Jaja, later als ik groot ben...tutuur schreef:Ga jij nou maar eens wat afmaken

Jaja, later als ik groot ben...tutuur schreef:Ga jij nou maar eens wat afmaken
Hier kan ik me overigens wel in vinden.Tom schreef:Maar met een ietwat andere fotokeuze hadden ze de club wel beter tot zijn recht kunnen laten komen.
Chris schreef:
@ Arno, even afdwalen... Wat was er in jouw beleving mis aan het 2F2F stukje?!
Scannen !Patrick.B schreef:Nou heb hem gekocht. Valt dat even tegen.
Er staan foto's en verhalen in van NIET leden. Erg jammer dat AW niet de moet heeft gedaan om met wat meer leden te spreken.
Wel leuk om te lezen was het stukje van Chris (of over).
Ze hadden wel wat meer foto's mogen plaatsen van standaard rsjes en andere leuk standaard spul.
Met deze foto's word het TUNING benadrukt. Dus nu zeker VOOR een andere naam.
Wouter de Wit schreef:thanks to the clio club
linkje naar het filmpje ?Arno17 schreef:Chris schreef:
@ Arno, even afdwalen... Wat was er in jouw beleving mis aan het 2F2F stukje?!
Kijk nog maar eens naar het filmpje vanaf 2.24 tot 2.40.....jakkes wat een sukkel.
Auto met 450 pk speciaal voor dit baantje ( anders 650pk ) en dan verbaasd zijn over de power en het uitbreken van de auto......let vooral over het niet onder controle hebben van de auto.
Dit probleem had de man ook in de Twingo RS tijdens de dag op Zolder, dhr Bastiaans ( Phil ) was niet bepaald onder de indruk van de man.
Maar goed, het niveau van de journalisten van Autoweek is sowieso bedroevend en dan doel ik natuurlijk niet op de rijderskwaliteiten...........is mijn mening.
Grrrrr zit ik weer de hele dag met die doewaaaa, spaart u ook zegeltjes en vuile slet in mijn hoofdFerdy schreef:Oh ja...
Tis weer vrijdag
Waarom?Net Hessel van het RTC nog aan de telefoon gehad, hij vertelde me dat hij al had aangegeven dat hij veel autos van de andere clubs terug wilde zien in het artikel. Dat heeft hij wel gekregen denk ik zo
Maar in mijn stukje staat wel clio-club!!
Heb aan de journalist aangegeven dat het een meeting is van ter ere van de rtc en dat ik het OOK fijn zou vinden als er foto's van auto's van andere clubs bij het artikel zouden staan, ik benoemde RCB en CRS. Tevens gaf ik aan dat we als RTC veel clubs hebben uitgenodigd voor de meeting.Arco schreef:Mee eens. Kan er met mijn ouwe pet niet bij als dat zo is ....
Wij als RTC maken en doen een openingsmeeting en wat ik lees en zie is spul en mensen vabn een andere club (Chris daar gelaten natuurlijk ...)
"Wij" als RTC zijn een club met diverse auto's en leden en dan stukjes teruglezen over een andere club... Zonde.
4 pagina's ja, daarvan is de kop van RTC en het stukje van Chris ook van RTC, de rest is bekend.Riël schreef:He, we hebben 4 pagina's Autoweek!
Het gaat mij niet of iemand een betalend lid is. Maar deze meeting stond in het teken van het 10 jarige bestaan van de RTC. En dus precies wat jij aanhaalt is dus vreemd. Wat heeft de clio club nou te maken met het 10 jarige bestaan van de RTC? Begrijp niet verkeerd ik snap best dat het leuk is dat de clio club genoemd word. Alleen is dit wel vreemd als het gaat om de RTC.Age schreef: de ClioClub is toch weer ff genoemd...
en daar gaat het toch om?Patrick.B schreef: Het is leuk dat de AW aandacht aan dit event heeft gegeven.