@ GJ: Of keek je in de binnenspiegel?GJ schreef:Das toevallig ik zag ook iets roods voorbijknallen toen ik vanochtend daar reed.PaulM schreef:ik zag vanmorgen iets roods voorbijknallen op de rijksweg richting plasmolen...

@ GJ: Of keek je in de binnenspiegel?GJ schreef:Das toevallig ik zag ook iets roods voorbijknallen toen ik vanochtend daar reed.PaulM schreef:ik zag vanmorgen iets roods voorbijknallen op de rijksweg richting plasmolen...
Ik zag donderdagavond tussen 17.30u en 17.45u een witte Megane III GT 5deurs voorbij komen op de kruising richting de a27. Ik ging er vanuit dat jij dit was. Maar ik begrijp dat de GT versie aardig in trek zijnArno17 schreef:Dan de vraag nog welke Arno heb jij gezien gister?Lex schreef:Vanmiddag reed er ook 1 bij ons voor de deur langs.Arno17 schreef:Vanmorgen tegenover het gemeentehuis in Nieuwegein een Twingo RS Gordini, zag hem op het laatste moment......dus geen kenteken ofzoWaarschijnlijk dezelfde, maar ik heb ook geen kenteken kunnen lezen
Ik kan het zijn geweest maar dan niet in de middag maar in de morgen rond 08.30 uur
Arno.....nog even ter herinnering, ik heb bij de Renault dealer gewerkt aan de andere kant van de Algera brug. Ik weet een GT van een normale Megane III te onderscheiden.Arno17 schreef:GT versie wijkt iets af door mogelijk andere velgen...18 inch....verder weinig zichtbare verschillen van de zijkant.
Achterkant kan leuke midden uitlaat hebben zag ik laatst.
Ik bedoel te zeggen dat een GT of GT-line niet veel van elkaar verschillen dus in dat geval zou het kunnen dat je mij dacht te zien rijden met de GT-line uitvoering......Lex schreef:Arno.....nog even ter herinnering, ik heb bij de Renault dealer gewerkt aan de andere kant van de Algera brug. Ik weet een GT van een normale Megane III te onderscheiden.Arno17 schreef:GT versie wijkt iets af door mogelijk andere velgen...18 inch....verder weinig zichtbare verschillen van de zijkant.
Achterkant kan leuke midden uitlaat hebben zag ik laatst.
Maar het was dus iemand anders?
Er reed niks roods achter me hoor. Zag alleen een lege wegARNO16V schreef:@ GJ: Of keek je in de binnenspiegel?GJ schreef:Das toevallig ik zag ook iets roods voorbijknallen toen ik vanochtend daar reed.PaulM schreef:ik zag vanmorgen iets roods voorbijknallen op de rijksweg richting plasmolen...![]()
Zijn compomotive's die hebben wat hoekige spaken. Compomotive heeft ze trouwens ook in 15"Tom schreef:Gepolijste primasport's. apart.
Die foto's kun je overal en nergens vinden. Deze site bevat wel content van een aantal fotograven.
http://www.ringportal.nl/fotografie
Ik zag hem vanochtend ook rijden vlakbij de Ikea. Was de 06-HN-HH, zag er inderdaad wel netjes uitRemon schreef:Vanochtend in Amersfoort vlakbij de Terminalweg een rode Clio RS phase 2, volgens mij leek het kenteken op **-HN-HH ofzo. Zag er wel netjes uit