Hallo,
Ik wil mijn Buitenspiegels en Deurklinken mee laten spuiten, De logo's achter weg laten halen. En op mijn motorkap zit steenslag kunnen ze dat herstellen of moet het opnieuw gespoten worden?
Weten jullie ongeveer wat ik dan kwijt ben?
Gr,
Peter
Delen laten spuiten
-
- Berichten: 131
- Lid geworden op: ma 5 okt 2009 17:24
- Locatie: Tilburg
Megane Coupé 2.0 8v
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ik zou gewoon langs een paar spuiters rijden.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
precies. Moet er gelast worden bij het verwijderen van die logo's? demonteer je alles zelf? Motorkap moet je dan gewoon opnieuw laten spuiten. Je bent denk ik zo 5 tot 7 honderd kwijt.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Berichten: 131
- Lid geworden op: ma 5 okt 2009 17:24
- Locatie: Tilburg
Oke.. bedankt he 
Megane Coupé 2.0 8v
Bij een goede spuiter met redelijke prijzen bij mij in de buurt vragen ze 150 Euro voor spoiler, voor- of achterbumper.
Verder 200 Euro voor een kleiner plaatdeel zoals deuren en voorschermen. Voor de achterschermen 250 en voor een dak of motorkap met volledig kaalschuren 300 Euro.
Hele auto iets minder dan 2000 Euro.
Verder 200 Euro voor een kleiner plaatdeel zoals deuren en voorschermen. Voor de achterschermen 250 en voor een dak of motorkap met volledig kaalschuren 300 Euro.
Hele auto iets minder dan 2000 Euro.
-
- Berichten: 532
- Lid geworden op: ma 29 sep 2003 20:46
- Locatie: Lelystad
- Contacteer:
is dat dan inclusief al het voorwerk of enkel schuren en spuiten ??
Je hebt al veel gewonnen als je de te spuiten onderdelen los aanlevert, liefst vrij van alle onderdelen als strips, badges, lampen, sloten etc. Verder hangt het er van af of je haast hebt en of je een bon wilt hebben. Meestal willen ze het schuren en plamuren zelf doen. Dan weten ze dat het goed gebeurd.
Ik betaalde voor de neus van de R19 700 euro. Dat zijn motorkap, luchthapper, 2 spatborden, grille, bumper. Er zat een behoorlijke berg uitdeuk werk en plamuurwerk in. Ik had geen haast en het was even rustig in de zaak. Ik heb alles los en kaal (zonder strips aangeleverd).
Ik betaalde voor de neus van de R19 700 euro. Dat zijn motorkap, luchthapper, 2 spatborden, grille, bumper. Er zat een behoorlijke berg uitdeuk werk en plamuurwerk in. Ik had geen haast en het was even rustig in de zaak. Ik heb alles los en kaal (zonder strips aangeleverd).
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: wo 2 jan 2008 9:45
- Locatie: Waddinxveen ZH
- Contacteer:
Ik betaalde zonder bon 1900 euro inclusief een hoop schuur / plamuur / las / spuitwerk. voor de gehele auto.
Dat is de compleet prijs dus inclusief schuren, beetje plamuren, spuiten en demonteren/monteren.Negotiator schreef:is dat dan inclusief al het voorwerk of enkel schuren en spuiten ??
Uitgaand van geen grotere schades dan steenslag en putjes/kleine deukjes en uiteraard zonder onverwachte maar noodzakelijke bijkomende kosten zoals laswerk of slechte ondegrond van bijvoorbeeld een slechte reparatie/restauratie in het verleden.
Dinsdag wordt mijn originele achterklep spoiler gedemonteerd en de nieuwe RS182 Trophy spoiler gespoten en gemonteerd voor 150 Euro inclusief het monteren van de nieuwe kortere gasveren.
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: do 6 mar 2014 11:49
Dat is wel een goeie prijs.cliogek schreef:Dat is de compleet prijs dus inclusief schuren, beetje plamuren, spuiten en demonteren/monteren.Negotiator schreef:is dat dan inclusief al het voorwerk of enkel schuren en spuiten ??
Uitgaand van geen grotere schades dan steenslag en putjes/kleine deukjes en uiteraard zonder onverwachte maar noodzakelijke bijkomende kosten zoals laswerk of slechte ondegrond van bijvoorbeeld een slechte reparatie/restauratie in het verleden.
Dinsdag wordt mijn originele achterklep spoiler gedemonteerd en de nieuwe RS182 Trophy spoiler gespoten en gemonteerd voor 150 Euro inclusief het monteren van de nieuwe kortere gasveren.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Steeds meer milieu regels en wetten waar ze zich aan moeten houden.remco2706 schreef:Ik moet toevallig mijn bumper laten spuiten,veelal tussen de 400 en 500 euro.
Dus volgens mij zijn ze flink duurder geworden.
Daarbij zijn de bovengenoemde prijzen ook van het jaar kruik natuurlijk.

Project: GTT Blue Sport
Ik vind die prijzen nergens meer over gaan,tot aan het asociale toe.
Paar dagen geleden stond er in de krant dat steeds meer mensen doorrijden met lichtere schades,vind ik niet zo gek.
En dan klagen dat ze steeds minder klanten hebben,je krijgt de indruk dat je er een compleet aandelenpakket bijkrijgt.
Paar dagen geleden stond er in de krant dat steeds meer mensen doorrijden met lichtere schades,vind ik niet zo gek.
En dan klagen dat ze steeds minder klanten hebben,je krijgt de indruk dat je er een compleet aandelenpakket bijkrijgt.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
En vergeet alle achterlijke regels van de verzekeraars niet.remco2706 schreef:Ik vind die prijzen nergens meer over gaan,tot aan het asociale toe.
Paar dagen geleden stond er in de krant dat steeds meer mensen doorrijden met lichtere schades,vind ik niet zo gek.
En dan klagen dat ze steeds minder klanten hebben,je krijgt de indruk dat je er een compleet aandelenpakket bijkrijgt.

Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Gerald schreef:Steeds meer milieu regels en wetten waar ze zich aan moeten houden.remco2706 schreef:Ik moet toevallig mijn bumper laten spuiten,veelal tussen de 400 en 500 euro.
Dus volgens mij zijn ze flink duurder geworden.
Daarbij zijn de bovengenoemde prijzen ook van het jaar kruik natuurlijk.
400-500 voor het spuiten van 1 bumper prijzen uit het jaar kruik?

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ja klopt helaas,bij 4 bedrijven geinformeerd allen tussen de 400 en 500 met uitschieters naar 550 euro.
Verbaast me ten zeerste dat er nog niemand in dat gat gesprongen is,iemand met een eenvoudig onderkomen desnoods een schuurtje,met een stofvrije ruimte erin uiteraad,die goedkoop en goed kleine delen kan spuiten.
Mijn vorige auto zat onder de krassen en parkeurdeukjes en bijna kaal van steenslag,maar met die prijzen verdom ik het om te laten repareren,tot nu dan
Verbaast me ten zeerste dat er nog niemand in dat gat gesprongen is,iemand met een eenvoudig onderkomen desnoods een schuurtje,met een stofvrije ruimte erin uiteraad,die goedkoop en goed kleine delen kan spuiten.
Mijn vorige auto zat onder de krassen en parkeurdeukjes en bijna kaal van steenslag,maar met die prijzen verdom ik het om te laten repareren,tot nu dan

-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Die zijn er wel hoorremco2706 schreef:Ja klopt helaas,bij 4 bedrijven geinformeerd allen tussen de 400 en 500 met uitschieters naar 550 euro.
Verbaast me ten zeerste dat er nog niemand in dat gat gesprongen is,iemand met een eenvoudig onderkomen desnoods een schuurtje,met een stofvrije ruimte erin uiteraad,die goedkoop en goed kleine delen kan spuiten.
Mijn vorige auto zat onder de krassen en parkeurdeukjes en bijna kaal van steenslag,maar met die prijzen verdom ik het om te laten repareren,tot nu dan

Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
+1larsdijkstra schreef:Die zijn er wel hoorremco2706 schreef:Ja klopt helaas,bij 4 bedrijven geinformeerd allen tussen de 400 en 500 met uitschieters naar 550 euro.
Verbaast me ten zeerste dat er nog niemand in dat gat gesprongen is,iemand met een eenvoudig onderkomen desnoods een schuurtje,met een stofvrije ruimte erin uiteraad,die goedkoop en goed kleine delen kan spuiten.
Mijn vorige auto zat onder de krassen en parkeurdeukjes en bijna kaal van steenslag,maar met die prijzen verdom ik het om te laten repareren,tot nu dan

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship