Weersverwachting is nu 0.2mm regen dus gaat vast meevallenPatrick.B schreef: nu nog even vingers crossed voor het weer. want de voorspelling zijn niet top

okeIvo van Achthoven schreef:Kom met de Laguna dCi
Sorry. Zaterdag drukke / bezige dag voor de boeg. Niet helemaal fit en maandag wordt ook weer een lange dag ...Patrick.B schreef:Opa en Ivo zijn erbij gezet (Ivo met de 5gtt?)
En Arco en Rik er vanaf![]()
staan erbijrenault-lars schreef:ik kom ook met mijn paarse renault 5 gtt samen met een maat (oscar) met een zwarte 5 gtt.
Ik ook! Heb alleen van iemand van de CRS vernomen die ook binnen staat dat hij er pas om 10:00 hoeft te zijn. Dit komt mij uitslaaptechnisch ook een stukkie beter uit dan 09:00, dus als 10:00 ook goed is? Oprijden lijkt me prima!Roald schreef:Zo morgen is het dan zoverNu tijd om de 19 16v een welverdiende was en poetsbeurt te geven, moet morgen al om 9 uur daar zijn om de 19 16v binnen te zetten
Weet niet wie nog meer van RTC zijn/haar auto voor de show opstelling mag neerzetten maar misschien idee om dan samen 's morgens vroeg op te rijden ?
Ik vertrek vanuit Amersfoort.
Hmmm nu hoor ik allemaal verschillende tijden 7 uur, 9 uur, 10 uur wat is het nouRemon schreef:Ik ook! Heb alleen van iemand van de CRS vernomen die ook binnen staat dat hij er pas om 10:00 hoeft te zijn. Dit komt mij uitslaaptechnisch ook een stukkie beter uit dan 09:00, dus als 10:00 ook goed is? Oprijden lijkt me prima!Roald schreef:Zo morgen is het dan zoverNu tijd om de 19 16v een welverdiende was en poetsbeurt te geven, moet morgen al om 9 uur daar zijn om de 19 16v binnen te zetten
Weet niet wie nog meer van RTC zijn/haar auto voor de show opstelling mag neerzetten maar misschien idee om dan samen 's morgens vroeg op te rijden ?
Ik vertrek vanuit Amersfoort.
Ik sta met leon en remco van de arcn bij ahz. En het verzoek is toch echt 9 uur ivm inrijden.Roald schreef:Hmmm nu hoor ik allemaal verschillende tijden 7 uur, 9 uur, 10 uur wat is het nouRemon schreef:Ik ook! Heb alleen van iemand van de CRS vernomen die ook binnen staat dat hij er pas om 10:00 hoeft te zijn. Dit komt mij uitslaaptechnisch ook een stukkie beter uit dan 09:00, dus als 10:00 ook goed is? Oprijden lijkt me prima!Roald schreef:Zo morgen is het dan zoverNu tijd om de 19 16v een welverdiende was en poetsbeurt te geven, moet morgen al om 9 uur daar zijn om de 19 16v binnen te zetten
Ik vertrek vanuit Amersfoort.![]()
Uitlsaap technisch gezien is 10 uur wel een stuk beter te doen
Edit:
Net nog even de PM van Leon Cozijn geleden, staat toch echt dat mijn auto om 9 uur naar binnen gereden moet worden, dus zal er om 9 uur zijn.
Dat word vanavond op tijd naar bed gaan