ACT: Nürburgring
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
http://www.autoblog.nl/images/wp2011/bi ... _groot.jpg
auw
http://www.autoblog.nl/archive/2011/10/ ... op-de-ring
auw
http://www.autoblog.nl/archive/2011/10/ ... op-de-ring
Damn!
Maar zoals er gesteld word staan de werkzaamheden idd erg slecht aangegeven

Maar zoals er gesteld word staan de werkzaamheden idd erg slecht aangegeven

-
- Berichten: 844
- Lid geworden op: vr 2 jul 2010 20:20
- Car: Clio 16V 2.0
- Locatie: Tinte
Ik was van het weekend ook weer 3 dagen op de ring.
zaterdag veel gereden en zondag tot half 2 ook lekker, tot het ernstige ongeluk in Kesselen.(niet voor maar stuk NA bergwerk)
Maandag was het echter rond 11 uur al raak op exact de zelfde plek alleen 100 M voor de clio. Gelukkig alles kunnen ontwijken dankzij de ABS.
half uur daar gestaan en vervolgens in tegengestelde richting naar Breidscheid gereden. Na 2 uur Marco met de blauwe golf 1 nog meegenomen.
super weekend alleen een beetje druk.
totaal aantal rondes dit jaar: 171 inc 22 met GP-strecke erbij.
filmpje @0:45
http://www.youtube.com/watch?v=UEQNoReeHtI
zaterdag veel gereden en zondag tot half 2 ook lekker, tot het ernstige ongeluk in Kesselen.(niet voor maar stuk NA bergwerk)
Maandag was het echter rond 11 uur al raak op exact de zelfde plek alleen 100 M voor de clio. Gelukkig alles kunnen ontwijken dankzij de ABS.
half uur daar gestaan en vervolgens in tegengestelde richting naar Breidscheid gereden. Na 2 uur Marco met de blauwe golf 1 nog meegenomen.
super weekend alleen een beetje druk.
totaal aantal rondes dit jaar: 171 inc 22 met GP-strecke erbij.
filmpje @0:45
http://www.youtube.com/watch?v=UEQNoReeHtI
ik snap wel hoe die crash heeft kunnen gebeuren. wel ff doorskippen naar 9:50:
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Vandaag maar even weer bij de Ring wezen kijken of ze het nog een beetje overleefd hebben de afgelopen weken zonder mij.
Nog even een rondje gestuurd met de Polo, toch nog een 11minuut nog wat rondje neergezet met wederom de remmen volledig over de zeik. m'n vriendin zegt nog bij Bergwerk, "he, ik ruik diezelfde branderige lucht als net toen we langs de baan stonden".. hehehe, dat zijn de remmen van de Polo
Daarna nog even het kasteel van Nürburg beklommen, ik was er al eens geweest maar mn vriendin niet, was wel mooi weer er voor. vanwege de mist viel het uitzicht wat tegen maargoed, ging weer om het idee he.
[img]http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3616_n.jpg[/img]
[img]http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4965_n.jpg[/img]
Daarna nog even op de parkplatz wezen kijken, stond nog een dikke Ferrari 348TB in race-trim. wat een dikke bakken blijven het ook
[img]http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4547_n.jpg[/img]

Nog even een rondje gestuurd met de Polo, toch nog een 11minuut nog wat rondje neergezet met wederom de remmen volledig over de zeik. m'n vriendin zegt nog bij Bergwerk, "he, ik ruik diezelfde branderige lucht als net toen we langs de baan stonden".. hehehe, dat zijn de remmen van de Polo

Daarna nog even het kasteel van Nürburg beklommen, ik was er al eens geweest maar mn vriendin niet, was wel mooi weer er voor. vanwege de mist viel het uitzicht wat tegen maargoed, ging weer om het idee he.

[img]http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3616_n.jpg[/img]
[img]http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4965_n.jpg[/img]
Daarna nog even op de parkplatz wezen kijken, stond nog een dikke Ferrari 348TB in race-trim. wat een dikke bakken blijven het ook

[img]http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4547_n.jpg[/img]
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Zo'n 348 is inderdaad echt enorm stoer, wel een verraderlijk weggedrag...
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
hoppa, weer 2 euro erbij. 26 is nu het magische getal.......
Hieronder een aanbieding. losse rondes schiet echt niet meer op. 4 rondes is het wel uiterste minimum eigenlijk wat je moeten kopen. En dan krijg je er een ringwerk ticket bij.
http://www.nuerburgring.de/fileadmin/20 ... 12_DEU.pdf
Hieronder een aanbieding. losse rondes schiet echt niet meer op. 4 rondes is het wel uiterste minimum eigenlijk wat je moeten kopen. En dan krijg je er een ringwerk ticket bij.
http://www.nuerburgring.de/fileadmin/20 ... 12_DEU.pdf
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
En wat heb je aan die ringwerk ticket? 

Lekker dan...
Het was natuurlijk wel te verwachten dat het duurder ging worden, in plaats van goedkoper. En het wordt er nou niet echt rustiger op, bij de Ring, dus ze zouden wel gek zijn om het niet te doen.

- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Ring is vandaag gesloten vanwege ijzel. Kennis had de BMW en alles op de trailer en vertrokken richting Ring. Kon ie weer terug (naar Groningen) 

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Voor de gemiddelde exotische wagen rijder niet zo'n probleem maar voor ons word het toch steeds minder leuk 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
26 EURO VOOR EEN RONDJE ??? 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Dat is meer dan een euro per km, ach valt mee 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Succes, trek maar een goed budget open en reserveer elk vrij weekend, want minimaal 100 rondes (ik rond t ff naar boven af) is wel pittig op een jaar, zeker met iets als een Reno.Merijn schreef:Als we de Clio een beetje betrouwbaar krijgen, dan denk ik dat ik maar een jahreskarte ga kopen. Da's wel het interessantst.
Zou als ik jullie was wat meer focussen op de auto leren kennen op circuitdagen.
Of je moet net als Tim de rest met de leasert doen

Nou niet helemaal, want voor 1450 kun je namelijk ook ~3x een 25 rondenkaart kopen, dus zit je op 75. Het is altijd rond de 80 geweest.
Ik ga iig lekker voor de 25 kaarten, mij niet gezien die jaarkaart, zeker niet met een Renault
Ik ga iig lekker voor de 25 kaarten, mij niet gezien die jaarkaart, zeker niet met een Renault

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Heb jij nu dan eindelijk een ring-waardige leasert .. ??



5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 844
- Lid geworden op: vr 2 jul 2010 20:20
- Car: Clio 16V 2.0
- Locatie: Tinte
80 rondjes in een jaar is geen probleem hoor.Steven schreef:Succes, trek maar een goed budget open en reserveer elk vrij weekend, want minimaal 100 rondes (ik rond t ff naar boven af) is wel pittig op een jaar, zeker met iets als een Reno.Merijn schreef:Als we de Clio een beetje betrouwbaar krijgen, dan denk ik dat ik maar een jahreskarte ga kopen. Da's wel het interessantst.
Zou als ik jullie was wat meer focussen op de auto leren kennen op circuitdagen.
Of je moet net als Tim de rest met de leasert doen
Ik zit dit jaar al op de 213 inc 22 met gp-strecke. Met een clio 16v
Van de winter even verse drijfstanglagers + een bak revisie en wat upgrades en dan ga ik weer voor een jaarkaart.
ring museum is btw best leuk om eens te bekijken
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 844
- Lid geworden op: vr 2 jul 2010 20:20
- Car: Clio 16V 2.0
- Locatie: Tinte
Ja? Ben ook maar 8x geweest dit jaar dus zat tijd voor andere dingenSteven schreef:Tja er zijn ook nog andere dingen in het leven

En woon gelukkig thuis dan gaat het allemaal net wat makkelijker.
Als je ziet wat dat naast de prijs voor de rondjes kost... remmen, banden, onderhoud, etc. Dan ben je een aardig fortuin kwijt. De 1 vind het dat waard, de ander niet.
Ik denk inderdaad dat het geen jaarkaart wordt, Steven. Als ik en Haas allebei een jaarkaart nemen, dan zullen we 150 rondjes met die gare Clio moeten maken en ik vrees dat dat niet gaat lukken.
Thanks voor de berekening.
Ik denk inderdaad dat het geen jaarkaart wordt, Steven. Als ik en Haas allebei een jaarkaart nemen, dan zullen we 150 rondjes met die gare Clio moeten maken en ik vrees dat dat niet gaat lukken.

-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
waarom zou je allebei een jaarkaart nemen? Een is toch zat? Of staan die dingen op naam?Merijn schreef: Ik denk inderdaad dat het geen jaarkaart wordt, Steven. Als ik en Haas allebei een jaarkaart nemen, dan zullen we 150 rondjes met die gare Clio moeten maken en ik vrees dat dat niet gaat lukken.Thanks voor de berekening.
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Dan kopen we idd een RTC jaarkaart
bij een beetje goed gebruik van de auto met leuk spul erop is die jaarkaart inderdaad maar het topje van de ijsberg. Wat mij persoonlijk ook de keel uit gaat hangen is het op een neer rijden van een paar 100 km (en dan wonen wij hier zo slecht nog niet) in die gare ouwe reno.

bij een beetje goed gebruik van de auto met leuk spul erop is die jaarkaart inderdaad maar het topje van de ijsberg. Wat mij persoonlijk ook de keel uit gaat hangen is het op een neer rijden van een paar 100 km (en dan wonen wij hier zo slecht nog niet) in die gare ouwe reno.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams