Anthony's Fototopic! [Openingsmeeting 2013] Stay Tuned!
Gaaf! Thanks!
Mee eens, die op de rag GTE was ook ruk geplakt.Steven schreef: En Wouter, als je volgende keer die stickers nou op een fatsoenlijke plek had geplakt dan hadden ze nog erop gezeten

Mooie plaatjes Anthony!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Geweldig mooie beelden Anthony!!

Meer, meer! Leuke foto's heb je gemaakt hoor!
Nog meer van de 9? 

-
- Moderator
- Contacteer:
Ik zou niet eens weten welke.. hoelaat kwam je binnen? En reed je nog achter een bepaalde auto? Kenteken?Miekje16V schreef:Wow, gave foto's AnthonieMijn gedeukte ragbak zal er wel niet opstaan denk ik he?
Moet overigens zeggen dat ik soms mensen sprak waar ik amper van wist wie het waren. Achteraf op de foto's weet ik het opeens weer.
Nu eindelijk een gezicht bij Tom bijvoorbeeld. ( als ik het goed heb )
GD-DX-89 oftewel CliTTAnthonyR schreef:Ik zou niet eens weten welke.. hoelaat kwam je binnen? En reed je nog achter een bepaalde auto? Kenteken?Miekje16V schreef:Wow, gave foto's AnthonieMijn gedeukte ragbak zal er wel niet opstaan denk ik he?
Moet overigens zeggen dat ik soms mensen sprak waar ik amper van wist wie het waren. Achteraf op de foto's weet ik het opeens weer.
Nu eindelijk een gezicht bij Tom bijvoorbeeld. ( als ik het goed heb )

-
- Moderator
- Car: Megane
gozer, je hebt weer een zooi mooie pics gemaakt

geen foto van een zilver grijze clio 2 phase 1 met kenteken 81-gt-xs
-
- Moderator
- Car: Megane
Tom schreef:Echt een mooi ding (nou ja vooruit, die spoiler mag er best afwaaien). Sterke kleur ook voor een megane!

Zo'n opmerking kan al1 tom maken he

Je hebt ook niet toevallig de mijne weten te schieten?
Ik reed bij de clioclubbers, een rode clio 1 phase 3.
Ik reed bij de clioclubbers, een rode clio 1 phase 3.

Gave foto! Tnks!! 

-
- Contacteer:
-
- Moderator
- Contacteer:
Ik heb een kleine 2 uur rondgelopen, en achteraf dacht ik, ooh ja, die heb ik vergeten. Helaas dusDennisT schreef:Je hebt ook vast wel mooie foto's gemaakt van mijn kooi of niet?

Staat er niet tussen bij mijnaantje schreef:heeft er niemand van mijn auto foto's

-
- Contacteer:
Hij had het gehadAnthonyR schreef:Ik heb een kleine 2 uur rondgelopen, en achteraf dacht ik, ooh ja, die heb ik vergeten. Helaas dusDennisT schreef:Je hebt ook vast wel mooie foto's gemaakt van mijn kooi of niet?
Staat er niet tussen bij mijnaantje schreef:heeft er niemand van mijn auto foto's

[img]http://img849.imageshack.us/img849/1641/dsc0104n.jpg[/img]