Ja zoiets had ik ook hahaha ik kon hem ook zo verdraaien ....TOUR DE CORSE schreef:
Ik heb denk ik wel gevonden waarom de auto niet echt goed liep jochem! En misschien ook wel deze ravage heeft veroorzaakt. Toen ik de kop demonteerde en het onstekingshuis vast pakte kon ik deze gewoon met de hand draaien! (bekend voor jou volgens mij) dus ga er eigenlijk van uit dat deze gewoon niet goed heeft gestaan! Ook werkte de centrifugaal vervroeging helemaal nie meer. Ook dit bevorderd het rijgedrag nie helemaal denk ik.
Ik ben wel benieuwd hoe je hem op tijd gaat zetten ...met die 10graden .
Wij zijn er namelijk nog niet 100% zeker van dat de van mij nu goed staat ..
Het streepje op de bak en dan het streepje op het vliegwiel gelijk is dat het bdp, en moet ie dan nog 10graden terug/vooruit gezet worden of is dat nou meteen al die 10graden ?...
Als jij het weet hoor ik het graag van je ...
Van de week maar eens gebeld voor mijn turbo ....maar die ligt al ff klaar op het schap....zal wel weer een beste rekening worden, dus hij ligt me nog ff best
