NeeMartijn Kool schreef:Oldskool denk ikGerald schreef:Iemand enig idee van wie die zwarte GTT met Zender turbo velgen is, kenteken GS-PP-07?

NeeMartijn Kool schreef:Oldskool denk ikGerald schreef:Iemand enig idee van wie die zwarte GTT met Zender turbo velgen is, kenteken GS-PP-07?
das toch al jaren bekend bij de rtc die combie.Hessel schreef:mooie velgen, staan goed bij dat zwart
dat klopt is eens iets anders als een 5je.Gerald schreef:[NeeMarcel was met die franse safrane biturbo
We hadden eigenlijk de politie ff moeten bellen, kijken hoesnel ze em hadden opgehaaldoldskool schreef:we hadden em s'morgens vroeg (04:00 uur)al bij het het hotel gedropt . wat volgens mij niet on opgemerkt was gebleven..![]()
xenon schreef:vue le beau temps , on avais prévus le BBQ !!
Merci pour la compliment mais je pense peut etre 2 ou 3 personne dans la club Hollandaise parler francais.xenon schreef:votre meeting et trés bien organiser !!
de belle AUTOS .
dommage de n'avoir pus parler avec personne de votre CLUB !!!
et la reunion/meeting en belgique ?xenon schreef:nous reviendrons en 2012 !
attend....xenon schreef:reste a voir si certain viendrons en France le 4 juin 2011
Haha en dan had ik het zelfs maar op een kwart vermogen staan.Steven schreef:Volgende keer iets zachter zetten, is niet zo best voor brakke mensenWilleon de Zoete schreef:Geluidsinstallatie/omroepinstallatie:
Net als vorig jaar stelt forumlid Cyril Stouten (forumnaam Cyst) ook dit jaar geheel gratis een professionele geluidsinstallatie beschikbaar! Dit jaar met nog meer speakers, zodat we over het gehele terrein beter te horen zijn!
Het bestuur en de meetingcommissie zijn Cyril hier enorm dankbaar voor!
Verder helemaal top
quelle reunion / meeting ?-jo- schreef:Merci pour la compliment mais je pense peut etre 2 ou 3 personne dans la club Hollandaise parler francais.xenon schreef:votre meeting et trés bien organiser !!
de belle AUTOS .
dommage de n'avoir pus parler avec personne de votre CLUB !!!
et la reunion/meeting en belgique ?xenon schreef:nous reviendrons en 2012 !
:
Het is wel weer duidelijk hoe Nederland bekend staat in het buitenlandChris schreef:Leuke reacties op onderstaand forum...![]()
http://www.twingo133.net/meets/dutch-cl ... t1128.html
Volgend jaar maar eens benaderen?!
Dutchies isnt German ofcits like holland! weed capitol of the world...
Op mijn werk hebben ze ( Litouwers ) het altijd over dat Nederlanders zeuren.....over van alles en nog wat.........en Amsterdam waar je van alles kan kopen.....Roald schreef:Het is wel weer duidelijk hoe Nederland bekend staat in het buitenlandChris schreef:Leuke reacties op onderstaand forum...![]()
http://www.twingo133.net/meets/dutch-cl ... t1128.html
Volgend jaar maar eens benaderen?!:
Dutchies isnt German ofcits like holland! weed capitol of the world...
Simpelweg omdat we niet op de hoogte gebracht werden en ook de freelance journalist, die het stuk schreef, niet wist wanneer zin stuk geplaatst werd.Adinsx schreef:Post het ook maar even hier
http://www.autoweek.nl/magazineartikel.php?id=13976
Het nummer van deze week bevat dus het verslag.
Raar dat het hier op het forum nog niet bekend was...
Hessel...je gaat hem weer voelen aankomen hé...die planning zit volgens mij goed gevuld maar de uitvoering laat te wensen over. Het is al lang geleden sinds de alv-nieuw bestuur-nieuwe wind toestand maar wat is er ondertussen daadwerkelijk gedaan ?Hessel schreef:@ Jo: dat is iets wat in de planning zit
Het zal wel aan mij liggen maar daar snap ik geen hol van.
Maar wat staat daarachter ??? Juist ...-jo- schreef:Dat klinkt als petjes, subwoofers en spoilers
wanneer wordt de clubnaam ook alweer aangepast ?
We hebben te maken met een vooroordeel. Moeten we zeker vanaf. Helemaal mee eens.....,maar niets is minder waar. Wat we aantreffen is een brede collectie van meer dan driehonderd Renaults van bijna alle types en bouwjaren. Daar komt Wybertje!....