dat werkte in ieder geval wél. Toch?

Léon, Joost, thanks. Volgende keer wordt het nóg beter ;)
O nu ben ik nieuwsgierig?
A: blaf ik niemand af
B : waar ben ik dan verantwoordelijk voor ?
C: waar is dat telefoontje geweest van jou of hessels om dit eventueel op te pakken omdat er vanuit jullie geen tijd voor is....wat begrijpelijk is ,er is meer dan de RTC ....maar zorg dan wel dat de RTC goed voor de dag komt op zo'n meeting.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Riël schreef:Ja, de bedankjes zijn ver te zoeken. Die zijn net zo makkelijk!

Wie geeft er hier die volle laag? @luco: jep, elk lid is verantwoordelijk in een vereniging. Hard he, als ik dat zo stel? Lees jochems post nog maar eens. ;)
Een bestuur hoort leden te sturen en is dus verantwoordelijk voor de gang van zaken, dat elk lid bij juridische problemen in principe ook aansprakelijk is, is een hele andere discussie.

Maar dat was in jouw vorige periode toch niet zo?? toen ik daar vragen over stelde?
Nu ineens wel.
Riel je probeert jezelf alleen maar schoon te praten terwijl je bij de alv en met name dr=aarvoor gewoon wat stemmen hebt geronseld om je eigen ideeen door te drammen, dat heb ik toen ook verkondigd, maar was allemaal niet waar.

Zie hier het resultaat, een verknoeide kans in een samenwerking met andere clubs, top gedaan hoor.

Bedankt :worship: :worship: :worship:
Patrick RS
Moderator

Jochem de Haas schreef:Patrick en Leon ..ik bedoelde alleen maar te zeggen dat jullie aan het zwemmen waren in het diepe en dat er dus geen controle was vanuit de RTC over hoe de club op een toch wel belangrijke meeting zich tentoon wilde stellen.

Ik bedoel alle veronderstellingen over een tunings/petjes club had je nu als het nog nodig geweest zou zijn wel weg kunnen halen.

Dit is vanuit ons zelf gekomen. Je kan moeilijk met je handen in je zakken blijven staan als de mannen van ARCN en ahz druk bezig zijn.

@tom, bedankt maar niet te veel van die veren anders word ik verlegen :p
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Patrick.B schreef:
Jochem de Haas schreef:Patrick en Leon ..ik bedoelde alleen maar te zeggen dat jullie aan het zwemmen waren in het diepe en dat er dus geen controle was vanuit de RTC over hoe de club op een toch wel belangrijke meeting zich tentoon wilde stellen.

Dit is vanuit ons zelf gekomen. Je kan moeilijk met je handen in je zakken blijven staan als de mannen van ARCN en ahz druk bezig zijn.

:p
Ja en daar voor (Y) :worship: ...ik neem jou of leon ook niets kwalijk, eigenlijk niemand persoonlijk ..ik neem het de RTC kwalijk.
Maar het had zo mooi geweest als er 5 ofwat dan ook man stond om te helpen en dat dat besproken was en geregeld.

Das gewoon netjes als je dan samen met elkaar wat organiseert
Riël
Über-Spammer

Stemmen geronseld? :lol: ik had geen idee wie er zou zijn!

En ik geloof dat we, vooral hessel, veel meer dan ooit tevoren contact hebben met andere clubs, en intensief met crs. De afspraak met bestuur meganeclub zit ook bovenin pm box.

Ik had even goede hoop met je voorstellen maar het lijkt me dat het je gewoon om mij te doen is.

Stemmen geronseld! Ik aas op.macht! My god.

Tiepte je dat echt? Ooit eens gedacht dat ik echt gewoon iets nieuw wil doen en proberen?
Anderen zeggen dat ik het mensen onmogelijk heb gemaakt zich voor een functie aan te melden. Die superkrachten ben ik ook nog altijd terug aan het zoeken.

Het wordt steeds mooier... Ontopic maar weer?
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Riel even een verkeerde post zeker?

ik snap dat je reageert op een pm van luco maar het word nu ff onduidelijk :smile:
Riël
Über-Spammer

Nee geen pm maar post hier... offtopic was ie wel waarvoor excuus maar ik ben flabbergasted.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Riël schreef:Nee geen pm maar post hier... offtopic was ie wel waarvoor excuus maar ik ben flabbergasted.
o oke ....snapte hem ff niet ..ik al terug lezen hahaha
Leon Cozijn
Contacteer:

Sorry Jochem jij heb niks met mij afgesproken betreft de meeting ik vroeg je een aantal maanden voor de meeting van wil je komen? en je antwoorden liever niet geef eerst de rest de kans. Zoals je zelf zei liever eerst andere en als je niemand kan vinden wil ik er staan.

Vervolgens krijg ik een week van te voren een pm van hoe laat moet ik er zijn zaterdag ga ik niet doen blabla wie maken nou de regels ik niet zei.

Dat ter zeide, zo waren er nog een aantal die zo dachten en die heb ik gewoon niet in het lijstje gezet er waren er zat die er wel graag willen staan!

Wat mijn doel was was het regelen van 5 RTC auto's en die stonden er dus daar over het was duidelijkheid over, de plattegrond gaf alles aan zoals het stond en zo stond het er ook.

Verder vond ik dat ik het goed had geregeld op die paar mensen vanuit de RTC die zelf eisen gingen stellen van ik ga niet om 9 u in rijden prima maar dan kom je niet wees blij dat ik je vraag.

Ik had er ook moeite mee dat de bestuursleden niet aanwezig waren, mijn opdracht was om contact op te nemen met de ARC betreft 5 autos van de RTC en dat was het enige ik heb verder geen idee wie de stand had moeten regelen.
Riël
Über-Spammer

Nee geen pm maar post hier... offtopic was ie wel waarvoor excuus maar ik ben flabbergasted.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:

Léon, Joost, thanks. Volgende keer wordt het nóg beter

Riel

Ik heb me voorgenomen niet op je verhaal te reageren in de toekomst van de club omdat ik vind dat je zwakke excuses zoekt voor iets wat jezelf gecreeerd hebt.

Maar zeggen dat een lid net zo verantwoordelijk is voor de flater bij de afsluitmeeting, vind ik heel erg onder de gordel en not done.

Een bestuur is verantwoordelijk en niet een of ander lid.
Met deze trap onder de gordel bewijs je bij mij je totale onbekwaamheid als vice voorzitter of uberhaupt als bestuurslid.
Hier ging het om riel, zwaar onder de gordel en dan beschuldig je mij van persoonlijke wrok :lol: :lol: :lol: :lol:
Dan kan je wel weer roepen dat je pms in je inbox hebt van andere clubs, so what, het bestuur schitterde in afwezigheid, niks faciliteren en dan gauw de leden die hun best doen ff afzeiken als ze commentaar hebben.

Tjongjonge is dat nu de rtc geworden?
Triest, diep triest vind ik het en zonde van de club die naar mijn mening op deze manier geen goede beurt maakt.
Verder heb je het steeds over visie, met alle respect heb ik totaal geen visie gezien en is er helemaal niks geregeld en gefaciliteerd, alle evenementen waren vaste evenementen die al jaren worden georganiseerd door een aantal vaste mensen, daar probeer jij nu de credits voor te pakken.
Ik heb geen extra evenementen gezien.

Het bestuur loopt op alle beloofde punten achter of komt ze niet na, dan geef je alleen toe dat je slecht communiceert en voor de rest blijf je gewoon volhouden dat je het goed gedaan hebt.

Volgens mij wordt het eens tijd dat je in de spiegel gaat kijken en nog eens na moet denken of dat allemaal wel zo is, ik heb iig een hele andere indruk gekregen.
Riël
Über-Spammer

Och Luco, weet je. Ik kan het aan je blijven uitleggen, maar er is helaas niks te halen. Dat het niet gaat zoals jij en sommige anderen graag zien, helaas, maar je trekt het echt voorbij het waanzinnige :) Ik zie je graag met je voorstel op de ALV, zoals gezegd in het andere topic, van ons krijg je alle ruimte die je wil, zoals iedereen dat van ons krijgt.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Leon Cozijn schreef:Sorry Jochem jij heb niks met mij afgesproken betreft de meeting ik vroeg je een aantal maanden voor de meeting van wil je komen? en je antwoorden liever niet geef eerst de rest de kans. Zoals je zelf zei liever eerst andere en als je niemand kan vinden wil ik er staan.

.
Klopt heb ik gezegd in leiden.....geef een ander een kans.
Dag later sta ik op de lijst met de 21 turbo.

Sterker nog ik krijg het via de ARCN te horen dat je me bij hun al aan gemeld heb en er staat in hun lijst idd de 21 turbo.
Leon Cozijn schreef: Vervolgens krijg ik een week van te voren een pm van hoe laat moet ik er zijn zaterdag ga ik niet doen blabla wie maken nou de regels ik niet zei.
Ha das een goeie...
Ik krijg van jou op 9 novenber een PM of de 21 T nog beschikbaar is?.

Vervolgens zeg ik ja ....en dan zeg jij dat je me niet op de lijst hebt gezet ???? omdat ik andere voor zou willen laten gaan.

Waarom vraag je me dan of de 21 nog beschikbaar is en waarom sta ik dan op de lijst ????

En opdat moment vraag ik idd hoelaat ik er moet zijn ?

Maar goed ....jij hebt het goed geregeld hoor ...de 5 auto's stonden binnen.
Daan2D
Car: M2GTRS + R25 + C3RS

Riël schreef:jep, elk lid is verantwoordelijk op een of andere manier in een vereniging. Zo kun je het stellen.
Rare stelling Riel! Hierover staat ook niks in het regelement.
Ik ben betalend lid geworden omdat ik een bijdrage wil doen aan de club, het hier gezellig is en veel info beschikbaar is.
De club steld verder geen eisen of verantwoordlijkheden mbt meetings oid. Regels zijn er alleen betreft forum gebruik.

Nu zijn er nog altijd geen duidelijke antwoorden gekomen op de volgende vragen:
-Wie heeft geregeld dat er een stand stond?
-Waarom is er een lege stand geregeld?
-Wie beslist of het belangrijk is op een meeting actief als club/bestuur aanwezig te zijn?

Dit zijn toch vragen waar ik en wellicht meerdere leden/forummers mee blijven zitten.
Dat er fouten zijn gemaakt is nog niet zo erg vind ik, ook voor jullie als bestuur is dit allemaal nieuw. Maar jij doet nu alsof er niks fout gaat ;-)
Racing is the best way to convert money into noise
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Heb dit kort geleden in het moderator topic gepost
Hessel schreef: Chris je hebt gelijk, ik moet de hand in eigen boezem steken. Ik kan allerlei zaken uitleggen, verklaren maar dat heeft geen zin. Ik ben voorzitter en dus vind ik dat ik verantwoordelijk ben dat de rtc niet goed gerepesenteerd is. We hadden de RTC er veeel beter kunnen profileren, een gemiste kans!
Ik zie het als een stevig leerpunt.
@ Daan:
- Wie precies de stand heeft aangevraagd is mij niet duidelijk, ik heb dit nog nagevraagd aan Remco (ARCN) maar die wist het ook niet meer.
- Ik had beter moeten aansturen/controleren of er een stand was en als deze er was geweest hoe deze ingericht zou worden.
- Riel en of ik en of WJ en of de leden.

Ik wil nog even aangeven dat 4 november tm. 23 november op vakantie ben geweest, daarna ben ik met o.a Riël enWJ aan de slag gegaan met zaken rondom jaaropeningsmeeting en ben ik zeer druk geweest met de perikelen rondom de naamswijziging. Ik wil niets goedpraten of en slappe excuses maken maar zo is het gelopen. Sorry daarvoor.
Ik ben zelf pas later op de Arcn/afsluitmeeting aangekomen omdat ik zondag tot 13:30 moest werken. (was rond 15:15 aanwezig)
Ik moet bekennen dat ikzelf ook een plaatvervangende schaamte ervaring had toen ik de lege stand zag……#$% had nooit mogen gebeuren.
Ik heb op de meeting overigens met bestuursleden van de ARCN en de CRS gesproken; ze vonden het jammer dat er geen stand was maar vonden het wel tof dat er mooie RTC auto’s waren en veel RTCer aanwezig waren. Ze hadden zoiets van gebeurd is gebeurd en nu gaan we verder.
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Daan2D schreef: ook voor jullie als bestuur is dit allemaal nieuw.
:lol2:
Daan2D

Duidelijk Hessel (Y)

Leden gaan ervanuit, althans ik dat het bestuur zulke beslissingen neemt en dingen aanpakt. Goed is nu niet gebeurd maar daar word van geleerd. (Y)
Wat ik in dit topic kwalijk vind is dat Riel doet alsof er niks aan de hand is en vervolgens op iedereen met een opmerking hierover wat aan te merken heeft,... (N) (N)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

ssstttt :p
Daan2D

Luco/Alpine-racer schreef:
Daan2D schreef: ook voor jullie als bestuur is dit allemaal nieuw.
:lol2:
Jullie in de zin van: Hessel en Riel
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

De geschiedenis herhaalt zich Daan, het is zeker niet nieuw.
Maar goed mijn mening is duidelijk, wat mij betreft komt er een heel ander bestuur wat uit meer mensen bestaat dan drie.
Daan2D

Zolang hang ik hier nog niet rond Luco ;-)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Dat dacht ik al :grin:
-jo-

Daan2D schreef: Wat ik in dit topic kwalijk vind is dat Riel doet alsof er niks aan de hand is en vervolgens op iedereen met een opmerking hierover wat aan te merken heeft,... (N) (N)
ook niks nieuws.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

:popcorn:
Riël
Über-Spammer

Daan2D schreef:
Riël schreef:jep, elk lid is verantwoordelijk op een of andere manier in een vereniging. Zo kun je het stellen.
Rare stelling Riel! Hierover staat ook niks in het regelement.
Ik ben betalend lid geworden omdat ik een bijdrage wil doen aan de club, het hier gezellig is en veel info beschikbaar is.
De club steld verder geen eisen of verantwoordlijkheden mbt meetings oid. Regels zijn er alleen betreft forum gebruik.

Nu zijn er nog altijd geen duidelijke antwoorden gekomen op de volgende vragen:
-Wie heeft geregeld dat er een stand stond?
-Waarom is er een lege stand geregeld?
-Wie beslist of het belangrijk is op een meeting actief als club/bestuur aanwezig te zijn?

Dit zijn toch vragen waar ik en wellicht meerdere leden/forummers mee blijven zitten.
Dat er fouten zijn gemaakt is nog niet zo erg vind ik, ook voor jullie als bestuur is dit allemaal nieuw. Maar jij doet nu alsof er niks fout gaat ;-)
Oh nee, het is niet goed gegaan! Maar die opmerking moet wel in de juiste context gelezen worden en die staat in mijn post niet zo gelukkig. Om het je uit te leggen: ik ben erin gestapt met de voorwaarde dat alles georganiseerd zou worden door de leden. Dit wil ik proberen te faciliteren. Dat bedoel ik ook met die opmerking. Als er geen leden zaken oppakken, dan zijn er ook geen meetings. Al mijn posts die ik maak hebben dit als achterliggende gedachte.

Sommige mensen vinden dat dat nergens op slaat en ik als bestuur verantwoordelijk ben. De verantwoordelijkheid wil ik best nemen (en dat geeft Hessel ook aan), maar de werkwijze verdedig ik wel! Met dié afspraak ben ik erin gestapt op de ALV.

Er zijn meer meetings en aktiviteiten geweest buiten deze, en je was er ook bij bij de Ardennen. Ik wordt er dan van beschuldigd dat ik er snel mijn stempel op plak, of de stempel van de RTC. Terwijl anderen het werk doen. Ja, anderen hebben het gedaan, anderen van de RTC! En dat is super. Ik heb enkel de doelstelling dat er iets gebeurt.

Waarom er een lege stand stond is een vraag die ik niet kan beantwoorden. Het is niet goed. Was deze hele discussie zonder stand dan niet geweest?

Ik heb zojuist het hele topic doorgelezen en het is wél genoemd door de ARCN, maar daarna in de discussie steeds weer overheen gepraat. Ook staan alle spullen verspreid door het land lijkt het, iets wat ook anders moet. Het is dan gewoon vergeten.

Maar de hele discussie hier gaat niet zozeer om die stand... en daar heb ik moeite mee.
Plaats reactie