
Joost GTTi Coupe
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
Goed bezig Joost
Hopelijk heb je hem op tijd klaar!

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
En blijft ie heel




-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
zo nog even wat update foto's
Moet nog een paar kleine dingen doen mits de onderdeeltjes binnen komen.
- fuelrail aanpassen deze is nu te hoog
- inlaattemp. sensor plaatsen
- labda sensor plaatsen en nog een moer in de uitlaat lassen
- kvs vullen
- netjes afwerken
overzicht
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-OOFB3CY4.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-CZRNINXK.jpg[/img]
mapsensor
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-8GUUYNMP.jpg[/img]
boostcontroller
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-7OY6P44N.jpg[/img]
injectorhuis
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-KSDMQTLN.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-67JJDQEI.jpg[/img]
Computer
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-QLERI4KQ.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-W4HEXPTD.jpg[/img]
bobine en brandstofdrukregelaar
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-YXXXSIPZ.jpg[/img]
Moet nog een paar kleine dingen doen mits de onderdeeltjes binnen komen.
- fuelrail aanpassen deze is nu te hoog
- inlaattemp. sensor plaatsen
- labda sensor plaatsen en nog een moer in de uitlaat lassen
- kvs vullen
- netjes afwerken
overzicht
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-OOFB3CY4.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-CZRNINXK.jpg[/img]
mapsensor
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-8GUUYNMP.jpg[/img]
boostcontroller
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-7OY6P44N.jpg[/img]
injectorhuis
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-KSDMQTLN.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-67JJDQEI.jpg[/img]
Computer
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-QLERI4KQ.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-W4HEXPTD.jpg[/img]
bobine en brandstofdrukregelaar
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-YXXXSIPZ.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Joost van der Hammen op wo 6 apr 2011 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Het begint er weer op te lijken Joost ....
Dat heb je netjes gedaan Joost!
Die slangen wirwar hen je er toch netjes uit laten zien
Die slangen wirwar hen je er toch netjes uit laten zien

-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
kan nog netter moet ik nog doen komt van de week weltutuur schreef:
Die slangen wirwar hen je er toch netjes uit laten zien
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
vandaag 5 je klaar gemaakt morgen de sleutel maar eens omdraaien
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: wo 2 jan 2008 9:45
- Locatie: Waddinxveen ZH
- Contacteer:
Echt super zon GTT , wil er ooit zelf ook nog 1 

-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Gaat we goed komen maar 200wpk weet het nog niet..........



Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Met de juiste IC, nokkenas en turbo moet dat wel lukken! Zie Bart GTT. Die heeft er met de MB injectieset, MBE300, scherpere nokkenas en een grote IC 193 WPK's uitgekregen bij 1,6 Bar (geloof ik) en het blijft ook heel!
Ga wel vast nadenken over een andere koppeling...
Ga wel vast nadenken over een andere koppeling...

-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
zit er al in een van Helex zie pag. 17Merijn schreef:
Ga wel vast nadenken over een andere koppeling...
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
daar rijdt ik ook mee die van mij slipt nu al weer.
kheb nu een verzwaarde drukgroep er bij gekocht en een nieuwe plaat kijken of het nu wel heel blijft.
is die drukgroep van helex ook verzwaard btw Joost?
kheb nu een verzwaarde drukgroep er bij gekocht en een nieuwe plaat kijken of het nu wel heel blijft.
is die drukgroep van helex ook verzwaard btw Joost?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
alles is verzwaard dus ook de druk groep
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-YYEBBGVE.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-ST8DGFMZ.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-AP6ON8PO.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-S4JQWBYS.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-YYEBBGVE.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-ST8DGFMZ.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-AP6ON8PO.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-S4JQWBYS.jpg[/img]
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
motor loopt goed stationar morgen mapping maken en misschien nog even naar de bank om wat vermogen te meten.
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Netjes joost! Ben benieuwd wat ie er uit gaat persen 

-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
vandaag mapping gemaakt rijd goed alleen nog maar op 0,8 BAR dus nog niet echt super veel vermogen.
volgende week op de bank om mapping te maken voor 1,5 bar (of meer)
volgende week op de bank om mapping te maken voor 1,5 bar (of meer)
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Thermografie plaatjes van mijn 5 GTTI
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-RJAGHQKK.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-A7JLWBHA.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-AGSXEWYP.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-T8PKFXGH.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-VDAI4ADQ.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-IJSGJ66K.jpg[/img]
best wel grappig zo om alle warmte verschillen te zien.
dit was ongeveer 30 min na stil zeteen.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-RJAGHQKK.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-A7JLWBHA.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-AGSXEWYP.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-T8PKFXGH.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-VDAI4ADQ.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-IJSGJ66K.jpg[/img]
best wel grappig zo om alle warmte verschillen te zien.
dit was ongeveer 30 min na stil zeteen.
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Dat ziet er grappig uit! 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Hij is een stuk mooier zo 

Hou je hem wel heel? Zou zonde zijn als er weer iets stuk gaat.Joost van der Hammen schreef:vandaag mapping gemaakt rijd goed alleen nog maar op 0,8 BAR dus nog niet echt super veel vermogen.
volgende week op de bank om mapping te maken voor 1,5 bar (of meer)
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
ga mijn best er voor doen heb ook niet echt meer zin meer om te sleutelen.
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 2992
- Lid geworden op: za 16 jul 2005 15:49
- Locatie: Staphorst
- Contacteer:
Jochem de Haas schreef:Hij is een stuk mooier zo


Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
vandaag druk bezig geweest op de vermogensbank (bij Rica)
loopt als een zonnetje (was wel ander ploffen en overslaan) druk staat op 0,8 bar op de map sensor en om de druk meter in de auto op 0,6 bar. dus eerdaags eens controleren welke klopt
de electronische boostcontroller werkt nog niet dus we hebben de druk nog niet omhoog kunnen zetten. helaas
resultaat aan vermogen 96WPK met 190 nm bij 4000 toeren per min dus 800 toeren eerder als met de groep A dus zal leuk worden met dubbele turbo druk

loopt als een zonnetje (was wel ander ploffen en overslaan) druk staat op 0,8 bar op de map sensor en om de druk meter in de auto op 0,6 bar. dus eerdaags eens controleren welke klopt
de electronische boostcontroller werkt nog niet dus we hebben de druk nog niet omhoog kunnen zetten. helaas
resultaat aan vermogen 96WPK met 190 nm bij 4000 toeren per min dus 800 toeren eerder als met de groep A dus zal leuk worden met dubbele turbo druk


Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
190 NM dat lijkt er al aardig op
denk dat als de druk omhoog gaat je zal schrikken van het aantal pk`s en NM`s dat er bij komt.

denk dat als de druk omhoog gaat je zal schrikken van het aantal pk`s en NM`s dat er bij komt.

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Snel omhoog dus 

-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
mag ook welmark 5t schreef:190 NM dat lijkt er al aardig op![]()
denk dat als de druk omhoog gaat je zal schrikken van het aantal pk`s en NM`s dat er bij komt.


Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
vandaag nieuwe velgen besteld met toyo t1r banden
[img]http://www.bandenmax.com/upload/afbeeld ... 41990g.jpg[/img]
[img]http://www.bandenmax.com/upload/afbeeld ... 41990g.jpg[/img]
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
ja groot zat
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
zozo! en nu de oude wielen bekleden met semi-slicks? 
