misschien deze zomer nog ff maar ga er geen nieuwe apk op leggen
heb niet voor niets een mercedes gekocht

S210?Tom schreef:Tja, zo'n S210 is bij uitstek geschikt voor de nordsleife![]()
geen, we zien wel.tutuur schreef:Wat is je streefdatum martijn?
ik hoop het ookjacques schreef:Hi Martijn, Ik hoop binnenkort mijn ECU bij je te kunnen testen. Weten we gelijk zeker of de startblokering eruit geprogrammeerd is.
Dat krijg je met die prut-HTC telefoons.Martijn Kool schreef:weinig, zeer weinig tijd gehad
maar toch nog ff het dash pas gemaakt vanavond:
[img]http://img705.imageshack.us/img705/1594 ... 222939.jpg[/img]
Moeten we binnenkort toch eens even samen goed bekijken. ik zit ook nog te prutsen met de dynamo icm de ITB's, denk dat dat ook wat zelfbouw wordt om dat allemaal voor elkaar te krijgen.Martijn Kool schreef:dash is klaar.
Nu het blok nog, gister heb ik even de distributie erop gezet en geprobeerd de multiriem erop te leggen, maar dat wordt nog een probleem...
De dynamo van een airco megane is anders en past niet in de nonairco megane beugels die ik heb geregeld. Nu had ik nog een schrale clio 16v dynamo liggen en deze past wel. vervolgens wilde ik de stuurbekrachtigingspomp aansluiten, maar ook dat past niet en is dus tevens anders bij een aircomegane.
Wat een schijtsysteem zeg, waarom moest dat nu allemaal net weer anders:(
maar goed, ik moet dus een oplossing hebben voor dit.. Zit er hevig aan te denken om de stuurbekrachtiging weg te gooien en zelf een beugel voor de dynamo te maken zodat ik de originele dynamo kan weer gebruiken..