Afgelopen jaar heb ik in een opwelling een oude liefde gekocht: Renault Clio Williams. Vervolgens door allerlei omstandigheden nauwelijks naar omgekeken.
Tijd voor verandering! Mijn idee is om hem in ordelijke staat terug te brengen. Dus niks bijzonders maar lekker rijden! Heb eerder een klassieker gehad dus kan me een beeld vormen waar ik aan begin.
Help! Ik heb hulp nodig. Allereerst om eens een plannetje te maken wat ik ermee aan moet. Kortom, wat is redelijk gezien de staat van de auto, wat met welke prioriteit, etc... Mijn voorstel is dat iemand die dit leuk vindt even een mailtje stuurt waaruit blijkt dat hij er ook verstand van heeft (foto van eigen project mag ook). Uiteraard ben ik bereid in redelijkheid een en ander te vergoeden.
Alvast bedankt,
groeten, diederik.
[img]http://img641.imageshack.us/img641/7943/img2368v.jpg[/img]
Uploaded with ImageShack.us
Wie helpt mij met deze Clio Williams?
waar woon je?
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
Ik denk dat Leon je ook wel kan helpen. Die heeft net zijn clio laten spuiten.
Gewoon opknappen dat ding. Roest verwijderen. Het is een willie dus blijft redelijk in waarde en is een collector item
Gewoon opknappen dat ding. Roest verwijderen. Het is een willie dus blijft redelijk in waarde en is een collector item
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Neem allereerst iemand in de hand die verstand heeft van plaatwerk en spuitwerk, technisch is alles te vernieuwen of reviseren. sleutelen kun je veelal zelf leren of doen als je dat leuk vind, carrossorietechnisch kun je het beter laten doen tenzij het je eigen beroep is
Laat je voldoende adviseren over prijzen mbt. het restaureren van je carrossorie, deze lopen erg uiteen wat je weer kunt terugleiden naar kwaliteit van het werk.

-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Welkom.
Als eerste de vraag hoe het er uitziet wat betreft roest? Maak eens wat mooie foto's! Als je van plan bent hem lang te houden of iig een liefhebber bent dan zou ik bumpers en voorschermen ook eens demonteren om alles goed in de tectyl te zetten.
Als eerste de vraag hoe het er uitziet wat betreft roest? Maak eens wat mooie foto's! Als je van plan bent hem lang te houden of iig een liefhebber bent dan zou ik bumpers en voorschermen ook eens demonteren om alles goed in de tectyl te zetten.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Allereerst welkom hier!
Met hulp en kennis op dot forum gaat het helemaal goed komen met je Clio
Met hulp en kennis op dot forum gaat het helemaal goed komen met je Clio

Woon in AmersfoortGeert schreef:waar woon je?
Zou je me een e-mail adres/telefoonnummer van Leon kunnen mailen. Bedankt.Patrick.B schreef:Ik denk dat Leon je ook wel kan helpen. Die heeft net zijn clio laten spuiten.
Gewoon opknappen dat ding. Roest verwijderen. Het is een willie dus blijft redelijk in waarde en is een collector item
Bij deze nog 2 foto's. Beetje poetsen is er nog niet van gekomen. Wellicht dit weekend. APK en basic onderhoud nu prioriteit 1. Tot mijn verbazing startte hij in 1 keer na half jaar stilstaan.Tom schreef:Welkom.
Als eerste de vraag hoe het er uitziet wat betreft roest? Maak eens wat mooie foto's! Als je van plan bent hem lang te houden of iig een liefhebber bent dan zou ik bumpers en voorschermen ook eens demonteren om alles goed in de tectyl te zetten.
Suggesties voor monteur zijn welkom.
Diederik.
[img]http://img195.imageshack.us/img195/8302/img2374ah.jpg[/img]
[img]http://img59.imageshack.us/img59/8849/img2370x.jpg[/img]
Uploaded with ImageShack.us
Blijf het altijd grappig vinden als mensen verbaasd zijn als een auto in 1x start na een paar maanden.
Ik heb ooit eens een Ford Taunus die al zeker 15 (misschien wel meer) jaar niet gestart was geweest.
Gewoon nix geen nieuwe bougies of wat dan ook, alleen benzine en een accu erin, en met 10 seconden doorstarten/chokespelen liep de V6 weer als nieuw.
Dan begint het een beetje speciaal te worden, maar leuker is gewoon van die meuk van 50jaar oud uit een franse schuur trekken en met allee peut+accu direct weten te starten
Ik heb ooit eens een Ford Taunus die al zeker 15 (misschien wel meer) jaar niet gestart was geweest.
Gewoon nix geen nieuwe bougies of wat dan ook, alleen benzine en een accu erin, en met 10 seconden doorstarten/chokespelen liep de V6 weer als nieuw.
Dan begint het een beetje speciaal te worden, maar leuker is gewoon van die meuk van 50jaar oud uit een franse schuur trekken en met allee peut+accu direct weten te starten

motor ruimte ziet er opzich wel netjes uit 
