Dat vind ik ook een beetje bizar veel! Met alcohol op rijden kost je nog minder...
Dit is de boete van het ingehouden rijbewijs?paqbro schreef:Gisteren kreeg ik de bekeuring binnen: 810 euro, slik.
Ik heb 60 km te hard gereden binnen de bebouwde kom.
Nou vind ik 810 euro wel heel erg hoog, het is mijn eerste keer dat ik bekeurd ben voor sneller dan 30km/h.
Wie heeft ervaring, aangezien je de bedragen niet op internet vind.
Ik heb trouwens ook geen oproep voor de rechtbank gehad.
Daar wordt ook niet om gevraagd.jahuisman schreef:Waarom rij je 60 km te hard, ongecorrigeerd 66 km binnen de bebouwde kom.
Je bent toch ook vader.
Ik kan hier niet echt medelijden mee hebben.
Alles waar een bordje staat dat het onder een dorp of stad valt is bebouwde kom. Ook landwegen dus, je kan mij niet vertellen dat je op een landweg nooit te hard hebt gereden?jahuisman schreef:Waarom rij je 60 km te hard, ongecorrigeerd 66 km binnen de bebouwde kom.
Je bent toch ook vader.
Ik kan hier niet echt medelijden mee hebben.
Oude discussie en eens met je verhaal.Merijn schreef:Zoals altijd met boetes voor bekeuringen is het een momentopname en wordt er geen rekening gehouden met de omstandigheden. Van mij mogen ze namelijk veel hogere boetes uitschrijven als mensen veel te hard rijden op wegen waar het niet kan en het ook nog eens druk is met fietsers en voetgangers (bijvoorbeeld rond treinstations in de spits). Maar ja, zie dat maar eens te controleren...
Ik zie de politie maar zelden controleren op nuttige plaatsen... En da's gewoon een gemiste kans. Echt veel respect afdwingen gaat op deze manier niet lukken.
Dan is dat hoogst waarschijnlijk de rede dat je deze hoge boete hebt gekregen!paqbro schreef:Na 12 dagen had ik het rijbewijs weer in huis en rijd ik weer vrolijk rond met de max. snelheid. Voor het echte rijden doe ik wel een retourtje Duitsland
Was dat niet 290 pk?ARNO16V schreef:Dat is erg netjes zeg!! Is ook gechipt toch?
De RS monitor is ver van juist,ik heb zeker een keer of 5 getest met de RS monitor samen met de Racelogic performance meter die via satelliet werkt en het verschil tussen beiden kan meer dan 1 seconde bedragen.paqbro schreef:Op het CRS forum heb ik een draadje over de 0 tot 100 tijd van de Mégane RS250. Hier is mijn laatste sprintje waar ik zelf ook even van de tijd stond te kijken:
[img]http://farm6.static.flickr.com/5273/586 ... e59f_z.jpg[/img]