Jacco&Arie
Edwin&Lisa
Jasper
GerryTT
Steven&vriendin en hij neemt zijn Golden retriever mee

Tim
Ronald?
Sjors komt later
Sen & vriendin
Calavera
Die mogen ook wel ff langs Pearl dan voor een nieuw brilletje.Hessel schreef: nergens gemene tikken uitdelen. was elke groep maar zo!
http://www.theo.beRonald1916V schreef:Die mogen ook wel ff langs Pearl dan voor een nieuw brilletje.Hessel schreef: nergens gemene tikken uitdelen. was elke groep maar zo!
Karts hadden alles behalve vermogen maar echt veel meer had je ook niet nodig. ik wou bij het uitrijden van de pits even kijken of er wat vut in zat en stond meteen in de muur.Tom schreef:haha. Ach, van een stevig potje karten gaan die dingen niet kapot denk ik. Vooral de mensen die denken dat ze kunnen rijden maken er meestal een potje van.
Neuh ik was 4,5 seconden langzamer dan jou...iemand anders was 6 seconden trager....was ook een brabo.....kan me alleen even zijn naam niet meer voor de geest halen....lisa schreef:Dat jij langzamer was dan ik bedoel je...![]()
Je omschrijft het precies goed!!Ronald1916V schreef:Karts hadden alles behalve vermogen maar echt veel meer had je ook niet nodig. ik wou bij het uitrijden van de pits even kijken of er wat vut in zat en stond meteen in de muur.Tom schreef:haha. Ach, van een stevig potje karten gaan die dingen niet kapot denk ik. Vooral de mensen die denken dat ze kunnen rijden maken er meestal een potje van.![]()
Vooral de bocht voor het rechte stuk volledig dwars en dan mikken op een paar centimeter van de muur, trots op jezelf zijn dat je het toch weer voor elkaar krijgt en dan van Tim vol een beuk krijgen en alsnog spinnen om dan gewoon bij de rest aan te sluiten die verderop ook al in de muur stonden.
O ja.. Begint met een E en eindigt op...Hessel schreef:Neuh ik was 4,5 seconden langzamer dan jou...iemand anders was 6 seconden trager....was ook een brabo.....kan me alleen even zijn naam niet meer voor de geest halen....lisa schreef:Dat jij langzamer was dan ik bedoel je...![]()
Alleen dat visum regelen is iedere keer zo'n gedoe......Tim schreef:Oldenzaal is toch altijd goed ook?