Je hebt een heleboel verschillende badges bij de alpines.Jacob Priem schreef:Patrick, ook ik zat de foto's te vergelijken en vroeg mij hetzelfde af over die badge aan de voorkant
Ligt aan het bouwjaar en er kan ook een andere op geplakt zijn.
Je hebt een heleboel verschillende badges bij de alpines.Jacob Priem schreef:Patrick, ook ik zat de foto's te vergelijken en vroeg mij hetzelfde af over die badge aan de voorkant
Inderdaad zijn heel veel exemplaren naderhand voorzien van een Alpine-logo.Luco/Alpine-racer schreef:Je hebt een heleboel verschillende badges bij de alpines.Jacob Priem schreef:Patrick, ook ik zat de foto's te vergelijken en vroeg mij hetzelfde af over die badge aan de voorkant
Klopt niet helemaal, wat de 503 is de a610, er zijn wel degelijk 502 alpines met het ronde alpinelogo af fabriek geleverd.ronald clio schreef:Inderdaad zijn heel veel exemplaren naderhand voorzien van een Alpine-logo.Luco/Alpine-racer schreef:Je hebt een heleboel verschillende badges bij de alpines.Jacob Priem schreef:Patrick, ook ik zat de foto's te vergelijken en vroeg mij hetzelfde af over die badge aan de voorkant
De ''D503'' ( laatste serie ) versie is af-fabriek voorzien van een Alpine logo op de neus. Deze ligt er dan ook netjes in de neus verzonken, en niet er bovenop.
De ''Mille Miles'' uitvoering is dus ook voorzien van zo'n Alpine logo:
[img]http://i183.photobucket.com/albums/x247 ... G_0233.jpg[/img]
De ''D501'' en de ''D502'' GTA's zijn af-fabriek voorzien van 't kleine Renault logo..
Goed opgelet Luco!Luco/Alpine-racer schreef:Klopt niet helemaal, wat de 503 is de a610, er zijn wel degelijk 502 alpines met het ronde alpinelogo af fabriek geleverd.ronald clio schreef:Inderdaad zijn heel veel exemplaren naderhand voorzien van een Alpine-logo.Luco/Alpine-racer schreef:Je hebt een heleboel verschillende badges bij de alpines.Jacob Priem schreef:Patrick, ook ik zat de foto's te vergelijken en vroeg mij hetzelfde af over die badge aan de voorkant
De ''D503'' ( laatste serie ) versie is af-fabriek voorzien van een Alpine logo op de neus. Deze ligt er dan ook netjes in de neus verzonken, en niet er bovenop.
De ''Mille Miles'' uitvoering is dus ook voorzien van zo'n Alpine logo:
De ''D501'' en de ''D502'' GTA's zijn af-fabriek voorzien van 't kleine Renault logo..
Droes Junior schreef:om het helemaal verwarrend te maken heb je ook nog eens een V6GT sticker én een V6 Turbo sticker op de Alpine van de Haas(links, rechts)
Een A610Tjabel schreef:Tjonge,krijg ik de schuld!
Ik denk ik koop wat aparts,iets wat niemand onze club heeft,koopt eerst Florus er een en nu weer Jochem![]()
Dan wordt het toch maar eens tijd om echt eens iets aparts te kopen....
In ieder geval supervet ding Haas,jammer van dat leer(=jaloers)
Haha, de mijne staat al zolang in restauratie dat ze dat vergeten zijnAlpine schreef:Deze niemand heeft anders ook een Alpine.net als niemand die Luco heet
Staat er momenteel nog 1 te koop op het ARCN forum.Rudo schreef:Tja, dat zie ik nu ook. De goedkoopste die ik tegen kom is net geen 25 k.Tom schreef:die zijn nog aardig aan de prijs.![]()
Dan is zo'n Alpine nog ze gek niet
Ik vind een Spider te nieuw en niet leuk genoeg qua looksRudo schreef:Goed bezig Haas, leuke bak!![]()
Ik vraag me nu ineens af, wanneer komt er een Sport Spider?
Ja een GT ...Alpine schreef:Staat er momenteel nog 1 te koop op het ARCN forum.Rudo schreef:Tja, dat zie ik nu ook. De goedkoopste die ik tegen kom is net geen 25 k.Tom schreef:die zijn nog aardig aan de prijs.![]()
Dan is zo'n Alpine nog ze gek niet
Ik begrijp dat het voor beide positief is uitgevallen?Jochem de Haas schreef:Ook deze vandaag laten taxeren .....![]()