oke , net "ff" heel je topic doorgelezen .. wow wat heb jij er een hoop aan veranderd zeg. en na wat tuurwerk zie je inderdaad ook dat je wielen achter ietsjes scheef staan.. wrschijnlijk zie je het in het echt veel beter?. merk je dat ook goed met het rijden?. inmiddels al een idee wat je met je motor gaat doen? want hij schreeuwt gewoon om vermogen nu. errug mooi wagentje hoor!!
Lex schreef:De Drift 1 rijdt ik al een jaar mee in de Clio. Die ook als daily soms functioneert.
Helemaal prima stoel, slijt vast en na afgelopen weekend nog confortabel.
OK goed om te weten ik denk ook wel dat de DRIFT 1
mijn vookeur heeft ik heb er al in gezeten en ben ook wel gecharmeerd van het feit dat je allerlei kussens in kan krijgen zodat je hem kan aanpassen
Jean-Paul-S schreef:Lijkt wel een copie van de sparco pro2000
Dat is het ook denk ik ze kopen groot in en daardoor heb je een prima kwaliteits prijs verhouding, ze zijn echt heel netjes en de zijmontagebeugels zitten erbij wat ook heel netjes is
beide qsp stoelen zijn minder, het is geen polyester maar plastic en deze bewegen tijdens het rijden veel te veel mee, niet te vergelijken met een echte posyester Sparco/OMP/Sabelt.
Zoek een setje stoelen met verlopen fia keur. (rally teams wisselen de stoelen elke 5 jaar om deze reden).
Geert schreef:beide qsp stoelen zijn minder, het is geen polyester maar plastic en deze bewegen tijdens het rijden veel te veel mee, niet te vergelijken met een echte posyester Sparco/OMP/Sabelt.
Zoek een setje stoelen met verlopen fia keur. (rally teams wisselen de stoelen elke 5 jaar om deze reden).
Geert schreef:beide qsp stoelen zijn minder, het is geen polyester maar plastic en deze bewegen tijdens het rijden veel te veel mee, niet te vergelijken met een echte posyester Sparco/OMP/Sabelt.
Ik heb de fabrikant gebeld en deze verzekerde mij dat het echt polyester is!