uuhm, juist ja. Niet dus. Dit is al de tweede keer dat iemand (of iets) een link/verwijzing plaatst naar hemcar.nl, maar ik kan de auto's waar ze het over hebben niet vinden. Misschien ben ik blind, of ze zijn aan het spammenFdeB schreef:Wouter de Wit schreef:Kwam em vanavond rond 19:15 weer tegenArno17 schreef:Kan goed, zag ook een chagrijnig hoofd in die auto zitten, terwijl het toch een feestje moet zijn om met een RS op pad te zijn.......Wouter de Wit schreef:Die ben ik al een paar keer tegen gekomen, gaat richting Lisse. Bestuurder steekt nooit een duimpje op ofzo.Arno17 schreef:In Hoofddorp vlakbij Industrieterrein de President de 60-PN-DB een Megane RS kleurtje zwart, al bekend in register??
Geen foto kunnen maken.....
Gisteren in A'dam Zuid Oost (het echte Ghetto gedeelte) een Grijze Clio II RS phase I, ??-LB-?? ding reed te snel, had geen ruimte met 530d om em in te halen.
Staat volgens mij nog niet in register vermeld!
staat te koop bij hemcar volgensmij http://www.hemcar.nl/index.php/occasions/view/203
Edit: Annuleer laatste bericht. ja ik ben blind, staat idd een zwarte megane RS te koop daar