heey hallo,
ik ben de trotse bezitter van een megane coupe van het jaar 2000..
prima bakkie!
nou wil ik graag een leuk uitlaatje eronder zetten. verder ben ik echt een beginner in dit soort dingen. ik weet ook niet wat ik er voor kwijt ben enzo.
heb waarscheinlijk wel een monteurtje gevonden die heb eronder kan fixen!
ik wil graag een mooi strakke uitlaat eronder.. niet al te groot, maar ook zeker niet te klein! en met idd een mooi geluid erbij! maar ook daarbij weer niet dat je als je 10km/h rijdt je doof wordt van het geluid...
ik ben benieuwd waar jullie mee komen!! aub niet al te duur.. maar moet wel een goeie zijn!
alvast bedankt!!
tips voor keuze bij uitlaat!! {megane coupe jr2000}
-
- Contacteer:
-
Ik denk dat je nog iets duidelijker moet zijn in je wensen, wil je namelijk:
-Alleen een einddemper?
-En volledig nieuwe uitlaatlijn vanaf je spruitstuk?
-Wat is "niet duur", anders gezegd wat is je budget?
-Alleen een einddemper?
-En volledig nieuwe uitlaatlijn vanaf je spruitstuk?
-Wat is "niet duur", anders gezegd wat is je budget?
-
- Contacteer:
Ik wil dat er een mooi uitlaatje aan zit met een leuk geluid..
Weet niet precies wat er allemaal bij komt kijken. Volgensmij alleen een eindstuk toch?
Ik heb een uitlaat gezien op internet voor 225€ dit vind ik wel een leuk prijsje.. Ben nog maar arm studentje whaha
Weet niet precies wat er allemaal bij komt kijken. Volgensmij alleen een eindstuk toch?
Ik heb een uitlaat gezien op internet voor 225€ dit vind ik wel een leuk prijsje.. Ben nog maar arm studentje whaha
-
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
Die kan je idd niet laten liggen!
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
probleem is alleen dat ik geen tijd heb om ff naar limburg te rijden xD
is voor mij aardig eindje rijden
is voor mij aardig eindje rijden

-
Volgens mij had ik je post ook gezien op het meganeclub forum 
Of hij beter is weet ik niet, vergeet niet dat je dan ook x tijd kwijt bent en de bijbehorende benzine. In dat geval is het maybe een beter plan om voor een oplossing dichterbij huis te kiezen.
Ik wilde toen zelf ook bij nmparts.nl mn einddemper laten vervangen door een RVS einddemper, alleen de wachttijd vond ik te lang duren dus toen was het zoeken geblazen naar een andere.
Ff snel gegoogled en vind eigenlijk vrij weinig info, voor wat ik heb gelezen zou hij vrij stil moeten zijn.

Of hij beter is weet ik niet, vergeet niet dat je dan ook x tijd kwijt bent en de bijbehorende benzine. In dat geval is het maybe een beter plan om voor een oplossing dichterbij huis te kiezen.
Ik wilde toen zelf ook bij nmparts.nl mn einddemper laten vervangen door een RVS einddemper, alleen de wachttijd vond ik te lang duren dus toen was het zoeken geblazen naar een andere.
Ff snel gegoogled en vind eigenlijk vrij weinig info, voor wat ik heb gelezen zou hij vrij stil moeten zijn.
-
- Contacteer:
das een beste pijp!