Hulp gezocht. Waardering erg groot (velg antraciet 16 inch)

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
alexandros RS

Hoi allemaal,

Het is een tijdje geleden dat ik op het forum actief was. Helaas geen Rs-en meer voor de deur maar een clio 3 ivm vaderschap. Clio voor vrouw lief gekocht en is hier zeer blij mee gelukkig. Vandaag kreeg ik alleen een belletje dat ze het linker voorwiel aan gort heeft gereden incl band.

Nu hoop ik op wat reactie's waar ik een losse velg van dit type kan halen.
zijn niet origineel renault helaas Het gaat om 16 inch antraciet. Ook zoek ik 1 band 205/45/16 uniroyal rainsport type 1.

Op marktplaats staat de advertentie, weet niet meer zo gauw hoe ik hier een foto moet posten? |:

linkje marktplaats http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/r ... ng-cl.html

Ook mijn excuus als ik een verkeerde topic heb geplaatst maar ben er een tijdje uit geweest.

alvast hartelijk dank!
Laatst gewijzigd door alexandros RS op vr 27 mei 2011 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Heb je een link naar de Marktplaats advertentie?
Tom
Moderator
Car: MB

Te koop gevraagd mag niet hier. Daar is RTC markt voor. En wellicht ook een idee om er bij te zeggen wat je nou precies voor velg zoekt? En nog een tip. Als je banden al een eind heen zijn bestel er dan gewoon 2 (nieuwe) en houd die ene als reserve (het blijven vrouwen he (0) )
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
alexandros RS

AnthonyR schreef:Heb je een link naar de Marktplaats advertentie?

http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/r ... ng-cl.html
alexandros RS

[quote="Tom"]Te koop gevraagd mag niet hier. Daar is RTC markt voor. En wellicht ook een idee om er bij te zeggen wat je nou precies voor velg zoekt? En nog een tip. Als je banden al een eind heen zijn bestel er dan gewoon 2 (nieuwe) en houd die ene als reserve (het blijven vrouwen he (0) )[/quote

Bedankt voor je reactie, banden hebben nog ruim 7mm profiel. Denk inderdaad dat het 2 nieuwe worden.Wil eigenlijk niet met verschillende banden rijden. Vind ik geen pan, 4 nieuwe word alleen erg duur.Hoop daarom dat iemand weet waar ik nog het oude type op de kop kan tikken in de gevraagde maat. Nieuw of gebruikt welkom.]
Plaats reactie