Nou, Evert Santegoeds:
Hij liep te laag stationair en met die harde motorsteunen wat die een beetje aan het stotteren. Dus de gasklep is schoongemaakt en de sensor gereset idd.
Zo, gisteravond met Steven de Clio op originele schokbrekers en veren gezet. Het is tenslotte een dialy en ik kan er niet tegen als ik zo erg moet afremmen voor drempels. Er moeten ook nog mensen mee kunnen rijden en/of bagage.
De schroefset kan weer verkocht worden en hopelijk vind ik dan snel of t.z.t. leuke velgen.
PatrickG schreef:Zo, gisteravond met Steven de Clio op originele schokbrekers en veren gezet. Het is tenslotte een dialy en ik kan er niet tegen als ik zo erg moet afremmen voor drempels. Er moeten ook nog mensen mee kunnen rijden en/of bagage.
De schroefset kan weer verkocht worden en hopelijk vind ik dan snel of t.z.t. leuke velgen.
PatrickG schreef:Zo, gisteravond met Steven de Clio op originele schokbrekers en veren gezet. Het is tenslotte een dialy en ik kan er niet tegen als ik zo erg moet afremmen voor drempels. Er moeten ook nog mensen mee kunnen rijden en/of bagage.
Zo, de oude Clio is vanwege een kapotte versnellingsbak ingeruild voor een andere RS. Weinig verschil qua uitvoering, deze is alleen nog echt standaard. Heerlijk dus! En wat een rust in de auto als je motor en bak dan werken als behoren. Hij is ook flink sneller in het bovengebied!
Eigenlijk niet zoveel bijzonders erover te melden, phase 2 achterlichten erin, lelijke sportuitlaat moet plaats maken voor een originele en ik ben bezig met een naaf zodat ik er een mooi stuurtje in kan zetten.
Hij komt bij Veban vandaan en was daarvoor kennelijk van een renault monteur. Het loopt allemaal erg netjes in ieder geval.
En ja, die witte velgen stonden lekker speels en racy. Toch blijf ik de speedline 2118 (ook al zijn ze zo zwaar) en de Turini's de mooiste velgen vinden. Misschien in de toekomst, al wil ik ook wel een keer groter gaan rijden. Ik zit nu in ieder geval even goed, hoop ik
Nette auto Patrick! Hopenlijk heb je met deze RS meer geluk...
Droes Junior schreef:ik zou alleen weer de originele achterlichten plaatsen.. versta niet wrm iedereen persé ph II achterlichten op een PH I wil monteren
Omdat die phase2 lichten hem een stuk beter staan. Maakt hem net ff wat moderner. Dit is natuurlijk mijn mening.
Chris schreef:Nette auto Patrick! Hopenlijk heb je met deze RS meer geluk...
Droes Junior schreef:ik zou alleen weer de originele achterlichten plaatsen.. versta niet wrm iedereen persé ph II achterlichten op een PH I wil monteren
Omdat die phase2 lichten hem een stuk beter staan. Maakt hem net ff wat moderner. Dit is natuurlijk mijn mening.
Nou, origineler krijg je hem bijna niet. Op de achterlichten na
Stond net nog even buiten en ben er zelf wel content mee. Vind het allebei sowieso niet lelijk.
Mooiste blijft de voorkant van de phase 1. De kleuren van het interieur vind ik niet zo, maar het is wel een leuk en betaalbaar ding.
Jochem de Haas schreef:ik vind juist die voorkant weer niet te pruimen....en dan vooral de koplampen.
Wat een lelijke dingen.............
En ja das mijn mening
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"