50% kruislings is daarin het belangrijkste.
Zat ik ook al aan te denken idd, kan nog astapringen van een Clio16V gebruiken, die zijn een paar mm dikker en dan komt de schijf nog een stukje naar buitenSteven schreef:Oki dan is 1 graad wel interessant ja.
Vergeet trouwens niet dat je met 1 graad negatief, bovenin je wielkast ook weer +/-8 mm naar binnen valt. Dus je kunt er nog makkelijk een 5 mm spacer tussen fietsen
Heb R888's in 195 en Dunlop slicks in 200breedSteven schreef:Ik zou geen 225 willen rijden op zo'n licht hok... krijg je slecht warm, 200-205 is al aardig max zou ik zeggen.
Hangt helemaal af van de compound steve, je krijgt 225 michelins van de juiste compound veel eerder warm dan 200 dunlops van een hardere compound.Ronald1916V schreef:Heb R888's in 195 en Dunlop slicks in 200breedSteven schreef:Ik zou geen 225 willen rijden op zo'n licht hok... krijg je slecht warm, 200-205 is al aardig max zou ik zeggen.
Altijd goed !paratroeper schreef:Zo lekker bezig Ronald! Denk dak binnekort weer is even langs fiets
Hammerite of lak slaat er vanaf bij steentjes e.d. en aangezien ik zonder wielkuipen rijd is dat wel handigmark 5t schreef:tectyl op een racer?
lak of hammerite zou ik doen.
Valt wel mee, je moet gewoon een beetje doorwerken aan de 5Luco/Alpine-racer schreef:Je gaat hard, gek
Ik ben al wat ouder he, dan gaat dat sleutelen niet meer zo hardRonald1916V schreef:Valt wel mee, je moet gewoon een beetje doorwerken aan de 5Luco/Alpine-racer schreef:Je gaat hard, gek
Was wel de planning maar ik moet even moeren scoren voor de veerpoot. had vanmiddag geen tijd meerMartijn Kool schreef:heb je hem al op de wielen gehad ronald?
ziet er goed uit
Voorjaar 2012 wil ik 'm eigenlijk klaar hebben omdat ik anders de schorsing moet verlengen.. als 't allemaal gaat zoals nu lukt dat wel maargoed, dat kan altijd tegen vallenTom schreef:Ringweekend '12 auf die strecke?