Ik denk dat een goede Clio 16V zo'n Celica wel voor blijft.
Moet je anders ff am ring vragen, zal idd wel neerkomen op schuim eromheen, vind het zelf ook wat onzin van die grijze troep, blijf je alleen maar meer haken bij het uitstappen.derbimarcel schreef:oke![]()
Nog een vraagje over de ring.
Ik werd vorig weekend aangehouden door een Marshall.
Hoop gelul in het duits waar ik niet veel van begreep maar ik had geen helm op. Toen wees hij naar de kooi.
Moest me helm op doen of (denk ik) moes ik isolatie om de kooi hebben,
Is het zo dat als je met helm rijd je geen isolatie nodig heb?
maar hij wees ook naar de buizen bij de deuren.
Ik snap er dus niks van.
Want met die isolatie is de a stijl breder waardoor ik minder zie.
Die gast komt niet in de buurt van wat wat reden. Er staat me iets van bij dat ik een ronde gezien heb van 9.10 ofzo en dat was meen ik z'n snelste ronde, niet echt super traag met zo'n Celica maar er moet meer in zitten.Steven schreef:Volgens mij is dit een 1.8VVTi, das 192pk.
Maar gezien zijn huidige rijstijl, moet dat prima bij te houden zijn.
Als ik weer ff 10 rondes kan sparren tegen een der Timmie's, dan rijd ik em zo aan stront
Hahaha, dat filmpje van die 9.10 was nog eens versneld ook, volgens mij zit er nog niet eens een 10minuten rondje in voor die kerel. met die belabberde lijnen rijd je ook gewoon niet onder de 10 minuten. ik moet met de 19 met 138PK er aardig tegen vechten om die 9.03 te rijden die ik in 2009 ergens gereden heb. ik heb daarna overigens nooit meer getimed maar met die 9.03 was de standaard veiligheidsmarge die ik op de ring altijd een beetje probeer te houden ver te zoeken.Tim schreef:Die gast komt niet in de buurt van wat wat reden. Er staat me iets van bij dat ik een ronde gezien heb van 9.10 ofzo en dat was meen ik z'n snelste ronde, niet echt super traag met zo'n Celica maar er moet meer in zitten.Steven schreef:Volgens mij is dit een 1.8VVTi, das 192pk.
Maar gezien zijn huidige rijstijl, moet dat prima bij te houden zijn.
Als ik weer ff 10 rondes kan sparren tegen een der Timmie's, dan rijd ik em zo aan stront
Ringweekend vorig jaar deed ik een 8.45 BTG, dat was wel m'n snelste ronde maar had het gevoel dat er nog meer in zat.
Zsm die Clio maar eens oppoetsen en wat geld in stekenAl geldt dat voor ons beide
Ik raad je in ieder geval aan de buizen wel te isoleren. In de rally is het verplicht omdat er tijdens verschillende crashes al knietjes verbrijzeld zijn.derbimarcel schreef:oke![]()
Nog een vraagje over de ring.
Ik werd vorig weekend aangehouden door een Marshall.
Hoop gelul in het duits waar ik niet veel van begreep maar ik had geen helm op. Toen wees hij naar de kooi.
Moest me helm op doen of (denk ik) moes ik isolatie om de kooi hebben,
Is het zo dat als je met helm rijd je geen isolatie nodig heb?
maar hij wees ook naar de buizen bij de deuren.
Ik snap er dus niks van.
Want met die isolatie is de a stijl breder waardoor ik minder zie.
U riep?Mikey schreef:Robke schreef:![]()
![]()
Nee, ik had gewoon gezegd dat hij met z'n petje weg moest blijven van de ring met dat irritante gesein van 'm.
Die sukkel had toch "leren" rijden op de computer ofzo, daar waren toen ook wat filmpjes van hoe hij met z'n handschoendjes aan het bureau zat thuis om een rondje ring voor te doen.![]()
![]()
![]()
Zijn die filmpjes nog ergens te vinden?
Robke schreef:Durfde hij zelf niet te rijden?