even voorstellen; Bjørn Scheltens

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Jacob Priem

Mooie auto's hoor Bjorn!

jacob schreef:
AnthonyR schreef:barbaar :D strakker vind je hem niet :p
bjorn. Toen ik nog een 5 alpine coupe had heb ik menigmaal naar de jouwe gekeken hoe die van mij ging worden. vooral die foto waarin je de onderkant zag. :beer:
Staat die foto nog ergens online ? Ben wel benieuwd eigenlijk :)
antoine
Car: Renault Clio III RS

uhm, denk het wel (F) :p
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

[img]http://i6.photobucket.com/albums/y243/s ... WA0001.jpg[/img]

En de nieuwe daily nog en dan is het aardig compleet in dit topic ;-) (Y)
bjørn

Ha Jacob, ben ook wel erg benieuwd naar een foto van je Coupe.

Willeon: dank je, zitten wel een paar uurtjes werk in. Auto heb ik ooit nieuw mogen verkopen en is heel lang een (natte ;-)) droom van me geweest. Toen de auto na 3 jaar van eerste eigenaar terug kwam heb ik er een half jaar als 'demo' meegereden. Auto viel toen nog buiten mijn budget om aan te schaffen. De koper die de auto daarna aanschafte heeft de auto na 2 jaar ingeruild omdat er meer ruimte voor de kinderen nodig was ?! Daarna was de inruil van Marjan haar Renault 5 en mijn omgekeerde spaarvarken voldoende om de auto aan te schaffen. In 2001 had ik de mogelijkheid om de auto grondig aan te pakken en terug te brengen in de staat zoals ie nu is. Heb er toen voor gekozen om op voorhand de bekende plaatsen te vernieuwen, dus nieuwe zijpanelen, motorkap en achterklep gemonteerd en laten voorzien van een verse laklaag. Was beretrots op het resultaat wat uiteindelijk resulteerde in het 'op stal zetten' ervan en de aanschaf van een andere dagelijkse auto voor Marjan. Auto staat nu eigenlijk al een jaar of 6 stil, dus wordt hoog tijd om hem opnieuw te gaan gebruiken. Preparatie met een nieuwe distr. riem en nog wat zaken staan voor komende lente op het programma.
bjørn

Hey Anthony, dank je :worship: gaan we veel plezier van hebben, hoop volgende week de Akrapovic uitlaat te kunnen laten monteren.
Ivo
Über-Spammer

Ben benieuwd hoe dat klinkt!
Jacob Priem

Zoiets denk ik :

Klinkt lekker!
antoine
Car: Renault Clio III RS

Bjorn, lees hier het verhaal van Jacob's oude 5 alpine coupe 05-PV-76

Vermoedelijk bedoelt Jacob deze foto:

[img]http://www.r5at.com/fotos/renault5alpine/37.jpg[/img]
Plaats reactie