Ik wil iets meer de nadruk op snelheid leggen en wil gaan voor tussen de 160 en 170 pk ongeveer wat goed te doen moet zijn met die setup en een custom map denk ik, hoop ik etc

Tja.... die polo van m'n ma gaat niet zo snel,moest zelfs in de 4e versnelling blijven rijden anders liep de snelheid terugTim schreef:Zo laat pas in Amersfoort?? Dan had je echt wat meer gas moeten geven haha![]()
Of je had mij de aanhanger mee moeten geven, dan was je snel thuis
Aan 't vermogen ligt het niet, die korte bak er achter is ook wel lachen.Roald schreef:Gezien de deuk in de kofferklep doet ie wel pogingen
Geen pm te vinden hoor...Roald schreef:@Tutuur,
Thx, die verlaging komt er wel hoor![]()
@Ronald
Je hebt een pm![]()
@Xabre
Die had ik al een tijdje door
Vreemd kennelijk heb ik zitten slapen nu moet ie er wel zijnRonald1916V schreef:Geen pm te vinden hoor...Roald schreef:@Tutuur,
Thx, die verlaging komt er wel hoor![]()
@Ronald
Je hebt een pm![]()
@Xabre
Die had ik al een tijdje door
ThxRemon schreef:Staat dik hoor! Welke bandenmaat heb je er nu onder?
Nee daar gaat een verse/frisse F7P kop voor klaar gemaakt worden, zodat het uiteindelijk neer komt op een engine swap.tutuur schreef:Mooi dat ie weer helemaal soepeltjes loopt!
Maar de kop gaat er toch van af voor op het 2.0 blok toch?
Laat dan gelijk die zuigers ff afdraaien
Dat zei Ronald ook als mogelijkheid, echter gaan we het makkelijker oplossen, als ronald zijn cup achteras er onder heeft zitten zetten we zijn standaard achteras onder mijn 19 16vMartijn Kool schreef:die bout boor je uit met boor 10,2
dan tap je er M12 in
je neemt een grote M12 10.9 bout en wat fatsoenlijke moeren, een slijptol en een hamer
ik zei toch dat je het niet bij die prutser moest laten doen?:P
Thx doe m'n best, al is die van Xabre ook heel erg mooi (nieuwstaat)Christiaan schreef:Wel ff lezen Leon, moet een nieuwe achteras onder omdat deze gesloopt is, en niet meer te verlagen![]()
![]()
Gaat er super uit zien als de achterkant ook gezakt is!! Mooiste 16v van NL dit als het aan mij ligt!!