och hoe dan ook ik vind dat je er goed mee bezig bent,. en een hobby mag geld kosten toch?

dit was eigenlijk gewoon een vraag uit interesse omdat ik het zelf eens gehad heb...PtrGte schreef:Zitten er op de krukas bij toeval ook van die koud gelaste stukjes materiaal of is die nog helemaal netjes glad?
ik zie wel, zover is het nog lang niet.mark 5t schreef:anders leen je toch gewoon een hok van mij of iemand anders.
Ik kan het vast nog wel even rekken door die Cup motorsteunen van je gewoon niet mee te nemen morgen.Martijn Kool schreef:als ik een spruitstuk en bak klaar heb liggen ben ik met 2 avonden klaar
als we er een wedstrijd van maken win ik, wedden?
maar dat doen we maar niet, mijn huis moet ook af
Ik neem aan dat Martijn het niet zo laat zitten.the reaper schreef:och joh hobby bob of niet , het gaat erom dat het zijn werk doet toch? alsof iemand komt kijken en je gaat uitlachen om een uitlaatspruitstuk die je toch niet ziet..
ik zou het eerder jammer vinden om met een knappe auto te racen, dat is dan mijn mening. maar een raceauto moet racen wat maakt het dan uit dat je een paar lasnaadjes op een uitlaatspruitstuk (niet eens)ziet. ga jij als je een race gaat kijken, bij iemand de kap open trekken om onder te kap te gaan kijken? resultaat lijkt mij belangrijker??Luco/Alpine-racer schreef:Ik neem aan dat Martijn het niet zo laat zitten.the reaper schreef:och joh hobby bob of niet , het gaat erom dat het zijn werk doet toch? alsof iemand komt kijken en je gaat uitlachen om een uitlaatspruitstuk die je toch niet ziet..
Maar ik weet niet hoe het met jouw zit, maar als ik race of een trackday rij, wil ik iig met een knappe auto rijden, ook onder de kap, het zegt namelijk ook wat over hoe iemand met zijn spullen omgaat en dus ook hoe die op de baan is.
zeker op een 200 pk f4r. Op een engels forum won zelfs iemand 20 pk door zijn 50mm uitlaat lijn te wisselen naar 60mm. Uiteraard op een 210pk itb f7r, geen 1.4 8vSteven schreef:Denk dat dat nog best wat uitmaakt voor een echt fatsoenlijke flow, anders zou die hele spagetti bla een mooi verkooppraatje zijn.....
Ja ik kijk ook onder de kap hoe dingen gemaakgt en afgewerkt zijn, en dat mogen ze ook bij mij doen, racen gaat om resultaten, maar 90% van wat komt kijken en rijdt, wil ook wat knaps op de baan zien, als het niet uitmaakt hoe het eruit ziet moet je lekker gaan crossen.the reaper schreef:ik zou het eerder jammer vinden om met een knappe auto te racen, dat is dan mijn mening. maar een raceauto moet racen wat maakt het dan uit dat je een paar lasnaadjes op een uitlaatspruitstuk (niet eens)ziet. ga jij als je een race gaat kijken, bij iemand de kap open trekken om onder te kap te gaan kijken? resultaat lijkt mij belangrijker??Luco/Alpine-racer schreef:Ik neem aan dat Martijn het niet zo laat zitten.the reaper schreef:och joh hobby bob of niet , het gaat erom dat het zijn werk doet toch? alsof iemand komt kijken en je gaat uitlachen om een uitlaatspruitstuk die je toch niet ziet..
Maar ik weet niet hoe het met jouw zit, maar als ik race of een trackday rij, wil ik iig met een knappe auto rijden, ook onder de kap, het zegt namelijk ook wat over hoe iemand met zijn spullen omgaat en dus ook hoe die op de baan is.
och ik heb er ook geen verstand van verder maar heb in ieder geval respect voor de jongens die hun auto voor ontzettend veel geld verbouwen om er mee te racen !!!!
Die ziet er iig altijd zo netjes mogelijk uit, jij weet donders goed wat ik bedoelSteven schreef:Das gelul ouwe, jij bent in mijn ogen vaak te precies, maar dat direct aan een rijstijl koppelen is wel wat kort door de bocht. Ik snap wel watvoor volk je bedoelt, maar als iemand een tussenoplossing zoekt is dat niet meteen slecht.
Tis gewoon een dure grap en er zijn ook zat die met beperkt budget toch serieus bezig zijn. Kijk naar Floortje bijv.
alles is netjes te lassenTom schreef:Eerlijk is eerlijk. Het zal niet meevallen zoiets netjes af te lassen denk ik.