Hey allemaal,
Ik dacht dat mijn afr waardes niet goed waren dus heb ik de wideband proberen te gecalibreren.
Ik heb nu dus een free air calibration uitgevoerd met de sensor nog in de uitlaat.
Nu blijft de gauge knipperen op 7.4.
Heb al geprobeerd om opnieuw te calibreren maar niets helpt.
Is er iemand met een Innovate LC-1 die mij kan helpen!!??
grt,Sam
Innovate LC-1 probleem
Om te calibreren moet je de sensor eruit halen, daarna gedurende 20 sec of iets langer gewoon spanning erop met de sensor gewoon in de buitenlucht.
Ik geloof dat de hele handleiding op de website van innovate staat. Als je hem nieuw hebt gekocht kan je ook de laptop eraan hangen en de cd erin pleuren of wederom downloaden op de website van innovate. Je hebt wel die stekken nodig, vandaar ik zei 'moest je hem nieuw gekocht hebben".
Ik geloof dat de hele handleiding op de website van innovate staat. Als je hem nieuw hebt gekocht kan je ook de laptop eraan hangen en de cd erin pleuren of wederom downloaden op de website van innovate. Je hebt wel die stekken nodig, vandaar ik zei 'moest je hem nieuw gekocht hebben".
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
aha, dan zal je sensor naar de fillistijnen zijn. Ik heb er ook reeds eentje opgestookt. Als de sensor in de downpipe heeft gezeten, zonder aangesloten te zijn, dan kan je hem binnen de kortste keren in de vuilbak gooien.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Contacteer:
De mijne doet ook moeilijk, error 2 geeft ie nu aan (sensor of kabel probleem) de connector van het kastje hangt los...
Heb nu een TechEdge 2J9 besteld bij BS-AutoTune, eens kijken hoe die het doet!
-
- Contacteer:
werkt goed zit er bij mij ook tussenm1n1 (Jasper) schreef:De mijne doet ook moeilijk, error 2 geeft ie nu aan (sensor of kabel probleem) de connector van het kastje hangt los...
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172