Dusseh, if you can't beat them, join them...

Ik heb een badmuts, telt dat ook?Merijn schreef:Dat vooroordeel kun je niet wegnemen. Dat gaat pas gebeuren als tuning (in z'n algemeenheid) niet meer geassocieerd wordt met petjes-volk. En dat gaat de RTC echt niet voor elkaar boksen.
Dusseh, if you can't beat them, join them...Weg met dat petjes-tjoening label wat er op de club geplakt wordt.
Woensdagochtend gaat de oude eruit, 's middags de nieuwe erin is mijn ervaring.Robke schreef:Volgens mij ligt de Autoweek meestal pas donderdag in de winkel toch?
als je omschakelt krijg je ook een ander publiek. Klassiekers, alsook dagdagelijkse renaults. Financieel zal dat aantrekkelijker zijn voor de club alsook optisch zoals al aangehaald werd in het verslag. Zolang het woord tuning gebruikt wordt blijf je gebonden aan het petjes-spoiler verhaal.tutuur schreef:RTC klinkt zo lekker!!
RCN vind ik niks.... We gebruiken toch nooit het volle woord.
Kunnen we het niet gewoon RTC gaan noemen en in ons achterhoofd houden waar het voor staat?
Riël schreef:www.renaultclubnederland.nl
1pot nat-jo- schreef:Wat een slechte reportage. Het wordt ook hoog tijd dat meneer de reporter eens kentekens leert. De belgische afdeling aan de bbq ?????? t'zijn fransen meneer !
Autoweek is dan ook een scheit blad ( vooral dat papier van hun blad ) en die zogenaamde journalisten is helemaal een drama.-jo- schreef:de opmerking bij die 310 is ook om te kotsen.
Eens!.......Tom schreef:dat is natuurlijk ook weer dikke onzin. Een goede autojournalist kan een goede zijn in zijn vak zonder dat hij schumi klopt op het circuit.....
Met dat papier maak ik wel trouwens de beste pijltjes voor de blaaspijp van mijn zoontje!Arno17 schreef: Autoweek is dan ook een scheit blad ( vooral dat papier van hun blad )
Ben het eens met bovenstaande!tutuur schreef:Ik vind het 'tuning sjonnie gehalte' toch best meevallen. Alleen die ene plastic fantastic clio.
Verder staan er toch echt wel leuke projecten tussen.
Jammer dat het geen leden zijn: ja dat wel, dan hadden ze op een meeting met alleen leden moeten komen.
Het is nou eenmaal hun blad en zij beslissen wat ze er in willen hebben...
Ach, ons kent ons......Wouter de Wit schreef:Ik vind het leuk dat Autoweek hier de tijd voor genomen heeft, ze krijgen toch ook genoeg andere aanvragen