Voor de mensen die zich vervelen deze nacht! http://www.ibood.com/nl/nl/
Een site met leuke aanbiedingen totdat de voorraad op is.
Dan komt er weer wat nieuws
Gewoon getimed of aantal verkopen. iBood heeft geen voorraad maar afspraken met leveranciers. De Hunt is een zeer goed werkende marketingtruc. Ga er maar eens een nacht zitten, komen veel artikelen 2x langs. Geniale opzet, en goeie deals. Had ik het maar verzonnen
werkt inderdaad erg goed ja... Ik dacht straks, ik zal even gaan kijken, maar inmiddels loop ik al een kleine 2 uur om de 5 minuten even naar het beeldscherm
Martijn schreef:Hbase.nl geeft ineens twee keuzes: particulier of zakelijk. Particulier levert niets op, zakelijk geeft wel onderdelen maar geen prijzen.
Zijn er nog andere websites, vergelijkbaar met wat hbase.nl eerder was?
Martijn schreef:Hbase.nl geeft ineens twee keuzes: particulier of zakelijk. Particulier levert niets op, zakelijk geeft wel onderdelen maar geen prijzen.
Zijn er nog andere websites, vergelijkbaar met wat hbase.nl eerder was?
Gaan er nog mensen zaterdag naar de Oldtimerdag in Ruinerwold ? is altijd wel gezellig druk en wel leuk spul te zien. Zaterdagmorgen de dodge hier en daar even bijspuiten en ook even kijken daar
Willeon de Zoete schreef:Ik zie je vast wel weer voorbij komen!
Ja, lijkt me wel weer even geinig. al 2 maand niet gereden met de Dodge ofzo dus is weer een mooi stukje toeren met dat ding. morgen eens even kijken hoe hoog de LPG prijs is.
Willeon de Zoete schreef:Ik zie je vast wel weer voorbij komen!
voorbij komen zal morgen wel lukken, net als naar oldtimers kijken... Maar goed ik moet nog een stukje verder om te kijken naar een nieuw projectje....
Ik wil degenen die op zoek zijn naar een mooie diesel graag wijzen op deze fantastische auto!
Jullie zullen zien dat dit wel het toppunt van goede smaak is... http://link.marktplaats.nl/473644666
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"