Ben er eigelijk wel benieuwd naar, moest al helaas eerder weg

Binnen, bij de stand van RTC! Als hij tenminste niet zelf op pad wasHaDries schreef:Waar hadden jullie Henk (FastChip) ergens verstopt, ik heb die beste man niet kunnen vinden ?
3 keer tegen gekomen en ook nog eens 2 keer met hem gesproken= 5x.HaDries schreef:Waar hadden jullie Henk (FastChip) ergens verstopt, ik heb die beste man niet kunnen vinden ?
Ach nou ja ik heb nog een kans de beste man lastig te vallen met vragenArno17 schreef:3 keer tegen gekomen en ook nog eens 2 keer met hem gesproken= 5x.HaDries schreef:Waar hadden jullie Henk (FastChip) ergens verstopt, ik heb die beste man niet kunnen vinden ?
Heerlijk Anthony
Ad heeft zich helaas af moeten melden vanwege andere verplichtingen op de 10deArco schreef:Ik miste Ad & Patricia met de stickers overigens ...
-Ray- schreef:en waarom ben jij gestopt met stickeren? stickers op, pen leeg, hoge nood?ARNO16V schreef:Klopt idd, ben bij ongeveer 390 gestopt met stickeren, en daarna zijn er nog wel een aardig aantal auto's naar binnen gekomen!!
Hoezo, er was toch nog genoeg ruimte over bij die Xantia om naar achteren te kunnen kijken?Steven schreef:En Wouter, als je volgende keer die stickers nou op een fatsoenlijke plek had geplakt dan hadden ze nog erop gezeten, dit moest er direct af zo. Na 100 verwoede achterwisserpogingen ze er maar afgesnokt.
Oldskool denk ikGerald schreef:Iemand enig idee van wie die zwarte GTT met Zender turbo velgen is, kenteken GS-PP-07?