[img]http://highspeedfotos.de/Coppermine/alb ... G_1586.jpg[/img]
Zien ik dat nou goed?
Heb ome Ray nou een snor?
Lijkt wel een Duutser man! Kriminalpolizei!

lijkt? ik had idd een aardig grasveld staan, tekent lekker af zo op de foto....Willeon de Zoete schreef:Merijn schreef:Zien ik dat nou goed?
-Ray- schreef:Willeon de Zoete schreef:lijkt? ik had idd een aardig grasveld staan, tekent lekker af zo op de foto....Merijn schreef:Zien ik dat nou goed?
Hahah... Zeker niet! Maar het ligt wel heel erg aan de fotograaf. Kijk onze eerste foto maar eens, daar lijkt ie wel dof!tutuur schreef:Hebben jullie (Ray en Merijn/Haas iig) de auto's gewassen vlak voor de ring ofzo?
Die dingen zien er schoon uit!
Echt heel goed ik had het gevoel dat hij veel beter bleef liggen en bij de foto's die ik heb gevonden zie ik, net als bij die bovenstaande foto dat het achterwiel keurig op de weg staat bij het "betere" bochtenwerk kortom ik ben er erg blij meeJean-Paul-S schreef:Leuke Twingo manHoe is het nu met de achteras gegaan?
Mooi, als je in de toekomst denkt dat er te weinig temp in je achterbanden komt is het ook nog mogelijk om hem wat meer uitspoor te gevenjankees schreef:Echt heel goed ik had het gevoel dat hij veel beter bleef liggen en bij de foto's die ik heb gevonden zie ik, net als bij die bovenstaande foto dat het achterwiel keurig op de weg staat bij het "betere" bochtenwerk kortom ik ben er erg blij meeJean-Paul-S schreef:Leuke Twingo manHoe is het nu met de achteras gegaan?
Ach zolang er wat wolkjes uit komen heb je geen zorgen over het olie pijlJean-Paul-S schreef:No kiddin'...Nja als we op de ring al relatief makkelijk 108db hadden, dan wil ik niet weten wat dat was met 180 bergop langs de linker vangrail
Dat blauwe is zoals Martijn zei "een blokkerend linker achterwiel".
Nee, maar 1x en die heb jij alleen gezienWouter de Wit schreef:Zoveel olie heeft ie toch niet verbruikt? Of hebben jullie meer bijgevuld dan ik heb gezien?
JP je zat er volgens mij wel flink doorheen zondagmiddag, of niet?
Wouter de Wit schreef:Zoveel olie heeft ie toch niet verbruikt? Of hebben jullie meer bijgevuld dan ik heb gezien?
JP je zat er volgens mij wel flink doorheen zondagmiddag, of niet?
En rouwe sjorslicks, die vielen niet zo goed op de maagHessel schreef:shampooo je vergeet nog wat zaken;
bier drinken
teveel vlees eten
bier drinken
teveel regen
bier drinken
te lage temperaturen
bier drinken