Interessante meuk op marktplaats - Deel 1
vind ik niet meer dan normaal, ze moesten nog meer kosten ! Dat houd de handel er wat in. Als je tegenwoordig iets probeert te verkopen moet het zo goed als gratis zijn ongeacht wat je er zelf voor betaald hebt.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Het hoeft niet gratis te zijn maar wel naar een reële waarde, 900 euro voor een F7R blok wat volledig kaal is en 250+ K gelopen heeft vind ik een niet realistische prijs.-jo- schreef:vind ik niet meer dan normaal, ze moesten nog meer kosten ! Dat houd de handel er wat in. Als je tegenwoordig iets probeert te verkopen moet het zo goed als gratis zijn ongeacht wat je er zelf voor betaald hebt.
Als je dan alle aanbouw delen er nog bij moet kopen, 2e hands of nieuw ben je bijna net zoveel kwijt als een complete willie opkopen die serieuze roest issue's heeft.
Als dat blok met alle aanbouw delen compleet was geweest had het een realistische prijs geweest, dan had ik er zelfs nog misschien wel iets meer voor willen betalen.
Anything worth doing is worth doing right!.
wel, we kunnen hier een dikke discussie rondvouwen maar nutteloos denk ik.
-een blok met 250K op de teller lepel je niet zomaar in een auto, althans, das mijn visie, zelfs niet met 100K op de teller.
-een los blok kopen doe ik enkel als de verkoper mij toelaat hem ter plekke open te trekken.
-een blok kopen met een gare auto er rond heeft dan meerwaarde ??? Blijft hetzelfde, alleen nog extra werk. Tenzij je slangen en andere zooi van 1993 gaat hergebruiken, dan volg ik je stelling.
-een blok met 250K op de teller lepel je niet zomaar in een auto, althans, das mijn visie, zelfs niet met 100K op de teller.
-een los blok kopen doe ik enkel als de verkoper mij toelaat hem ter plekke open te trekken.
-een blok kopen met een gare auto er rond heeft dan meerwaarde ??? Blijft hetzelfde, alleen nog extra werk. Tenzij je slangen en andere zooi van 1993 gaat hergebruiken, dan volg ik je stelling.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Jo,
Je haalt nu precies de punten aan die ik ook bedoel, als je dan gaat rekenen wat je na die 900 euro voor een compleet kaal blok allemaal nog los bij moet kopen (ecu,spruitstukken,kabelboom,injectoren etc) en dan nog eens revisie etc etc.
Dan word het ineens wel een erg duur standaard F7R blokje.
Zit bij die 900 of laten we zeggen iets meer 1100 euro de kabelboom,alle aanbouw delen spruitstukken,dynamo,oliepomp etc etc dus een compleet blok dan is het dat geld ook waard.
Dat is wat ik bedoel naar waarde.
Ander voorbeeld,
Dat oude F7P Turbo blok van glenn had ik graag gekocht, had er geen cent af geprobeerd te praten omdat die vraagprijs toen meer dan redelijk was.
Helaas was ik financieel toen even alleen niet in gelegenheid, echt jammer wil graag een 19 16v turbo hebben, maar goed gemiste kans nu voorlopig maar even verder sparen
Nog een voorbeeld:
Ik heb echt de hoofdprijs voor mijn 19 16v betaald in 2008, was toen 3000 euro, maar goed wist dat dit echt een zeldzaam mooi en goed exemplaar was en dat je die niet 123 meer gaat vinden.
Je hebt ook een punt dat dit een oeverloze discussie is, iedereen heeft daar zijn eigen definitie van.
Je haalt nu precies de punten aan die ik ook bedoel, als je dan gaat rekenen wat je na die 900 euro voor een compleet kaal blok allemaal nog los bij moet kopen (ecu,spruitstukken,kabelboom,injectoren etc) en dan nog eens revisie etc etc.
Dan word het ineens wel een erg duur standaard F7R blokje.
Zit bij die 900 of laten we zeggen iets meer 1100 euro de kabelboom,alle aanbouw delen spruitstukken,dynamo,oliepomp etc etc dus een compleet blok dan is het dat geld ook waard.
Dat is wat ik bedoel naar waarde.
Ander voorbeeld,
Dat oude F7P Turbo blok van glenn had ik graag gekocht, had er geen cent af geprobeerd te praten omdat die vraagprijs toen meer dan redelijk was.
Helaas was ik financieel toen even alleen niet in gelegenheid, echt jammer wil graag een 19 16v turbo hebben, maar goed gemiste kans nu voorlopig maar even verder sparen

Nog een voorbeeld:
Ik heb echt de hoofdprijs voor mijn 19 16v betaald in 2008, was toen 3000 euro, maar goed wist dat dit echt een zeldzaam mooi en goed exemplaar was en dat je die niet 123 meer gaat vinden.
Je hebt ook een punt dat dit een oeverloze discussie is, iedereen heeft daar zijn eigen definitie van.
Anything worth doing is worth doing right!.
Jullie hebben allebei een punt.
En nu on -topic
met deze mooie clio RS; http://link.marktplaats.nl/407228647
En nu on -topic

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
lol wat een lelijk ding
staat ook te koop bij Jet Cars
staat ook te koop bij Jet Cars

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 532
- Lid geworden op: ma 29 sep 2003 20:46
- Locatie: Lelystad
- Contacteer:
Vervaldatum APK 20-05-1999
Datum eerste afgifte Nederland 29-01-2002(9,2 jaar)

Datum eerste afgifte Nederland 29-01-2002(9,2 jaar)

-
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: vr 19 mar 2004 14:18
- Locatie: Utrecht
Cabrio is net opgehaald. Renault hoofdstuk voorlopig afgesloten 
Andrews (supercinq) veel plezier ermee !

Andrews (supercinq) veel plezier ermee !
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
19 met 2.0 achterberg motor
http://link.marktplaats.nl/439261094

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 532
- Lid geworden op: ma 29 sep 2003 20:46
- Locatie: Lelystad
- Contacteer:
staat dat ding nou nog te koop ??
Iemand die de achterberg 19 kent of al eens heeft gezien?
-
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Blok komt me bekend voor, maar lijkt verdacht veel op een F7P ipv een megane F7R 2.0.Whatever schreef:Iemand die de achterberg 19 kent of al eens heeft gezien?
Met name het inlaatspruitstuk ziet er erg standaard F7P uit.
Anything worth doing is worth doing right!.
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: wo 2 jan 2008 9:45
- Locatie: Waddinxveen ZH
- Contacteer:
Daar is die weer:
http://link.marktplaats.nl/438350493
http://link.marktplaats.nl/438350493
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Heeft niets met een Megane motor te maken. Juist de F7P/R blokken uit de 19/Clio zijn aangepakt. Lijkt toch wel op een achterbergblok
of hij moet een kleppendekseltje gescoord hebben 


-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Misschien een r met eigen kop? Of hij bedoelt de bak van de megane, het is maar hoe je het leest. Hij heeft wel de cup injectorrail in elk geval.
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Ik denk dat het gewoon zo is zoals het er staat. 2.0 Achterberg motor met Megane 2.0 16V bak. dus kortom, gewoon een opgeleukte Willy motor met JC5 bak van een Megane.Jean-Paul-S schreef:Misschien een r met eigen kop? Of hij bedoelt de bak van de megane, het is maar hoe je het leest. Hij heeft wel de cup injectorrail in elk geval.

-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: wo 2 jan 2008 9:45
- Locatie: Waddinxveen ZH
- Contacteer:
Ronald je heb pm is je inbox vol ? 
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Nee, heb 'm wel gelezen maar zit ff op m'n mobiel te internetten tussendoor. zal je vanavond even iets terugsturen als ik een toetsenbord voor m'n neus heb waar ik 10 vingers op kwijt kan.Clio1985 schreef:Ronald je heb pm is je inbox vol ?

-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Volgens kenteken check is dit een Clio 80pk.....Clio1985 schreef:Daar is die weer:
http://link.marktplaats.nl/438350493
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Mijn oude clio... velgen zijn redelijk netjes....
4 banden hebben zeker goed profiel... (iig toen hij 3 maanden geleden verkocht werd...)
Als die nieuwe oldtimer regeling niet was ingegaan van <86 zou het nog leuk geweest zijn.. Misschien staatie daarom nu ook te koop

Niemand gaat vrijwillig >150,- per maand betalen om hier mee op de weg te mogen
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Voor deze zou ik het wel over hebben. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
Ik had vandaag begrepen dat deze, dan wel een andere coupe verkocht is.Jean-Paul-S schreef:Iemand nog een (in mijn ogen wel erg goedkope) racer:
http://link.marktplaats.nl/437599527
Misschien kan en mag Geert er meer over vertellen

-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: wo 2 jan 2008 9:45
- Locatie: Waddinxveen ZH
- Contacteer:
Bekende van hier?
http://link.marktplaats.nl/439696172
Dikke 5:
http://link.marktplaats.nl/439768406
http://link.marktplaats.nl/439696172
Dikke 5:
http://link.marktplaats.nl/439768406
Totaal aantal eigenaren 12 

die velgen heeft ie van mij overgenomen 

Immer wieder die verdammte Holländer
Ik ben nog niet geinformeerd door bert-jan. Maar als hij verkocht is wordt dit met een andere cas een rally megane.antoine schreef:Ik had vandaag begrepen dat deze, dan wel een andere coupe verkocht is.Jean-Paul-S schreef:Iemand nog een (in mijn ogen wel erg goedkope) racer:
http://link.marktplaats.nl/437599527
Misschien kan en mag Geert er meer over vertellen
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Ik weet niet of dat nog wel de planning is na vanochtend Geert. Er is nog niets gekocht, er wordt even nagedacht.Geert schreef:Ik ben nog niet geinformeerd door bert-jan. Maar als hij verkocht is wordt dit met een andere cas een rally megane.antoine schreef:Ik had vandaag begrepen dat deze, dan wel een andere coupe verkocht is.Jean-Paul-S schreef:Iemand nog een (in mijn ogen wel erg goedkope) racer:
http://link.marktplaats.nl/437599527
Misschien kan en mag Geert er meer over vertellen
Dus niet speculeren, we horen het vanzelf wel

toch wel errug gaaf hoor, een cupmegane
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl