Ter Apel Circuitmeeting 2011, maar 2 rijders....
Het weer zit mee geloof ik ?
Have phun!
Have phun!
Laatst gewijzigd door Riël op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Met een opkomst van 2
rijders was de competitie niet erg spannend. Hoewel Rob met de GTT en Michiel met de Clio 16V behoorlijk aan elkaar gewaagd waren.
Leuk dat Ronald er ook nog even was. En na 68 proefrondjes, heeft hij toch nog een keer het parkoers goed gereden en een tijd neergezet.
Heine durfde het toch niet aan met de bestelbus. En nog onverwacht bezoek uit Veendam met zeer leuke projecten.
Al met al een gezellige dag, maar wat mij betreft de laatste keer Ter Apel zo. Ik ga niet weer voor 2 mensen deze meeting regelen.

Leuk dat Ronald er ook nog even was. En na 68 proefrondjes, heeft hij toch nog een keer het parkoers goed gereden en een tijd neergezet.
Heine durfde het toch niet aan met de bestelbus. En nog onverwacht bezoek uit Veendam met zeer leuke projecten.
Al met al een gezellige dag, maar wat mij betreft de laatste keer Ter Apel zo. Ik ga niet weer voor 2 mensen deze meeting regelen.
Laatst gewijzigd door Willem-Jan op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
tja
ik snap zoiezo niet dat mensen zich ergens voor opgeven
en dan niet op komen dagen
ik snap zoiezo niet dat mensen zich ergens voor opgeven
en dan niet op komen dagen

Laatst gewijzigd door Andrews (supercinq) op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
2 mensen? 

Laatst gewijzigd door tutuur op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Willem-Jan
- Bestuurslid
yuptutuur schreef:2 mensen?

Laatst gewijzigd door Willem-Jan op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ondanks de opkomst toch wel een leuke dag gehad, en ook nog de snelste tijd!! 

Laatst gewijzigd door rob cornelis op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Ten eerste mijn oprechte excuus dat ik mij niet meer heb afgemeld, ik zag dit topic vanochtend op het moment dat ik bij Luik de grens overging wegens andere (RTC) verplichtingen en heb de roaming eruit knalde.
Maar dat brengt me meteen tot het punt, waarom is dit topic niet netjes warmgehouden? Het is nu ook zachtjes doodgebloed, terwijl ik r best had willen zijn. Ik hoop dat dit niet verkeerd opgevat gaat worden door diverse partijen, maar zoals het nu is gegaan is ook zonde..
Maar dat brengt me meteen tot het punt, waarom is dit topic niet netjes warmgehouden? Het is nu ook zachtjes doodgebloed, terwijl ik r best had willen zijn. Ik hoop dat dit niet verkeerd opgevat gaat worden door diverse partijen, maar zoals het nu is gegaan is ook zonde..
Laatst gewijzigd door Steven op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Ben net thuis gekomen van Ter Apel, effe via Groningen en dan naar Utrecht toe. Heb me vermaakt en nog nooit zoveel pylonnen omgereden als vandaag. 2 man is idd wat weinig maar ik moet zeggen, het was strak georganiseerd en we konden veel rijden
Thanks Willem-Jan voor het regelen en gefeliciteerd Rob, ik zal zo de foto effe uploaden (na het eten).
Groeten Michiel
* edit anders schrijf je namen gewoon goed

Thanks Willem-Jan voor het regelen en gefeliciteerd Rob, ik zal zo de foto effe uploaden (na het eten).
Groeten Michiel
* edit anders schrijf je namen gewoon goed

Laatst gewijzigd door Michiel Willemse op ma 16 sep 2013 21:17, 2 keer totaal gewijzigd.
- Willem-Jan
- Bestuurslid
@ Steven: Ik begrijp je opmerking wel, maar wat valt er warm te houden aan zo'n topic? Ik heb de afgelopen tijd een aantal keer een
geplaatst. Daarnaast heb ik dit jaar de meeting weer georganiseerd omdat er van verschillende mensen daar vraag naar was. En (vrijwel) niemand van deze mensen is op komen dagen.
Ondanks dat ik misschien het topic niet frequent genoeg heb ge-update denk ik dat er gewoon niet meer genoeg belangstelling is voor deze meeting en zal de 2011 editie de laatste geweest zijn.

Ondanks dat ik misschien het topic niet frequent genoeg heb ge-update denk ik dat er gewoon niet meer genoeg belangstelling is voor deze meeting en zal de 2011 editie de laatste geweest zijn.
De opkomst komt een beetje overeen met de drukte op het forum het afgelopen jaar...
Zonde, zonde, zonde! Er moet echt wat veranderen hier, anders zie ik het alleen maar achteruit gaan met de drukte!
Er zijn een aantal mensen dat zich echt heel diep moet gaan zitten schamen!
Willem-Jan, ik snap heel goed dat het de laatste keer geweest is dat je het hebt georganiseerd. Ik vind het eeuwig zonde, dat wel. Hopelijk kunnen we het forum, wat tot echt het hart van de club is, nieuw leven in blazen, waardoor we ook meer mensen kunnen bereiken. Ik zal wel erg moeilijk gaan worden om mensen terug te halen, als ze elders op het internet een plek hebben gevonden voor hun vragen en projecttopics.
Hopelijk hebben we weinig afmeldingen voor de Ardennenrit, want daar is ook echt een hoop tijd in gaan zitten!

Er zijn een aantal mensen dat zich echt heel diep moet gaan zitten schamen!

Willem-Jan, ik snap heel goed dat het de laatste keer geweest is dat je het hebt georganiseerd. Ik vind het eeuwig zonde, dat wel. Hopelijk kunnen we het forum, wat tot echt het hart van de club is, nieuw leven in blazen, waardoor we ook meer mensen kunnen bereiken. Ik zal wel erg moeilijk gaan worden om mensen terug te halen, als ze elders op het internet een plek hebben gevonden voor hun vragen en projecttopics.
Hopelijk hebben we weinig afmeldingen voor de Ardennenrit, want daar is ook echt een hoop tijd in gaan zitten!
Laatst gewijzigd door Merijn op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Jammer dat 't zo loopt, maar kan 't mij van Willem-Jan prima voorstellen,dit schiet niet op zo!
Ook hier niet aanwezig vanwege 't ontbreken van een rijdende circuit auto momenteel...
Zoiezo snap ik nooit zo heel erg dat mensen zich zo makkelijk op een opkomst lijst zetten,ik zet me pas op zo'n lijst als ik zeker weet dat ik ook echt kan
Ook hier niet aanwezig vanwege 't ontbreken van een rijdende circuit auto momenteel...
Zoiezo snap ik nooit zo heel erg dat mensen zich zo makkelijk op een opkomst lijst zetten,ik zet me pas op zo'n lijst als ik zeker weet dat ik ook echt kan

Laatst gewijzigd door Florus op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Heel erg jammer dit.
Willem-Jan, bedankt voor je inspanningen!
De kans is aanwezig dat er mensen in Zandvoort waren vandaag?!
Willem-Jan, bedankt voor je inspanningen!
De kans is aanwezig dat er mensen in Zandvoort waren vandaag?!
Laatst gewijzigd door Chris op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Jammer WJ, maar had het eigenlijk wel zien aankomen, de animo is zowiezo naar mijn inziens steeds minder geworden.
Ook op de site inderdaad, word lang niet zoveel meer gepost, en "nieuwe" mensen blijven vaak ook niet hangen.
Ik zeg het nogmaals: GOOI DIE PROJEKTTOPIC'S WEER EENS OPEN!!!!
Ook op de site inderdaad, word lang niet zoveel meer gepost, en "nieuwe" mensen blijven vaak ook niet hangen.
Laatst gewijzigd door ARNO16V op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Contacteer:
Foto's
[img]http://img38.imageshack.us/img38/7226/dsc03753in.jpg[/img]
Uploaded with ImageShack.us
Nummerrrrrrr 1 met de bokaal
[img]http://img195.imageshack.us/img195/3076/dsc03751ow.jpg[/img]
Nummers 1,2 en 3 (toch jammer dat je net buiten de top 3 viel Willem-Jan
)
[img]http://img38.imageshack.us/img38/7226/dsc03753in.jpg[/img]
Nummerrrrrrr 1 met de bokaal
[img]http://img195.imageshack.us/img195/3076/dsc03751ow.jpg[/img]
Nummers 1,2 en 3 (toch jammer dat je net buiten de top 3 viel Willem-Jan

Laatst gewijzigd door Michiel Willemse op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Amen, liever nog gisteren dan vandaag!ARNO16V schreef:Jammer WJ, maar had het eigenlijk wel zien aankomen, de animo is zowiezo naar mijn inziens steeds minder geworden.
Laatst gewijzigd door Steven op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Willem-Jan
- Bestuurslid
Al was ik ten tijden van de beslissing om de o.a. de projecttopics voor niet-leden dicht te gooien voor deze beslissing, ik moet toegeven dat Arno vanaf het begin gelijk heeft gehad. Het heeft absoluut niet gebracht wat de bedoeling was. Meer leden, doordat het lidmaatschap meer te bieden heeft op die manier.
Ik ben dus ook voor het openen van de projecttopics.
Kan hier geen poll van gemaakt worden Riël of Hessel?
Daarnaast ben ik nog steeds van mening dat er een meetingcoördinator moet komen. Iemand die er over waakt dat alle meetings genoeg aandacht krijgen, een centraal aanspreekpunt voor iedereen en die zorgt dat de organisatie van de meetings op tijd begint en op tijd klaar is.
Ik ben dus ook voor het openen van de projecttopics.
Kan hier geen poll van gemaakt worden Riël of Hessel?
Daarnaast ben ik nog steeds van mening dat er een meetingcoördinator moet komen. Iemand die er over waakt dat alle meetings genoeg aandacht krijgen, een centraal aanspreekpunt voor iedereen en die zorgt dat de organisatie van de meetings op tijd begint en op tijd klaar is.
-
Beschamend!!
Voor 300 euro huur 2 mensen de baan op....
En dat terwijl er zich zo'n 12 mensen in eerste instantie hadden opgegeven (wat in principe ook aan de lage kant is).
Als je niet meer van toezeggingen aan kunt, valt er niks meer te organiseren en werkt het voor degene die het moet organiseren ook vreselijk demotiverend. Dus ik begrijp de reactie van W-J wel.
Het is te hopen dat er bij het Ardennenweekend geen afzeggers zijn, anders is het zo gedaan met het saldo van de RTC...
Beter is om bij een meeting als de circuitmeeting een datum vast te laten, de deelnemers te laten betalen en dan alles definitief te maken. Dan is het minder vrijblijvend om af te zeggen en heb je van eventuele afzeggers toch nog inkomsten.
Voor 300 euro huur 2 mensen de baan op....

En dat terwijl er zich zo'n 12 mensen in eerste instantie hadden opgegeven (wat in principe ook aan de lage kant is).
Als je niet meer van toezeggingen aan kunt, valt er niks meer te organiseren en werkt het voor degene die het moet organiseren ook vreselijk demotiverend. Dus ik begrijp de reactie van W-J wel.
Het is te hopen dat er bij het Ardennenweekend geen afzeggers zijn, anders is het zo gedaan met het saldo van de RTC...
Beter is om bij een meeting als de circuitmeeting een datum vast te laten, de deelnemers te laten betalen en dan alles definitief te maken. Dan is het minder vrijblijvend om af te zeggen en heb je van eventuele afzeggers toch nog inkomsten.
Laatst gewijzigd door Willeon de Zoete op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat gaat nu ook gebeuren bij het Ardennenweekend... Blijkbaar is het allemaal te vrijblijvend en is een woord niets meer waard.
Laatst gewijzigd door Merijn op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben het compleet vergeten dus wil bij deze mijn excuses aanbieden aan de organisatie.
De afspraak stond netjes in m'n agenda echter ben ik van telefoon gewisseld en is die afspraak niet mee gesynchroniseerd moge duidelijk zijn.
Mocht er nog inschrijfgeld betaald moeten worden moet dit maar even in een prive bericht door gegeven worden.
De afspraak stond netjes in m'n agenda echter ben ik van telefoon gewisseld en is die afspraak niet mee gesynchroniseerd moge duidelijk zijn.
Mocht er nog inschrijfgeld betaald moeten worden moet dit maar even in een prive bericht door gegeven worden.
Laatst gewijzigd door Tim op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Contacteer:
+1 helemaal mee eens, sinds dat deze alleen nog maar voor leden toegankelijk zijn lijkt het forum langzaam maar zeker steeds verder in te zakken.Steven schreef:Amen, liever nog gisteren dan vandaag!ARNO16V schreef:Jammer WJ, maar had het eigenlijk wel zien aankomen, de animo is zowiezo naar mijn inziens steeds minder geworden.
Het is natuurlijk ook een zware domper dat er maar twee rijders zijn.
Laatst gewijzigd door Roald op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Anything worth doing is worth doing right!.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Hoort hier niet thuis ik weet het, maar toch ...
Dat het forum niet leeft, heeft niets, maar dan ook totaal niets te maken met het feit dat de projecttopics zijn afgesloten in mijn ogen. Zelfs de betalende leden zie hier bijna niet meer... Er is meer aan de hand en dat weet men ...
Dat het forum niet leeft, heeft niets, maar dan ook totaal niets te maken met het feit dat de projecttopics zijn afgesloten in mijn ogen. Zelfs de betalende leden zie hier bijna niet meer... Er is meer aan de hand en dat weet men ...
Laatst gewijzigd door Arco op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
kopieer dan ff de berichten in dat betreffende topic Tom....Ferdy schreef:Word.Tom schreef:Laten we dit topic ontopic houden. Discussies over de site mogen elders.

Laatst gewijzigd door Arco op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
projecttopics lekker open gooien voor iedereen. kan tenminste iedereen weer reageren en dat motiveert ook wat meer.. mischien komt die 19 dan ook nog eens af 

Laatst gewijzigd door Ronald1916V op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Even aanvullend op jouw post, het is op elk forum een stuk stiller...Arco schreef:Zelfs de betalende leden zie hier bijna niet meer... Er is meer aan de hand en dat weet men ...
Laatst gewijzigd door Chris op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
komt door het klote weer
iedereen zit te scrabbelen met dit weer
Ikzelf heb het heel druk met veel andere dingen
anders had ik wel even gekomen met de espace
iedereen zit te scrabbelen met dit weer

Ikzelf heb het heel druk met veel andere dingen
anders had ik wel even gekomen met de espace
Laatst gewijzigd door Sven 5 A T (VLIEGTEUG) op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Ach, mensen melden zich veel makkelijker ergens voor aan zonder ook maar een notie te hebben of ze ook daadwerkelijk willen komen. Vooruit betalen helpt daarbij naar mijn idee het beste.
Neemt niet weg dat de vraag blijft of dat een remedie was om deze farce te voorkomen. Ik hoop dat dit het 'ardennenteam' bespaard blijft en een ieder die in het vervolg energie steekt in een evenement.
@WJ : toch een dikke
dat je het hebt willen organiseren.
Neemt niet weg dat de vraag blijft of dat een remedie was om deze farce te voorkomen. Ik hoop dat dit het 'ardennenteam' bespaard blijft en een ieder die in het vervolg energie steekt in een evenement.
@WJ : toch een dikke

Laatst gewijzigd door Haas op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
snap het zoiezo niet van degene die het organiseerd..
regel 1 als je iets gaat organiseren waarbij betaald moet worden.
VAN TE VOREN BETALEN!!
ik zou de eigenaar/beheerder van die baan niet onder ogen durven komen
na zo'n actie.
niet lullig voor jou bedoeld willem-jan
maar jij staat toch ook voor l*l door een ander??
als je op zondag van mama niet weg mag.
of je een moeilijke vrouw/vriendin hebt.
GEEF JE DAN NIET OP!!!
dus mijn input voor volgende keer.
VOORAF BETALEN!!
scheeltje een berg gezeik..
(mijn hart is ook weer gelucht,heb dit gezeik en geklier door mensen zonder euro' nu al te vaak gezien)
regel 1 als je iets gaat organiseren waarbij betaald moet worden.
VAN TE VOREN BETALEN!!
ik zou de eigenaar/beheerder van die baan niet onder ogen durven komen
na zo'n actie.
niet lullig voor jou bedoeld willem-jan
maar jij staat toch ook voor l*l door een ander??
als je op zondag van mama niet weg mag.
of je een moeilijke vrouw/vriendin hebt.
GEEF JE DAN NIET OP!!!
dus mijn input voor volgende keer.
VOORAF BETALEN!!

scheeltje een berg gezeik..
(mijn hart is ook weer gelucht,heb dit gezeik en geklier door mensen zonder euro' nu al te vaak gezien)
Laatst gewijzigd door Andrews (supercinq) op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
*F7P-T*
*F7P-T*
- Willem-Jan
- Bestuurslid
Andrews, het is een weloverwogen beslissing geweest om niet vooraf te laten betalen, nu en de afgelopen jaren.
Dit hebben we gedaan om de drempel voor iedereen zo laag mogelijk te houden en om iedereen een kans te geven eens te proeven aan het rijden op een circuit(tje).
De afgelopen 3 jaren was de opkomst ook behoorlijk tot heel goed. Dus er was ook geen reden om iedereen vantevoren te betalen. Daarnaast wordt de huur gewoon betaald, dus ik zou niet weten hoe ik me daar voor hoef te schamen.
Ik vind jouw reactie erg makkelijk. Natuurlijk is het veiliger om iedereen vantevoren te laten betalen, maar soms moet je mensen ook vertrouwen. En helaas heeft dat vertrouwen nu een behoorlijke deuk opgelopen...
Dit hebben we gedaan om de drempel voor iedereen zo laag mogelijk te houden en om iedereen een kans te geven eens te proeven aan het rijden op een circuit(tje).
De afgelopen 3 jaren was de opkomst ook behoorlijk tot heel goed. Dus er was ook geen reden om iedereen vantevoren te betalen. Daarnaast wordt de huur gewoon betaald, dus ik zou niet weten hoe ik me daar voor hoef te schamen.
Ik vind jouw reactie erg makkelijk. Natuurlijk is het veiliger om iedereen vantevoren te laten betalen, maar soms moet je mensen ook vertrouwen. En helaas heeft dat vertrouwen nu een behoorlijke deuk opgelopen...
Jah d'r is geen reet meer te lezen in de topic's dat is ook een reden dat ik niet meer zo vaak op het forum zit ... Iets van oorzaak en gevolg??Ferdy schreef:Word.Tom schreef:Laten we dit topic ontopic houden. Discussies over de site mogen elders.
Laatst gewijzigd door ARNO16V op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
@willem-jan
allereerst nogmaal niet om jou af te zeiken,of af te vallen.
wie betaal de huur uiteindelijk dan??
die 2 rijders?
of komt het uit de clubkas?
ik snap het mischien niet dus verklaar je nader..
mijn reactie is mischien makkelijk
maar wel de waarheid..
het is toch allemaal heel simpel op te lossen??
vooraf betalen..
vertrouwen??
tja hier zeg ik maar niks op
(wees blij dat jij het niet hebt hoeven te betalen anders kun je fluiten naar je centen
)
allereerst nogmaal niet om jou af te zeiken,of af te vallen.
wie betaal de huur uiteindelijk dan??
die 2 rijders?
of komt het uit de clubkas?
ik snap het mischien niet dus verklaar je nader..
mijn reactie is mischien makkelijk
maar wel de waarheid..
het is toch allemaal heel simpel op te lossen??
vooraf betalen..
vertrouwen??
tja hier zeg ik maar niks op

(wees blij dat jij het niet hebt hoeven te betalen anders kun je fluiten naar je centen

*F7P-T*
*F7P-T*
de club betaalt dit natuurlijk!
waar heb je anders een club voor.
WJ alle hulde voor al je moeite
helaas heb ik momenteel een chronisch tijdgebrek anders was ik zeer zeker gekomen.
(had me btw ook niet opgegeven)
weer een meeting verkloot door de tegenwoordige mentaliteit van mensen alle excuses kunnen wat mij betreft de boom in.
een man een man een woord een woord kent niemand meer schijnbaar.
waar heb je anders een club voor.
WJ alle hulde voor al je moeite

helaas heb ik momenteel een chronisch tijdgebrek anders was ik zeer zeker gekomen.
(had me btw ook niet opgegeven)
weer een meeting verkloot door de tegenwoordige mentaliteit van mensen alle excuses kunnen wat mij betreft de boom in.
een man een man een woord een woord kent niemand meer schijnbaar.
Laatst gewijzigd door mark 5t op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl