[INFO&CHAT] Ardennen/Nürburgring Weekend: AFTERCHAT!
-
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Contacteer:
Michiel, die heeft het ook prima naar z'n zin gehad! Zelfs iets te, hier stonden we achterstevoren geloof ik 

Adenauer Forst?
Je ging ook aardig rap rond! Was leuk rijden met jou in m'n rook
Je ging ook aardig rap rond! Was leuk rijden met jou in m'n rook

Bij het randje Edgar
Verbinding hier is slecht, zag alleen Adenau staan en toen was m'n geduld op

Verbinding hier is slecht, zag alleen Adenau staan en toen was m'n geduld op

Postduif express ftw 

-
- Moderator
- Car: MB
Quidelbacher-hohe ofzo. De bochtjes net voor het "rechte" stuk naar flugplatz. Die laatste kan ook tricky zijn als je je gas verkeerd gebruikt sta je zo achterstevoren door het hoogteverschil.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Contacteer:
Correctie het was inderdaad Adenauer Forst waar het iets te vlot ging....m1n1 (Jasper) schreef:Zelfs iets te, hier stonden we achterstevoren geloof ik
Alles is nog heel, alleen die man die iets verder op bezig was met herstelwerkzaamheden vond 't wat minder

toch zag ik wel een verschil bij jou en mij Jasper. ik wil niet zeggen dat ik de ring ken ofzo maar door de 1000'enden keren dat ik em al gereden heb heb ik wel enig besef van de lijnen 

zelf ervaren mensen missen daar hun rempunt wel eens! (vernam ik zaterdag uit Steven zijn mond
)

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
die goud/gele mitsu colt ging trouwens ook flink rond 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mooiste moment van het weekend vond ik toch wel een Rood Aygootje dat best rap de ring over ging. Op een gegeven moment zien MartijnG en ik hem op de zandvlakte aan komen rijden, stapt er een man uit van ik denk wel tussen de 50 en 60 jaar. 

Durf het eigenlijk niet te melden,maar in mijn 2e rondje werd ik ingehaald door n Nissan ...juke.... 

Die gast reed ook echt als n dolle! Haha
net als die gek met z'n laguna 1 

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Was zo te lezen een geslaagd weekend! 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
dieselhoekje 
![Afbeelding]()

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Dan word het eens tijd dat je die RS wat meer vermogen geeft want als ik af en toe al op je kont kan zitten met dat vijfje als beginnert zonder beseftutuur schreef:toch zag ik wel een verschil bij jou en mij Jasper. ik wil niet zeggen dat ik de ring ken ofzo maar door de 1000'enden keren dat ik em al gereden heb heb ik wel enig besef van de lijnen

Het was michiel z'n eerste rondje ooit en hij had er gewoon erg veel zin inmerijn schreef:Wel een erg vette bocht!! Maar je moet 'm wel kennen, ja!![]()

mijn god, wie resized m ff
Dat bedoel ik met Gran Turismom1n1 (Jasper) schreef:Dan word het eens tijd dat je die RS wat meer vermogen geeft want als ik af en toe al op je kont kan zitten met dat vijfje als beginnert zonder beseftutuur schreef:toch zag ik wel een verschil bij jou en mij Jasper. ik wil niet zeggen dat ik de ring ken ofzo maar door de 1000'enden keren dat ik em al gereden heb heb ik wel enig besef van de lijnen![]()

Vorig jaar heb ik 1,5 ronde gereden en gister 4, dat is mijn enige echte ervaring. +dat ik een half jaar in een 9 gereden heb die de bocht niet om te krijgen is en sinds 2 weken de RS heb

-
- Contacteer:
Ah gran turismo
moet wel bekennen dat het lekker rijd achter iemand die je "kent". Weet je toch hoe hard je door de volgende bocht kan 

-
- Moderator
- Car: MB
Tja, maar als je achter iemand die rijd die het dus niet kan (of denkt dat die het kan) rijd je lijnen als een aap door zomaar achter iemand aan te boenderen. Ik rijd altijd het liefst met een goed uitzicht op een leeg stuk baan.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Da's waar! Misschien volgend jaarMerijn schreef:Je had erbij moeten zijn...

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic