Megane GT 2008 164KW Turbo ???

Post hier al je vragen over de Renault Mégane
AntonDaems

En een ander vraagje , kan ik de bodykit van de rs erop zetten , zoja hoeveel zou dat dan kosten ?
Abel
Über-Spammer

veek geld iedergeval aangezien het orgineel renault is.

bumpers , uitlaat systeem, en ik denk de voorschermen
the reaper

ja op een testbank ben je dr gelijk ,. dan weet je precies hoeveel vermogen je hebt.. het lijkt mij ook wel dat je het verschil voelt tussen 165 of 200 plus .. maja een 165 pk loopt ook erg goed.. misschien eens testrijden met een megane rs? dan voel je het verschil misschien wel ,of in jouw geval niet omdat de jouwe wrschijnlijk dus net zo snel is?
AntonDaems

Ok van een tijdje afwezig geweest te zijn enkele updates over de auto.

Heb eindelijk een afspraak gemaakt met Dyno and Evo Tuning een expert in het gebied van chippen en fine tuning voor auto's.

Ondertussen heb ik zelf al een Dumbvalve er laten inleggen en een Straight cold induction air met K&N filter met een bumper intake. ( Mooi en luid PSSST geluid )

Ook is er een straight pipe exhaust op zodat de turbo beter kan " ademen " laten we maar zeggen , dit geeft me een enorme leuke belevenis en een mooi diep en gemeen geluid.

Deze kleine modificaties zullen me wel enkele PKs hebben opgeleverd maar zoals ik al zei deze week ga ik naar de testbank voor enkele Dyno runs en gaan ze tegelijkertijd de auto van software aanpassen en finetuning van alle mods die er op zijn. Benieuwd voor het resultaat.

Voor de muziek liefhebbers heb ik een handgemaakte subwoofer box met een 12 inch Kicker comp aangestuurd door een phoenix gold amp en voor de rest tweeters, side doors and 6x9's van pioneer aangestuurd door een 4 channel amp van Targa allemaal gelinkt tot men Alpine Cd/usb speler.
:) :grin:
ackten

Mijn advies ga naar fastchip, zeg niet dat dyno en evo tuning slecht is maar bij de dynodag vorige week kwamen er regelmatig auto's voorbij die ergens anders getuned waren die pingelden. Niet goed dus.
~thijs~
Contacteer:

De beste man woont in Zuid Afrika..... dan is NL best een stukkie rijden...
Maarten-Jan
Car: R19.R

Je moet er wat voor over hebben :p
DennisT
Moderator

Die mapping kan toch ook digitaal verstuurd worden? :p
ackten

Hahah lol, en dan ga je er maar vanuit dat iedereen uit BE/NL komt. Mijn excuus.
AntonDaems

Haha sorry , Ja naar BE of NL rijden vanaf hier is een beetje ver.
Kleine verandering in het plan. Deze zondag zal het waarschijnlijk gebeuren, het zal niet gedaan worden door evo / dyno maar zal gedaan worden door " Stealth Tuning " Blijkt dat ze een franchise gaan openen in Belgie omdat de Belgen onder de indruk zijn van de prestaties en uitgevoerd werk van hun ...
Ik zal jullie laten weten wat het is erna , ben benieuwd wat het geeft, zal ook 1 van de volgenden eens een filmje plaatsen van men Dumbvalve geluid en uitlaat geluid. :)
AntonDaems

Downpipe zit erop . 76mm plus volledig Decat. Ook een straight exhaust system van 65mm. mooi geluid en een voelbaar verschil in acceleratie :)
Plaats reactie