http://forum.clubcinq.nl/viewtopic.php?f=2&t=12986
Overigens dacht ik eerst dat hij de oude R5-16V van Gerry bedoelde. Maar na navraag was dat hem dus niet.

Wakker worden heGerryTT schreef:He Chris, hij is terecht![]()
Niels, je hebt indruk gemaakt![]()
http://forum.clubcinq.nl/viewtopic.php?f=2&t=12986
Robke in wat voor auto reed jij dan?Robke schreef:Afgelopen zaterdag op de autobahn nog achter een A3 2.0 T ding (200pk/280Nm) gehangen, maar dat schoot ook van geen kanten op.....![]()
Ik moest telkens van het gas af omdat ik op hem inliep....
Daarna maar laten gaan, het was toch te druk om lekker door te kunnen rijden.
Bedoel je de Ibiza 130pk? Moet je kijken wat er uit te halen valt>Robke schreef:Dan moet hij alsnog aardig z'n best doen om me voor te blijven.
Ik heb een Ibiza 1.9 TDI met een grotere föhn erop.
Pfff veel hoor! Heb je hem ook door JD laten doen?Robke schreef:Niks nieuws onder de zon.
De mijne zit op 231,5pk en 450Nm met de originele verstuivers.
Boven de 180-190 pk moet je aan een grotere turbo gaan denken met die 130pk motoren.
Ik had het kenteken inderdaad direct ingtevoerd op mijn tel.Adinsx schreef:Haha... hij heeft dus echt het kenteken onthouden, gecontroleerd. (of misschien al wel bij het stoplicht op de telefoon)
Geweldig
Op het CRX-forum ook een reactie:
http://www.decrxgarage.nl/index.php/for ... start=2720Ed9 vs Renault 5 gelijk op van 0 TOT 140. Volgens kenteken heeft ie 45 pk lol..
en wat verstook je gemiddeld met dat apparaat?..........de pest is dat ik best een snelle diesel zou willen, maar dan kan je ook net zo goed benzine blijven rijden met de huidige dieselprijzen aan de pomp.Robke schreef:Proberen mogen ze het altijd.
@Patrick: Het blijft inderdaad een stinkdiesel, maarja je moet roeien met de riemen die je hebt.
Hij mag eventueel (voor de juiste prijs uiteraard) van eigenaar wisselen, ik heb straks een auto van de zaak en maak dus eigenlijk veel te weinig kilometers voor een diesel, dus sla je slag!
Was onderweg naar Ruinerwold, was een Duitser, hij ging naast me rijden. Toeterde, gaf een duimpje en ging er volgas vandoor. Heerlijk dat geluid. Kwam boven mijn V8 uitFerdy schreef:Worth the tryRonald1916V schreef:Dodge W200 5.2 V8 vs. Dodge Ram 8.2 V10 SRT-10..
0-1..![]()
De boordcomputer zegt me dat ik 5.8l/100km heb verbruikt over de laatste 12.000 km. Wanneer ik het aan de pomp omreken kom ik zelfs nog iets zuiniger uit, dan zit ik meestal rond de 1:18.Arno17 schreef:en wat verstook je gemiddeld met dat apparaat?..........de pest is dat ik best een snelle diesel zou willen, maar dan kan je ook net zo goed benzine blijven rijden met de huidige dieselprijzen aan de pomp.
Zit nu op 1 op 18 en dat is 1x per week tanken na zeg maar 900 km.
Beide 5 liter gas verderRonald1916V schreef:Was onderweg naar Ruinerwold, was een Duitser, hij ging naast me rijden. Toeterde, gaf een duimpje en ging er volgas vandoor. Heerlijk dat geluid. Kwam boven mijn V8 uitFerdy schreef:Worth the tryRonald1916V schreef:Dodge W200 5.2 V8 vs. Dodge Ram 8.2 V10 SRT-10..
0-1..![]()
Ik denk niet dat ik dat zou gaan halen met jouw bolide....zit nu al met de Megane op gemiddeld 1 op 18 ( al moet dat wel grof zuiniger kunnen ).Robke schreef:De boordcomputer zegt me dat ik 5.8l/100km heb verbruikt over de laatste 12.000 km. Wanneer ik het aan de pomp omreken kom ik zelfs nog iets zuiniger uit, dan zit ik meestal rond de 1:18.Arno17 schreef:en wat verstook je gemiddeld met dat apparaat?..........de pest is dat ik best een snelle diesel zou willen, maar dan kan je ook net zo goed benzine blijven rijden met de huidige dieselprijzen aan de pomp.
Zit nu op 1 op 18 en dat is 1x per week tanken na zeg maar 900 km.![]()
De uitlaat wordt toch ook wel regelmatig even schoon geblazen, dus het verbruik valt me reuze mee.![]()