Hier nog een beestige fotothe reaper schreef:de zwarte is dan ook toch echt een dik beest !!!
[img]http://i196.photobucket.com/albums/aa35 ... /93833.jpg[/img]
Hier nog een beestige fotothe reaper schreef:de zwarte is dan ook toch echt een dik beest !!!
Ik heb verscheidene spoorverbreders getest,als de Megane verlaagd is kan je max 1cm spacers steken (achteraan) ,ga je breder dan raakt hij gegarandeerd de plastieken binnenkuip.Met mijn TSW velgen heb ik meer ruimte tussen de remklauwen dan met de originele velgen.De Megane heeft een starre achteras,dit wil zeggen dat de wielen recht naar binnenveren,bij de meeste auto's veren de wielen schuin naar binnen en kan je breder gaan dan met de Megane.Ed87 schreef:ja dat staat wel dik ja.![]()
ik hoef ook niet veel omlaag alleen zodat het mooi uit komt en niet dat ie te hoog op zijn pootjes staat dus 4 cm is al meer dan voldoende. en het ligt ook aan de stugheid van de veertjes natuurlijk hoe snel je aanloopt...
en 1 cm maar naar buiten?als je naar de ruimte kijkt die ik nu tussen de buitenkant van de velg en de rand van de wielkast heb zou je toch zeggen dat ik nog wel 2,5 3 cm naar buiten zou kunnen (vooral achter dan)
heb je gekeken wat je kunt doen met spoorverbreders? (niet ideaal maar je moet wat he) en hoe zit het met je ruimte tussen de remklauwen en de velgen, die is bij de originele velg al behoorlijk krap. vandaar zeker die hoge ET-waarde?
hoeveel heb jij 'm verlaagd dan? en waarmee? ziet er wel stuk beter uit ditdixie1 schreef:Als je de Megane lager wilt mag je ni meer dan 4cm verlagen,anders moet je elke week een nieuwe kardan as langs de bestuurder zijde steken,ook de brede sloffen zal ni zo simpel zijn omdat je max 1cm naar buiten kan gaan want anders raken de banden de wielkas (bij een verlaagde toch) het probleem is dat de originele wielen een ET hebben van 65 (8.25" breed) en dat de meeste aftermarket wielen een ET van 45 en minder hebben dus veel keus is er niet,ik heb de TSW Nurburgring wielen gestoken 9" breed met een ET 63 met 245 bandjes.
[img]http://i196.photobucket.com/albums/aa35 ... dLarge.jpg[/img]
dankjeAnthonyR schreef:dikke kont zo!![]()
Verlaagd met KW variant 3,ongeveer 4 cm lager dan origineel,de TSW wielen komen 12mm verder naar buiten dan de originele,je moet wel een schroefje uit de wielkast verwijderen en de plastieken binnenkappen hier en daar een beetje trimmen anders raken de banden de wielkast.Ed87 schreef:hoeveel heb jij 'm verlaagd dan? en waarmee? ziet er wel stuk beter uit ditdixie1 schreef:Als je de Megane lager wilt mag je ni meer dan 4cm verlagen,anders moet je elke week een nieuwe kardan as langs de bestuurder zijde steken,ook de brede sloffen zal ni zo simpel zijn omdat je max 1cm naar buiten kan gaan want anders raken de banden de wielkas (bij een verlaagde toch) het probleem is dat de originele wielen een ET hebben van 65 (8.25" breed) en dat de meeste aftermarket wielen een ET van 45 en minder hebben dus veel keus is er niet,ik heb de TSW Nurburgring wielen gestoken 9" breed met een ET 63 met 245 bandjes.
[img]http://i196.photobucket.com/albums/aa35 ... dLarge.jpg[/img]bij jouw zien de wielkasten er wel al netjes opgevuld uit... hoever liggen je achterwielen nu terug uit de wielkast?
Ook als ik er alleen in zit....Ed87 schreef:als je er alleen in zit ook al? of alleen met passagiers achterin/ belading?
nee, misschien heb je gelijk... zwart spuiten is ook nog een optie...tutuur schreef:ik zou het niet doen! dan word het zo'n groot vlak....
Ja ik en een kennis hebben een dumpvalve gehad op onze RS, maar ik heb ze terug gedemonteerd,ik vond dat tijdens het schakelen het een beetje langer duurde voor de turbo terug op druk was.Ed87 schreef:nee, misschien heb je gelijk... zwart spuiten is ook nog een optie...tutuur schreef:ik zou het niet doen! dan word het zo'n groot vlak....
iemand ervaring met een dumpvalve op de rs zetten (vorige type mag ook) ik ben benieuwd of het echt zo vet is als ik denk dat het is....
en ik weet nie of ze moeilijk gaan doen ivm garantie.
Informeer eens bij VKV, die hadden op hun vorige demo ook een dumpvalve meen ik.Ed87 schreef:nee, misschien heb je gelijk... zwart spuiten is ook nog een optie...tutuur schreef:ik zou het niet doen! dan word het zo'n groot vlak....
iemand ervaring met een dumpvalve op de rs zetten (vorige type mag ook) ik ben benieuwd of het echt zo vet is als ik denk dat het is....
en ik weet nie of ze moeilijk gaan doen ivm garantie.
Als je hem ni verlaagd:Ed87 schreef:Ja daar was ik al bang voor idd.de standaard megane heeft een lagere et waarde...
![]()
heeft iemand een idee wat de minimale et waarde is die er onder de rs past? en dan bedoel ik als je m niet verlaagd of een klein beetje verlaagd.
Ja dat is ook omdat hij zo laag ligt,die heeft zeker zijn plastieken binnenkappen verwijderd anders is het onmogelijk..Arno17 schreef:Die witte is cool!