ronald clio schreef:Vakwerk Jean-Paul!
Erg gaaf om te zien dat de ''ex-Bleekemolen'' Cup Clio weer in ere wordt hersteld!
Wat een kinderachtig gedoe zeg omtrent de ''Marlboro'' reclame..
Je mag ook helemaal niks meer tegenwoordig..
Trouwens: Heb je al een trekhaak onder je Williams zitten??
http://i884.photobucket.com/albums/ac47 ... lioCup.jpg[/img]
Groetjes,
Ronald
Thanks, het was wel een grote klus door al het meet en afplakwerk. Mn Williams staat wel thuis ondertussen, maar geen trekhaak en voorlopig ook geen tijd. Volgende week ga ik de carros spuiten, dus met wat geluk staat hij begin augustus weer eens op wielen.
@ Wouter: mogelijk wel, maar niet aantoonbaar. Er zijn inderdaad vermoedens dat chantal in 94 wellicht met deze carros gereden heeft, maar dat is slechts een vermoeden. Zeker is dat kalff in 95 met deze gereden heeft, en phil in 96.
Door oude klassementen terug te zoeken van de eurocup is te zien dat bleekemolen bijna zeker 2 auto's mee had rijden, en dat is de reden dat ik niet zeker kan zijn dat Chantal ermee gereden heeft. Er zweeft ergens een foto van Chantal op zandvoort, aan die carros zit een uitsparing voor de eurocup uitlaat.
@ Steve, ik maak wat delen in compleet wit of rood, dan is het Marlboro meteen gebroken mochten ze lastig doen. In het begin gewoon proberen in ieder geval.

Evt is een slecht klevende sticker ook een alternatief.
Tom, zoek jij wat stickers uit dan? Het liefst bloemetjes en beestjes